Even reageren

De naam zegt het zelf...
Marco VH

Re: Even reageren

Bericht door Marco VH » 22 okt 2018, 19:00

Veel sterkte en geluk Ronald en Frida

giovanni

Bericht door giovanni » 22 okt 2018, 19:58

Kom op he man.
Weet dat we aan jullie denken.
Groeten en veel sterkte.

Giovanni en Sonja
De koimicrobe heb ik al, nu nog de kennis ervan!

http://www.dameat.be" onclick="window.open(this.href);return false; Nieuwe Website

frankske

Bericht door frankske » 22 okt 2018, 20:15

Jo Ronald en Frida,

Hou de moed erin he, zoals je zelf aangeeft NEVER GIVE UP

groeten
Franky en Tanja

AVG

Bericht door AVG » 22 okt 2018, 21:00

Hoi Frida en Ronald,

Heel veel sterkte !!! want dat dit aan je knaagt begrijpt denk ik iedereen wel. De behandelingen, de onzekerheden etc., is iets wat je niemand gunt.

Dat je door bent gegaan met de vijverbouw ( dit ondanks de rugklachten ) kan ik wel begrijpen, met de handen werken geeft dan toch wat afleiding...ziet er nu al top uit.

Rustig aan en alle succes / sterkte.

Groet,
Ingrid & Aad

G.I.O.

Bericht door G.I.O. » 23 okt 2018, 10:02

Frida en Roland,

Ook van hieruit heel veel sterkte en steun toegewenst.

Die onzekerheid moet echt moeilijk zijn !

Ik bewonder jullie manier van denken, never give up !

Ik duim en hoop voor het beste voor jullie beiden !

groeten

G.I.O.
思い立ったが吉日

goshiko

Bericht door goshiko » 23 okt 2018, 10:07

amai,
jouw verhaal komt heftig binnen Ronald.
Veel moed en sterkte.

Goshiko
koivijver 74 kuub
filterlijn 1 : 5 drains, bezinkkamer met borstels, lege bezinkkamer,bewegend bed 200l, 2 maal membraanairlift
filterlijn 2 : skimmer, cetus-sieve, superfish eco plus E 8000, plantenbak 9 kuub met voornamelijk irissen en zuurtstofplanten

didierd

Bericht door didierd » 23 okt 2018, 10:55

sterkte er blijven in geloven,ik weet wat het is..
Didier

Ed

Bericht door Ed » 23 okt 2018, 11:00

Ook van mijn kant veeeeeeeeeeeeeeeeel sterkte , en hopelijk komt alles terug goed. :CrossFingers: :CrossFingers: :CrossFingers: :CrossFingers: :CrossFingers: :CrossFingers: :CrossFingers:
Grtz: Ed
LACHEN EN ZONNESCHIJN DOEN WONDEREN

evn35

Bericht door evn35 » 23 okt 2018, 12:28

We leven met je mee Ronald, sterkte voor jullie beide.

marcoZ

Bericht door marcoZ » 23 okt 2018, 19:27

Veel sterkte, Ronald.
Ik leef met je mee..
Ik hoop dat het verbouwen van je vijver je veel afleiding zorgt.

mart-ang
Contacteer:

Bericht door mart-ang » 24 okt 2018, 06:24

Amai, ik lees dit hier nu pas, en krijg er dubbele gevoelens van.
Het is en blijft een klote ziekte, en ik hoop dat jullie het snel achter jullie kunnen laten.
Heel veel sterkte van ons.

Groet Martien en Angelique
eigenwijs is ook wijs.

vijver
overkapping

Marcje
Contacteer:

Bericht door Marcje » 24 okt 2018, 21:34

Hoi Ronald,

Zoals u kan lezen zijn er hier meerdere koivrienden die volledig meeleven en spijtig genoeg ook dezelfde ervaringen hebben in hun directe omgeving

We hebben het er geregeld over gehad en telkens opnieuw en opnieuw die onzekerheid , maar gelukkig is uw vrouwtje zeer positief ingesteld want u zou voor minder het niet zien zitten
Waar u sosm de kracht en goesting haalt om aan de vijver te werken en dit met een rug die niet altijd mee wilt , zal inderdaad wel deels om uw zinnen te verzetten zijn , en ziet er alvast veel belovend uit

Tof dat u dit met ons allemaal deelt want dit hoort er nu eenmaal ook bij onder vrienden

Veel, zeer veel sterkte maatje en doe het rustig aan hé

Ene , als we iets kunnen doen, je weet ons wel te vinden hé

Groetjes

marc
Zelfkennis is het begin van alle wijsheid

Airliftgestuurde vijver, Crielzeef
Trickle

Ronny V

Bericht door Ronny V » 27 okt 2018, 23:25

Hay Ronald,

Vooreerst heel veel sterkte aan jullie beide toegewenst, dit zijn zo van die berichten die je niet graag hoort of leest maar waar je toch elke dag opnieuw mee geconfronteerd wordt.
Maar laat ons positief blijven en er van uitgaan dat alles terug mag goed komen.
Intussen heb je daar al heel mooi werk verricht aan de uitbreiding van je vijver en belooft deze een zeer mooi geheel te worden.

