21- kohaku Momotaro Marcje - grow-out 2021-2022

Marcje
Contacteer:

Re: 21- kohaku Momotaro Marcje - grow-out 2021-2022

Bericht door Marcje »

Hoe zot is dat :shock: , alleen voor deze beoordeling zou je deelnemen :D
@AVG bedankt om als jury voor uw zeer gewaardeerde beoordeling te zorgen :good: :D :D
Ook Joachim, kristof en Matthias die dit alles hebben mogelijk gemaakt om tot dit resultaat te komen [thank_you
ere wie ere toekomt, want door mijn drukke agenda van de laatste weken ontbrak het mij aan tijd

Tja, nu over deze kohaku zelf , en zoals jullie zien heeft ook deze last van bekrot :(
Nauwelijks groei, kwam zelden eten en hield zich vaak afzijdig , vandaar ik nooit deze bekrot had opgemerkt , tot nu ik deze voor het eerst met veel moeite kon netten
Heb besloten om er niks aan te doen en gewoon opvolgen, pffffff..... laat ons hopen dat de andere koi daar geen last van krijgen nu deze virus in de vijver aanwezig is

Grtjs
Marc
Zelfkennis is het begin van alle wijsheid

Airliftgestuurde vijver, Crielzeef
Trickle
jocca

Bericht door jocca »

mja bekrot, ik kan er bijna een boek van schrijven ...
van zelf zal het niet overgaan vrees ik, ik heb er hier korte metten mee gemaakt door gericht aan AB spuit te geven (baytril werkt zeer goed hierop).
Ik zou niet twijfelen zo net voor de winter ... desnoods in een bakje apart steken voor een week en meteen 5 AB spuiten er in, binnen de 2 weken is de ontsteking volledig verdwenen.
kristof_d
Contacteer:

Bericht door kristof_d »

Enkele leden hebben bij het punten geven ook een korte uitleg gegeven waarom ze deze punten hebben toegekend. Altijd erg leuk om dit ook te lezen.
- Ik ben benieuwd of die in volgende jaren nog een groeispurt gaat krijgen.
- Vis die nog wat geduld nodig heeft. Trage groei, maar dit heeft wel het patroon goed overeind gehouden
- leuk visje, maar jammer genoeg is de lengte er absoluut niet in gegaan. Vermoedelijk met wat cm's extra zou het patroon mooi gaan openbreken aan de rugvin waardoor er een 2-traps patroon zou geweest zijn (of toch duidelijker). Het hi is wel netjes van kleur.
If you want something done right, do it yourself
Plaats reactie

Terug naar “Grow-out 2021-2022 Kohaku Momotaro ism The Koi Company”