koivijver met glas
-
- Contacteer:
koivijver met glas
Omdat het niet altijd trommels moeten zijn, de meerkamerfiltering, die reeds jaren zijn diensten bewees, word af en toe ook nog eens toegepast!

http://WWW.KOIPARADIJS.BE
Wij kunnen voor u de aanleg, de afdichting, de filtering, het onderhoud, etc... van uw vijver realiseren naar uw wens!
Wij kunnen voor u de aanleg, de afdichting, de filtering, het onderhoud, etc... van uw vijver realiseren naar uw wens!
Re: koivijver met glas
Mooi ontwerp niets mis mee met een meerkamer filtering heeft dit al reeds bewezen.
Zo'n doorkijkraam heeft toch wel een meer waarden vind ik echt mooi.
gr Ronny
Zo'n doorkijkraam heeft toch wel een meer waarden vind ik echt mooi.
gr Ronny
Koi vijver 11 kuub
Filter Red Label Happy
1bodemdrain - 1 skimmer
Vijverbouw viewtopic.php?f=17&t=18843
Filter Red Label Happy
1bodemdrain - 1 skimmer
Vijverbouw viewtopic.php?f=17&t=18843
Hele mooie vijver en het raam is echt een "must have" voor mijn nog te bouwen vijver.
WOW die vijver is veel sneller af dan de mijne. Inderdaad niks mis mee met een goede oude meerkamerfilter als die voorzien is van een degelijke voorfiltering.
Ja. Elke keer ik een vijver zie met zo een glasraam. Dat is toch best wel leuk.
Ja. Elke keer ik een vijver zie met zo een glasraam. Dat is toch best wel leuk.
Is het luik ondertussen geplaatst, want als ik het goed voorheb dienden de sluiven in de randafwerking daartoe ?
Groetjes
marc
Groetjes
marc
Prachtige vijver! met een mooi kijkraam, staat ook op mijn wensenlijstje..
Maar wat ik mij wel afvraag met het filter of dit genoeg is op het aantal kuub(lijkt me een behoorlijk aantal)?
Ik ben zelf nog aan het twijfelen of ik meerkamerfilter of een bead/superbead moet installeren.
Maar wat ik mij wel afvraag met het filter of dit genoeg is op het aantal kuub(lijkt me een behoorlijk aantal)?
Ik ben zelf nog aan het twijfelen of ik meerkamerfilter of een bead/superbead moet installeren.
Hoi Koiparadijs,
Heeft u misschien nog een foto met luik op de filter put?
Heeft u misschien nog een foto met luik op de filter put?