PTZ-filter

hier horen termen -en uitleg- thuis van begrippen van P tot en met T
Plaats reactie
Koivrienden
Site Admin

PTZ-filter

Bericht door Koivrienden »

posting van leo

heb een nieuwe vakterm uitgevonden; PTZ - filter.....?????
PATATTENZAK - filter!! :lol: :lol: :lol:
Na 3 weken in gebruik heb ik een zeer goed resultaat - helder water - kiezelbodem goed zichtbaar, ook de vissen natuurlijk. Of ik met matten niet het zelfde of beter resultaat zou bereiken?? Waarschijnlijk wel, alleen het prijskaartje zal wel verschillen.

LEO
Laatst gewijzigd door Koivrienden op 07 mei 2014, 17:08, 2 keer totaal gewijzigd.
Koivrienden
Site Admin

posting van ingrid

Eerlijk gezegd Leo.....
ik wou je topic hier niet bezoedelen met de PTZ-filter.....
:) :lol:
(alhoewel ik het ook al in mijn hoofd had hoor.) :P

groetjes,
ook aan co !
Ingrid
Laatst gewijzigd door Koivrienden op 07 mei 2014, 17:08, 2 keer totaal gewijzigd.
Koivrienden
Site Admin

posting van EG

Is een zeer goede mechnische filter . Alleen is er ook een verschrikkelijke hoop werk aan om ze terug proper te krijgen! Als je ze als wegwerpers gebruikt is het natuurlijk iets anders maar dan komt het kostenplaatje weer naar boven!
Koivrienden
Site Admin

Posting van LEO

O, maar das geen probleem, hoor. Ik heb ze al een paar keer gereinigd - simpel met de tuinslang afspuiten en klaar is kees. Je moet ze wel goed gebruiken - een grote zak vullen met opgevouwen zakken en op die manier een soort van kussen maken. Als je ze dan reinigd -gewoon de kussens eruit halen en al schuddend afspuiten. Heel gemakkelijk.

LEO
Plaats reactie

Terug naar “P-T”