Gtjs,
Ronny

The digital hunter

Bericht door The digital hunter » 25 nov 2018, 13:26

Dag Beste koiVRIENDEN,

Het doet goed om dit allemaal te mogen lezen [thank_you

De meeste onder jullie ken ik ondertussen al persoonlijk via een vijvertoer of de nieuwjaarsreceptie of een koishow,maar er zijn er ook bij die ik totaal niet ken en die ons toch een PB of mailtje gestuurd hebben.

Het is hartverwarmend hoe jullie begaan zijn met niet alleen ons maar met alle koivrienden als er iets scheelt. :clap2: :clap2: :clap2:

Ondertussen zijn we een maand verder en hebben we meer nieuws.

Wat we vreesden is jammer genoeg waarheid geworden.

De 'plekjes' die bij mijn vrouwke gevonden waren zijn inderdaad kwaadaardige uitzaaiingen en dat kwam keihard aan, vooral omdat er tot voor de PET-scan gezegd was dat alles onder controle was.

Er was toen zelfs spraken van dat de immunotheraphie in Januari 2019 zou stopgezet worden omdat alles onder controle was en de behandeling maar 24 maanden terug betaald wordt door het RIZIV.

We hebben dan een gesprek gehad met de behandelende prof en gevraagd hoe het nu verder moet en wat met de uitzaaiingen gedaan zou worden.

De uitzaaiingen gaan ze niet verwijderen omdat zij bang zijn dat dit een kettingreactie teweeg zou kunnen brengen en andere organen aangetast zouden kunnen worden.

Het goede nieuws is dat het gezwel dat eerder in haar lever bestraalt is geweest blijkbaar in elkaar gekrompen is en onder controle zou zijn.
Of de uitzaaiingen die nu gevonden zijn er zijn van haar primaire kanker ( de huidkanker ) of de secundaire kanker ( het levergezwel ) daar konden ze 'nog' niet op antwoorden.

Omdat nu die bijkomende uitzaaiingen gevonden zijn gaat de prof de immunotheraphie niet stoppen en vragen aan het RIZIV om de behandeling te mogen verder zetten en terug te betalen.

Op de vraag of hij mijn vrouwke kan genezen kreeg ik het antwoord 'genezen kan ik haar niet, maar wel proberen haar extra tijd te geven'

Hopelijk kan hij haar nog veel tijd geven en dan is het nog de vraag wat de kwaliteit van die tijd gaat zijn.

We geven niet op en met jullie steun gaat het ons zeker lukken om er nog iets mooi's van te maken :CrossFingers:
En wie weet vinden ze vandaag of morgen weer iets uit om kankerpatiënten in het algemeen nog beter te helpen, want wat dat betreft zijn we heel blij in België met al zijn mogelijkheden te wonen.

Ikzelf heb al die tijd mijn operatie uitgesteld omdat ik eerst wou weten wat en hoe met mijn vrouwke haar ziekte en de behandeling verder moest.

Voor mij is het zo dat ik canaalstenose heb.
Dat wil zeggen dat de zenuw(en) die door mijn ruggegraat lopen op verschillende plaatsen worden afgekneld.

De operatie moest zo snel mogelijk gebeuren omdat hoe langer ik wacht hoe langer de revalidatie gaat duren.
Het goede nieuws is dat ik nu dinsdag geopereerd wordt en hopelijk van de pijnen verlost zal zijn.

Het mindere nieuws is dat ik een maand 'platte' rust krijg :kez: en daarna vermoedelijk 2 maanden moet revalideren en al die tijd dus niet voor mijn vrouwke zal kunnen zorgen maar eerder een 'last' zal zijn en dat is verdomme niet makkelijk om mee te leven.

Maar zoals ik al schreef wonen wij gelukkig in België en kunnen we als we dat willen hulp krijgen voor zowel mij als mijn vrouwke.

We komen hier ook wel weer door en hopelijk mag ik mijn vrouwke nog heel lang in de watten leggen, want zeg nu zelf wat is er nu sterker dan twee mensen die elkaar zielsgraag zien.

Groetjes ,bedankt allemaal en hopelijk tot heel gauw met goed nieuws :CrossFingers: :CrossFingers: :CrossFingers:

Ronald Bye
Digitaal jagen is mijn andere hobby vandaar mijn nickname.
https://www.flickr.com/photos/ronald_ceulemans/" onclick="window.open(this.href);return false;

FredLekx
Contacteer:

Bericht door FredLekx » 25 nov 2018, 14:00

Ronald,
Heel, heel, heel veel sterkte de komende tijd BEIDEN...
Hou ons op de hoogte a.u.b. via dit forum of Whatsapp o.i.d..
De Nieuwjaarsreceptie halen zal lastig worden omdat je dan nog midden in je revalidatie-proces zit. Mocht het tegen die tijd toch tot de mogelijkheden behoren (al is het maar bv. een uurtje), schroom het niet te vragen. Ik weet zeker dat hier oplossingen voor te vinden zijn.
Toch? Koivrienden?

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”