Vijverbouw Koiparadijs

Zoals vanzelfsprekend: vijvers aangelegd door professionelen
Plaats reactie
FredLekx
Contacteer:

Vijverbouw Koiparadijs

Bericht door FredLekx »

De afgelopen dagen zijn we verwend met een stortvloed aan vijver(ver)bouw(ingen).
Nu kan ik wel op iedere posting reageren, maar doe het even hier.
Keuze van het type vijver is voor iedereen anders, maar stuk voor stuk prachtig gedaan. Goed om dit weer eens de revue te laten passeren.
goshiko

Re: Vijverbouw Koiparadijs

Bericht door goshiko »

Inderdaad Fred. Trommels lijken ook steeds meer ingeburgerd precies.
koivijver 56 kuub
filterlijn : 4 drains en 1 skimmer, Trommelfilter 70,bewegend bed 200l, mattenkamer Japans/matala met airhouse beluchting, 2 waaierpompen 26kuub elk.
koiparadijs
Contacteer:

Bericht door koiparadijs »

Deze winter eindelijk eens werk gemaakt om de bijna 10000 foto's in ongeveer 290 mappen te plaatsen :kez: van de afgelopen paar jaar waardoor ik der nu es wa vlotter enkele kon plaatsen.
kga proberen om der nu es regelmatiger 1 te plaatsen, als de tijd het me toelaat.
trommels zijn idd de laatste jaren een ferme opmars gaan maken. bijna al onze projecten worden er mee uitgerust op vraag van de klant.
We kunnen het ook niet onder stoelen of banken steken dat dit ongetwijfeld 1 van de beste en meest onderhoudsvrije voorfilters is die er op de markt te vinden is!
http://WWW.KOIPARADIJS.BE
Wij kunnen voor u de aanleg, de afdichting, de filtering, het onderhoud, etc... van uw vijver realiseren naar uw wens!
FredLekx
Contacteer:

Bericht door FredLekx »

Voor jou hoop ik dat we weinig te zien krijgen. :D
Betekent voor jou dat je het druk hebt en dan ga ik uit van op een positieve manier druk, druk, druk... :dance:
Peterj

Bericht door Peterj »

Speciaal, die materiaal afwerking bij de vijver in Cortensaal. Wat is dat? Ziet eruit als geroest staal?
Helemaal gek van vijvertjes en water-ver-sier, liefst met enkele koi-diamantjes erin.
Plannen voor een vijver over een 2-tal jaar, nu is er al een put waar een trampoline in staat.
FredLekx
Contacteer:

Bericht door FredLekx »

Peterj

Bericht door Peterj »

Schitterend. Is dat staal wel gezond voor de visjes in het water?
Helemaal gek van vijvertjes en water-ver-sier, liefst met enkele koi-diamantjes erin.
Plannen voor een vijver over een 2-tal jaar, nu is er al een put waar een trampoline in staat.
koiparadijs
Contacteer:

Bericht door koiparadijs »

Peterj schreef: 16 mar 2019, 21:36 Schitterend. Is dat staal wel gezond voor de visjes in het water?
Cortenstaal roest ongeveer 1jaar, daarna blijft het zijn roeste kleur behouden. Aangezien daar maar een fractie van in aanraking komt met het water, veronderstel ik niet dat dit gigantisch veel kwaad kan.
http://WWW.KOIPARADIJS.BE
Wij kunnen voor u de aanleg, de afdichting, de filtering, het onderhoud, etc... van uw vijver realiseren naar uw wens!
Plaats reactie

Terug naar “De vijver ....door, of met professionelen”