In de bijlage onderaan dit bericht kan je de voorwaarden/regels/rekeningnummer terugvinden voor deelname aan de challenge (jaja even duidelijke regels opgesteld, ik - jocca - ben nl van het principe dat goede afspraken goede vrienden maken ;-) ).
Ik zet alles nog even in een notedop samen
Variëteit: Tosai Kohaku - unsexed
Kweker: Momotaro
lengte: gemiddeld 25 cm (er zijn er kleiner, er zijn er die wat groter zijn)
Sponsordealer: The Koi Company
Deelnameprijs: 225 euro (integraal voor de dealer, koivrienden organiseerd het enkel - maw chineese vrijwilliger :-D)
Werkelijke verkoopprijs ligt normaal een stuk hoger voor deze vissen.
Afhaalmoment: zondag 23 mei 2021 - 14u STIPT
voorschot: 75 euro voor 2 mei gestort op rekeningnr BE96 6528 0474 3105 (resterende 150 euro contant en gepast ter plaatse te betalen aan de dealer)
registratie: als het voorschot op de rekening staat
4 tussentijdse updates en 1 finale beoordeling
6 verschillende beoordelingscriteria (= open wedstrijd voor iedereen)
hoofdprijs: waardebon van 225 euro geschonken door de Koivrienden, te besteden bij The Koi Company
extra prijzen: onverwachts en tussentijds zal er wel eens iets van de camion vallen
minimaal 14 deelnemer (minder = annulering = terugstorting voorschot)
maximaal 23 deelnemers
in totaal 29 koi beschikbaar (23 hiervan staan er op de onderstaande filmpjes)
En als leuke extra ... de overgebleven koi gaat de dealer zelf in de opgroei steken,
ook van hen gaan we normaal gezien tussentijdse updates blijven ontvangen,
zoals eerder vermeld, deze koi gingen normaal NIET verkocht worden als tosai maar waren om intern door te laten groeien tot Nisai of ouder.
!!! Mensen die een voorschot betaald hebben. Zoals je kan lezen in het reglement,
Eerst op de rekening is eerst ingeschreven. Je mag mij ook een betalingsbewijs mailen naar [email protected]
Mag ik vragen dat IEDEREEN die een storting gedaan heeft mij een mail stuurt (al dan niet met een betalingsbewijs) maar met zijn volledige naam, nickname EN gsm nummer.
laten we er een ZEER leuke challenge van maken,
met veel updates, hopelijk prachtige evoluties en vooral ... heel veel fun