Even reageren

De naam zegt het zelf...
poutie

Re: Even reageren

Bericht door poutie » 25 nov 2018, 14:05

Ja Ronald ik wenst voor jullie van diep in mijn haart het BESTE !!!!!
En we blijven :CrossFingers: voor jullie .
Groetjes Luc en David

mart-ang
Contacteer:

Bericht door mart-ang » 25 nov 2018, 19:00

he ronald,
ik lees nu pas uw verhaal
ik moet even bijkomen en ben er niet goed van.
ik snap dat u zegt dat jullie ook hier weer doorheen komen, en ik hoop zeer goed.
het is zeer moeilijk om hierop te reageren, en meen het uit grond van mijn hart als ik zeg dat ik jullie alle best wens voor de komende tijd.

wij wensen jullie een spoedig herstel.

groet Martien en Angelique
eigenwijs is ook wijs.

vijver
overkapping

Jef

Bericht door Jef » 25 nov 2018, 19:13

ook van hieruit wensen we jullie het allerbeste toe, je weet dat. Laat je goed bijstaan en waar mogelijk helpen, de mogelijkheden bestaan in België en de mensen die in de zorg werken zijn top. We leven volgens sommigen misschien dan wel in een bananenland, maar als het op zorg en geneeskunde aankomt spelen we weldegelijk in de wereldtop mee. Veel courage !!
nog steeds aan het bouwen ...

Marcje
Contacteer:

Bericht door Marcje » 25 nov 2018, 21:15

Hoi Ronald,

Dat zijn zeer moeilijke perioden en laat de moed niet zakken hé, ook al zou men voor minder
Verdikke toch, en waarom bij jullie ???? pfffffff
Volgende keer met goed nieuws hé :CrossFingers:

Groetjes

Marc
Zelfkennis is het begin van alle wijsheid

Airliftgestuurde vijver, Crielzeef
Trickle

AVG

Bericht door AVG » 26 nov 2018, 12:38

Hoi Ronald,

Dank dat je ons op de hoogte wil houden en wens jou heel veel sterkte met de aanstaande operatie. Dat deze nu net uitgevoerd moet worden, terwijl je echtgenote alle steun kan gebruiken is wel dikke pech zeg.

Sterkte voor jullie beide :!:

The digital hunter

Bericht door The digital hunter » 23 dec 2018, 12:48

Dag Beste koivrienden,

Ik en mijn vrouwke zijn heel blij met al jullie steun en medeleven [thank_you

En ik denk dat ik HEEL VOORZICHTIG :CrossFingers: mag zeggen dat ik goed nieuws heb.

Frida is vorige week zowel bij de prof die haar behandeld voor haar immunotherapie als bij de prof die haar behandeld voor haar arteriitis temporalis op controle geweest.

Voor de arteriitis temporalis is beslist om haar behandeling verder te zetten met de medicatie die ze momenteel gebruikt en het best in balans is met de immunotherapie.
Ze heeft op deze manier geen pijn en heel weinig last van bijwerkingen ;OK;
Bij deze prof moet ze pas over zes maanden terug op controle komen en dat is op zich al :Yahoo: nieuws en geeft haar enorm veel kracht en hoop :Hyper:

Voor de immunotherapie moet ze om de twee weken naar Gasthuisberg en dan is steeds weer ongerust afwachten of haar bloedwaarden wel goed zullen zijn ,want als dat niet zo is moet zij daar blijven tot die wel goed zijn en haar therapie uiteindelijk wel kan krijgen.

Deze keer was het extra belangrijk omdat ze van de prof te horen zou krijgen wat er nu verder gaat gebeuren, want normaal zou de therapie in januari stop gezet worden omdat het RIZIV maar 24 maanden terug betaald.

Ook hier heeft haar engelbewaarder overuren gedraaid denk ik ,want haar bloedwaarden waren goed en kreeg ze haar immunotherapie :Yahoo:
En als kers op de taart is haar toe gezegd dat de immunotherapie ook na januari zal worden verder gezet :Hyper: omdat stoppen met de uitzaaiingen zeker geen optie is.

Ik hoef jullie niet te zeggen dat het al een hele tijd geleden is dat ik mijn vrouwke nog zo blij gezien heb, zeker ? :dance:

Mijn rugoperatie is ondertussen ook gedaan en ik ben van de pijn die ik voordien had door de geknelde zenuwbaan verlost :Yahoo:

Ik krijg nog wel pijnscheuten die er heel hard op lijken en heb veel hoofdpijn maar dat is blijkbaar normaal voor die operatie omdat de zenuw lang gekneld heeft gezeten.
Gelukkig bestaat er goede pijnmedicatie en slik ik die of het smarties zijn :kez:

Sinds een paar dagen mag ik 3 keer per dag een kwartier gaan zitten en eventjes rond lopen en een trap op en af doen ;OK;
Dagelijks komt er een verpleegster langs en 14 januari mag ik op controle bij de prof en wordt bepaald wat de revalidatie gaat inhouden.

