gr,
fukarin
die heb je goed omschreven Fukarin...Fukarin schreef:Als je achteraf spijt hebt om het teveel uitgegeven geld, heb je naar mijn idee een te grote broek aangetrokken![]()
gr,
fukarin
mag ik u vragen waar u ergens ziet staan dat deze vis van sakai komt??? want om eerlijk te zijn, zie ik dit nergens staan!D-man schreef:op dit moment plakt SFF er zijn plaatje op jeroen,
denk niet dat een kweker zijn naam te grabbel wil gooien door vissen van andere kwekers van zijn naam te voorzien..maar das een gevoel
polleke schreef:Ik weet ook dat het een female zou moeten zijn en het is een man dan heb je wel bewijs dat het een vrouw moet zijn volgens het certificaat en dan kan de dealer normaal gesproken eisen voor eenzelfde klasse andere vis van het gewenste geslacht (dit is zo bij een tossai waarvan het moeilijk te zien is) grtjs
ik weet ook dat shining rose van sff is, maar als niet internet-persoon, of mensen met minder kennis op koi-gebied, weten dat doorgaans niet.JeroenP schreef:Is de Shining Rose bloedlijn niet doorgaans van SFF ?
Jeroen
U insteek om er behoorlijk ziek van te zijn mocht een Koi dood gaan en het geïnvesteerde geld in rook op zien gaan ….,kan ik begrijpen.bushiju schreef:ik wil er niet aan denken dat er hier een koi van 4000€ op de bodem ligt, dan ben ik ziek van het geld en niet van de dood van de koi