Met pijn in het hart …..

De naam zegt het zelf...
AVG

Re: Met pijn in het hart …..

Bericht door AVG »

Hoi Marc,

Donderdag, vrijdag en zaterdag was de pijn voor mijn gevoel wat minder. Gisteren was echt niet OK.
Ik ga meer geduld moeten hebben of het wel/niet succesvol is geweest. Eind September staat er een evaluatie gesprek gepland om te zien wat de uitkomst is en hoe dan verder.

Deze morgen voor de onderrugblokkade rechts, geen fijne behandeling, afgezet tegen deze in de nek viel dit dan toch weer wat mee, even pijnlijden is voor mijn eigen bestwil en is maar tijdelijk, of het wat gaat doen is ook nu afwachten. Linkerkant ga ik in overleg met de arts even mee wachten, bij acute pijn kan ik bellen en kan de behandeling eerder plaatsvinden, dus dat is mooi !

Even terzijde: Bij binnenkomst van het observatiekamertje ( waar je 45 min. moet wachten na elke ingreep om te zien hoe het gaat ) lag er een boom van een kerel op de brancard, een tijdje mocht hij plaatsnemen in een stoel. De beste man vroeg wat ze bij mij gedaan hadden en vertel hem kort hoe en wat. Aan het plakkaat in zijn nek wist ik wel wat ze bij hem hadden gedaan. ( dus ook een nekblokkade ) Hij vertelde dat hij tijdens de behandeling twee keer knock-out was gegaan en blij was dat het er op zat....Wat hij blijkbaar niet wist was dat dit pas een proefblokkade was, ( beetje dom, wat dat had hij de de folder kunnen lezen ) toen hij dit hoorde van de verpleegster vernam vertrok zijn gezicht en vroeg meteen, 'dus dit was eigenlijk geen echte behandeling', waarop de verpleegster bevestigend knikte. Die blik van die kerel zal ik nooit meer vergeten, het was komisch en aandoenlijk tegelijk, voor mij dan. Ik heb hem maar niet verteld dat de proefblokkade een peulenschil is t.o.v de echte ingreep :D
AVG

Bericht door AVG »

Maar even bijpraten,

Helaas ben ik nog geen bal opgeschoten :? Voor weken terug was dan eindelijk het gesprek met de Neurochirurg waar ik best naar uitkeek en ook wat zenuwachtig voor was. Hij heeft mij alles nog eens uitgelegd via de beelden hoe gecompliceerd het was, afgaand op het totaal plaatje gaat hij niet opereren.
Zijn advies was een nieuwe MRI te laten maken om te zien of er veranderingen waren. In de brief aan de pijnpoli ( die ik kan inzien op de pc ) adviseerde hij nogmaals een proefblokkade uit te voeren op C 5.

Via een tel. consult met de behandelend arts wil ook deze de blokkade nog eens uitvoeren met een wat langer uitwerkende pijnstilling om te bekijken of C5 wel echt de boosdoener is. De pijnstilling kan enkele uren aanhouden met tijdelijk "uitval" van de schouder en arm, zoals ik dat de voorgaande keer ook had. Voor de zoveelste X heb ik aangegeven dat het probleem uit de regio c7 c8 komt, ook deze keer werd dat weersproken omdat dat niet klopt met mijn klachten.

Kortom, het "feest" gaat weer opnieuw beginnen ....Veel vertrouwen dat het goedkomt qua pijnverlichting heb ik eigenlijk niet. Als ook deze keer de uitkomst niet positief is met uitzicht op een operatie ga ik mijn licht ergens anders opsteken, waarbij ik België ( Brasschaat ) niet uitsluit.

Morgen eerst maar voor de tweede zenuwblokkade van de onderrug.
mario1

Bericht door mario1 »

Oei klinkt niet zoals gehoopt
Hopelijk wordt het snel beter.
poutie

Bericht door poutie »

Veel sterkte Aad
Wij duimen dat alles weer goed komen met u .
jocca

Bericht door jocca »

ai ai ai zwijg mij van rugpijn en zenuwpijn ...
hier hebben ze een 4-tal zenuwblokkades reeds gedaan in de rug ... en geluk of niet, maar telkens helpt het wel bij mij. Dus hopelijk ook bij u toch eens.
Ik vermoed dat ze ook al de zenuwreflexen getest hebben waar de uitstraling naartoe gaat (is dmv stroom dat ze kijken hoe vlug een zenuw nog reageert of niet, afhankelijk hiervan kan men wel exact zeggen waar en vooral welke zenuw het is (en eens ze dat weten weten ze ook waar ze de blokkade moeten zetten).
de_matti
Contacteer:

Bericht door de_matti »

:cry:
Bouw van mijn vijver: viewtopic.php?t=21732
Bouw van mijn eiwitafschuimer: viewtopic.php?t=24173
Mijn youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCIf-rQ ... TkHKJO3-qw
beereke

Bericht door beereke »

veel sterkte Aad :(

grts beereke
beereke

Bericht door beereke »

veel sterkte Aad :(

grts beereke
Marcje
Contacteer:

Bericht door Marcje »

Verdikke Aad :(
Ik klaag soms dat ik te veel uren klop op mijn werk, maar ik wil voor geen geld van de wereld wisselen
Die pijn en voornamelijk die onzekerheid .... mag er niet aan denken pfffff....
Veel sterkte hé
Grtjs
Zelfkennis is het begin van alle wijsheid

Airliftgestuurde vijver, Crielzeef
Trickle
Geert666

Bericht door Geert666 »

hopelijk snel beter want niks zo vervelend als rugpijn en uitstralingspijn.
Babette

Bericht door Babette »

Beterschap, hevige rugpijn is een ellende. Ik heb ook een hernia tussen l4 en l5, eens meegemaakt op mijn werk dat ze mij een 1/2 uur moesten laten liggen en gerust laten want ik kon niet meer recht van de pijn. Kini en veel oefeningen hebben mij anders doen leven, nu volg ik pilates les elke week een uur en voel mij hier goed bij. :CrossFingers:
bazzio

Bericht door bazzio »

Sterkte Aad en hopelijk heeft hij nu toch gelijk en idd anders maar eens een second opinion wagen.
ROLIN15

Bericht door ROLIN15 »

Hopelijk ondanks alles toch vlug beterschap Aad . De miserie is nog anders als je voelt dat de behandeling niet (direct) aanslaat.Duim voor je :CrossFingers:
AVG

Bericht door AVG »

Dank jullie wel voor de vriendelijke reacties. Nog even wachten en dan mag ik weer plaatsnemen op de behandeltafel.
bottenberg

Bericht door bottenberg »

Aard,

veel sterkte toegewenst.

groet Richard
Ik weet niets
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”