Klaar voor afwerking
Koivijver te Maldegem 45m³ door Het Koiparadijs
Re: Koivijver te Maldegem 45m³ door Het Koiparadijs
Gedurfd, zo’n sokkel met scherpe punten in de vijver.
idd gedurfd, maar zo een ding weegt behoorlijk wat dus dat komt wel goed.
Ik zou het eerder niet gedaan hebben omwille van de corrosie die ontstaat bij brons en al helemaal niet als je medicijnen moet gebruiken (KP gaat dat nl opvreten als aperitiefhapje - als je het ooit es moet gebruiken om een of andere reden).
Ik zou het eerder niet gedaan hebben omwille van de corrosie die ontstaat bij brons en al helemaal niet als je medicijnen moet gebruiken (KP gaat dat nl opvreten als aperitiefhapje - als je het ooit es moet gebruiken om een of andere reden).
De vissen gaan dat paaltje zeker als schuurpaal gebruiken met alle gevolgen vandien.
Wel mooie vijver!
Wel mooie vijver!
Mja, als de klant dat in zijn vijver wil, dan moet je daar naar luisteren. Brons kan op zich weinig kwaad, koper is niet goed!
Echt scherpe punten waren er niet aan ook al lijkt het misschien zo op foto, de hoeken zijn wel degelijk mooi rond.
Echt scherpe punten waren er niet aan ook al lijkt het misschien zo op foto, de hoeken zijn wel degelijk mooi rond.
Klant is koning...
-
- Contacteer:
Ja dat klopt, op dergelijk vlak heb ik weinig op in te brengen, als de klant dit absoluut wenst, tjah...
Ik zag het er persoonlijk ook liever niet in, maar toen ik de binnenkant van de vijver afwerkte kwam de klant daar plots mee af....
http://WWW.KOIPARADIJS.BE
Wij kunnen voor u de aanleg, de afdichting, de filtering, het onderhoud, etc... van uw vijver realiseren naar uw wens!
Wij kunnen voor u de aanleg, de afdichting, de filtering, het onderhoud, etc... van uw vijver realiseren naar uw wens!
Prachtig , het koiparadijs heeft dit blijkbaar al meer gedaan
Grtz: Ed

Grtz: Ed
LACHEN EN ZONNESCHIJN DOEN WONDEREN
Hebben inderdaad al redelijk wat projectjes achter de rug. Te veel om hier allemaal aan bod te laten komen.
Ik probeer er hier jaarlijks enkele op te plaatsen...
spijtig dat het zo ver van Laakdal is