meld uw ideetjes/bedenkingen

Een forum dient constant te evolueren wil het niet gedateerd zijn. Dus heb je tips ... ???
jocca

Re: meld uw ideetjes/bedenkingen

Bericht door jocca »

phender schreef: 08 jun 2021, 07:11 Om te helpen op een activiteit kan je op mij rekenen.
Zolang het niet te moeilijk is🤪...
Gr
oh wat gevorderde kennis van industriële en biochemische wetenschappen is altijd handig, daarbij nog een gezonde kennis van software-ontwikkeling en je bent de geknipte persoon :lol: :lol: :lol:

nene, moeilijk en ingewikkeld is het allemaal niet ;-).
A&E

Bericht door A&E »

Infrasuri schreef: 05 jun 2021, 11:42 Ik denk als de video’s via “koivrienden” geupload zouden worden dat dit voor het forum op den duur wat zou kunnen opleveren , kijk bv als overdreven voorbeeld even naar de bekende vloggers.
Hier gaat het niet om de miljoenen .... maar met iets minder kan je ook al een leuk weekend hebben :lol:

Nee was maar een idee , we kunnen idd zelf al video’s plaatsen maar dit gebeurd nog te weinig is mijn mening .
Misschien iets meer onder de aandacht brengen ?
Ik zou dit gewoon via YouTube laten lopen, als je zelf filmpjes gaat hosten zal de schijfruimte bij de hostingprovider rap vollopen, denk ik.
jocca

Bericht door jocca »

@A&E moet idd via youtube lopen ...
en blijkbaar heeft koivrienden een youtube kanaal ;-). Ik heb hier ondertussen de codes van ontvangen.
Nu moeten we ff zien om daar iets of wat orde in te krijgen.

Mensen die het willen gaan filmpjes gewoon kunnen doorsturen naar mij (via wetransfer of via het facebookaccount - messenger dan). Ik zal die dan uploaden op het eigen youtube kanaal van koivrienden (of fred of marc ...).
Infrasuri

Bericht door Infrasuri »

Helemaal top :Yahoo:
de_matti
Contacteer:

Bericht door de_matti »

Hé Jocca

Is het de bedoeling één grote film of heb je liever verschillende kleinere filmpjes (bv deel 1 de filter, deel 2 de vijver, deel 3 ... ).
Wat verkies je?

Mvg
de_matti
jocca

Bericht door jocca »

hi,

hmm nog niet echt over nagedacht.
Denk een onderverdeling te maken in
1- vijvervoorstelling
2- vijvertechnieken in detail (filterinstallaties)
3- Eventueel doe-het-zelf video's van zelfbouwprojecten (kan bv een loop van foto's zijn die gemonteerd zijn) - airliften, crieflzeven, venturi's, filterbakken etct etct ...
4- parasietherkenning en algemene gezondheid koi.
5- allerlei
de_matti
Contacteer:

Bericht door de_matti »

Ok duidelijk, goed dan maken wij hier ook een kleinere filmpjes en sturen deze U dan afzonderlijk door. Momenteel hier wel veel lawaai op de straat (ze zijn aan het bouwen bij de buren) dus filmen zit er momenteel niet echt in... we bezorgen u asap wel iets. Als het niet goed is, graag een seintje terug.

Misschien ook iets om over na te denken, kan je rergens het logo van de koivrienden downloaden zodanig dat we dit erin kunnen verwerken? Of gaat dit al te ver?

Oja nog vergeten te vermelden, als je in de toekomst nog kruiswoordraadsels ofzo nodig hebt, geef maar een seintje...

mvg
de_matti
jocca

Bericht door jocca »

Hi,

volgend jaar gaan we zeker nog opdrachten nodig hebben ;-),
er is nl besloten dat een deel van de prijzen die ter beschikking gesteld worden door de sponsors blijvend gaan verdeeld worden online.

ik stuur je even het logo van koivrienden door als een PNG met transparante achtergrond.
Plaats reactie

Terug naar “Ideeënbus”