samenwerking met koi2000

De naam zegt het zelf...
Plaats reactie
jocca

samenwerking met koi2000

Bericht door jocca »

allereerst proficiat met de moedige beslissing om samen te werken met koi2000.
Maar als ik toch een kritische noot mag vermelden ... of dit een grote meerwaarde zal zijn voor het forum durf ik te betwijfelen, ik denk dat vooral koi2000 hier beter uit kan komen.
Ook werk je nu samen met een puur commerciële speler en in hoeverre dit het forum zal beïnvloeden dat is een raadsel.
Ik denk ook wel dat iedereen die het magazine heeft ook wel de koivrienden zelf kent, dus terug naar naamsbekendheid zal dit niet veel uitmaken,
de enige meerwaarde zie ik enkel in eventuele samenwerking op gebied van events (en dat is maar op een paar beurzen).

Ik vrees een beetje voor de sfeer hier op het forum, in nederland is en was er ook een goed forum dat he-le-maal verziekt is geraakt ...

sorry als ik nu even wat negatief klink :?

Marcje
Contacteer:

Re: samenwerking met koi2000

Bericht door Marcje »

Hoi Joachim,

Niks mis met uw eerlijke mening -integendeel, hier hebben we wat aan -, want ik twijfel te veel waar goed aan te doen en dan is het eerder achteruit dan vooruit ...
We moeten ook eerlijk zijn met onszelf, we blijven een beetje te plaatse trappelen en hebben het moeilijk om het niveau hoog te houden en onze lezers te blijven boeien
Ook veel leden hebben hier vrienden gemaakt en komen dan in Facebook groepjes waardoor het delen van info hier iets minder is geworden en is nu eenmaal zo in deze tijden en ook niks mis mee

Gezelligheid en goede sfeer op het forum zal zeker blijven bestaan, daar ben ik gerust in , staat ook los van Koi2000

Het organiseren van nieuwjaarsreceptie en vijvertoeren zullen we blijven doen , maar ook andere activiteiten zijn nodig om de boel draaiende te houden en daar kan Koi2000 dan weer in helpen en bijstaan

Ik ben nooit echt voor veranderingen geweest, maar is dit goed, denk het niet , dus er moet iets gebeuren en denk dat dit een piste is dat we zeker moet proberen en onze Fred is de ideale persoon om daar werk van te maken en sta ik ook achter :wink:

Alle meningen en ideeën zijn welkom , dus laat maar komen

Groetjes
Marc
Zelfkennis is het begin van alle wijsheid

Airliftgestuurde vijver, Crielzeef
Trickle

FredLekx
Contacteer:

Bericht door FredLekx »

Marcje schreef:
01 jul 2020, 21:25
Het organiseren van nieuwjaarsreceptie en vijvertoeren zullen we blijven doen , maar ook andere activiteiten zijn nodig om de boel draaiende te houden en daar kan Koi2000 dan weer in helpen en bijstaan.
...........................
Alle meningen en ideeën zijn welkom , dus laat maar komen
Om hier gelijk op in te springen: Door Nippon Koi Garden zijn er emmers voer beschikbaar gesteld ter ere van deze samenwerking. Dus heb je een onderwerp welke hier op het forum besproken is en zou je daar bv. wat uitgebreidere informatie van willen lezen OF heb je een ander goed idee? We verloten 2 emmers onder de inzenders.
En natuurlijk kunnen/mogen "beginners" ook meedoen.

* Over de uitslag kan niet gecorrespondeerd worden. :D

jocca

Bericht door jocca »

ik stuur ff een idee van via pb ;-)

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”