Jullie kunnen niet geloven hoe blij ik ben met hoe de situatie hier momenteel is.

De afgelopen 4 jaar was het telkens rond of zelfs tijdens de feestdagen dat we hier slecht nieuws kregen en we in zak en as zaten.
Vorig jaar rond deze tijd van het jaar dacht ik, dit is misschien wel de laatste kerst en nieuwjaar die ik samen met mijn vrouwke kan beleven.

En nu,nu is er weer een beetje hoop dat ......

We hebben ondertussen geleerd om van dag tot dag te leven en daar zoveel mogelijk van te genieten.
Je word van zo'n toestanden ook heel nederig en dankbaar voor wat je nog wel allemaal kan.
Ik besef al heel lang dat een dag dat je niet in het ziekenhuis ligt of er naar toe moet een heel goede dag is hoe rot die ook mag verlopen.

Zo lang je in iets blijft geloven en op elkaar kan steunen ben je blijkbaar veel sterker dan je zelf beseft.

Wij hebben van veel koivrienden ook langs andere wegen dan deze reactie's gekregen over onze toestand en stellen dat zeer op prijs [thank_you

Jammer genoeg zijn daar ook verhalen bij van koivrienden die in vergelijkbare situatie's zitten of nog erger.

Daarom wil ik en mijn vrouwke even zeggen dat we iedereen veel moed en sterkte wensen bij hun gevecht tegen welke ziekte of kwaal of zelfs verlies van een geliefde.

Geniet van en met elkaar en koester de mooie momenten.

Groetjes en enorm bedankt allemaal [thank_you

Ronald en Frida Bye
Digitaal jagen is mijn andere hobby vandaar mijn nickname.
https://www.flickr.com/photos/ronald_ceulemans/" onclick="window.open(this.href);return false;

beereke

Bericht door beereke » 23 dec 2018, 13:11

blij van goed nieuws te vernemen Ronald ,bij deze ook gezellige kerstwensen van hieruit en alvast een gelukkig en gezond 2019 voor jullie allebei

Rudy en Linda

Jef

Bericht door Jef » 23 dec 2018, 13:20

super nieuws ! Hopelijk kunnen jullie de ingeslagen weg aanhouden, we wensen je veel sterkte en moed toe ...
nog steeds aan het bouwen ...

didierd

Bericht door didierd » 23 dec 2018, 13:20

nooit jullie hoop verliezen dat is een van de beste remedies...
zalige kerst en een gelukkig 2019

Didier

Guyke

Bericht door Guyke » 23 dec 2018, 13:43

Hallo,

Hopelijk zet die evolutie in positieve zin voort! :CrossFingers: :CrossFingers:
Een fijne kerst en nieuw(koi)jaar toegewenst. :Yahoo:

mvg
Guyke
Een airlifter in hart en nieren !!!

AVG

Bericht door AVG » 23 dec 2018, 14:03

Hoi Ronald,

Wat goed dat de vooruitzichten positiever zijn voor Frida en uzelf dan in uw eerdere bericht aangegeven.

Top dat u dit ons laat weten ! want geloof het of niet, je denkt er toch aan hoe het met jullie is.

Prettige Kerst en jaarwisseling en al het goeds voor 2019

Ingrid & Aad

poutie

Bericht door poutie » 23 dec 2018, 14:37

Dat is zeer goed nieuws om te horen Ronald :D
Ik wenst jullie een prettige Kerst en een GEZOND 2019 !!!!!
Grts Luc.

koi.gin

Bericht door koi.gin » 23 dec 2018, 16:49

Goed om horen Ronald.
Hou de moed erin. :good:

Mvg Gino
Volg hier de aanleg van de eerste airliftgestuurde vijver met een trommelfilter; https://www.koivrienden.com/phpBB/viewtopic.php?t=5309" onclick="window.open(this.href);return false;

ROLIN15

Bericht door ROLIN15 » 23 dec 2018, 17:03

Fijne (feest)dagen , zoals je zelf aangeeft , geniet van ieder moment samen !

giovanni

Bericht door giovanni » 23 dec 2018, 20:24

Dag Ronald,leuk om te horen dat er beterschap is.
Hou de moed erin en vele groeten van ons.

Gr Giovanni en Sonja
De koimicrobe heb ik al, nu nog de kennis ervan!

http://www.dameat.be" onclick="window.open(this.href);return false; Nieuwe Website

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”