De vijver werd samen met de woning opgetrokken.
Meer info? www.koiparadijs.be of koiparadijs at gmail dot com
De klant wou het water quasi tot tegen de rand van het terras, alsook tot tegen het raam. Met beton was dit sowieso niet realiseerbaar daar je ook nog met de isolatienormen van de nieuwbouw moet rekening houden.jocca schreef: ↑02 dec 2020, 12:35 mooi hoe de vijver tot tegen het venster komt en zo precies doorloopt naar binnen toe.
1 kleine opmerking. Waarom gemetst? Als dit mee met de bouw van de woning ging kon dit evengoed mee gegoten worden samen met de funderingen. Enkel de vloerplaat moest even op voorhand gedaan worden.
Ik heb het mij al van in het begin beklaagd dat we onze vijver niet mee hebben laten gieten toen ze de kelder aan het gieten waren ...
Ging ons flink wat bespaard hebben (centen, tijd en moeite).
Werkt met een hydraulics luik. het complete deel in het verlengde van de vijver kan open. is dus maar een deel van de bank die er af moet.The digital hunter schreef: ↑02 dec 2020, 20:26 Dat is echt een pareltje![]()
![]()
![]()
![]()
Mocht ik hier nog op nieuw kunnen beginnen zou de vijver ook tot tegen het huis gekomen zijn.
Mag ik eens vragen hoe die filterkamer afdekking gemaakt is en vooral hoe die open gaat met al die meubels erop ?
Is dat rollend gemaakt of moeten daar steeds alle meubels afgehaald worden?
Groetjes,
Ronald