• Advertentie

Sponsers van onze nieuwjaarsreceptie op 20 januari 2018

Koivrienden terug aanwezig op BKS koishow Hasselt 2018

Hét onderdeel waar www.koivrienden.be wil in uitblinken! Koivrienden dus samenbrengen op een interessant evenement ...

Re: Koivrienden terug aanwezig op BKS koishow Hasselt 2018

Berichtdoor The digital hunter » do 28 jun 2018, 15:06:49

Mijn bedoeling was eerst om zowel de zaterdag als de zondag te gaan en alles in een fotoverslag te gieten om de tuisblijvers ook mee te laten genieten :wink: maar rugproblemen hebben daar helaas anders over beslist :(

Echt tuis blijven kon ik dan ook weer niet :nono: dus op zondag toch maar even gegaan weliswaar zonder camera dit keer en het werd een beetje een blitsbezoek vanwege mijn rug.

Ik had ook inkomkaarten gewonnen en daar wou ik eerst Fredlex van laten mee genieten maar die was al binnen geraakt via iemand anders :good: dus werd plots Beereke de gelukkige :wink:
uiteindelijk zijn de kaarten dus nog goed gebruikt,trouwens een dikke [thank_you voor de kaarten aan de organisatie ;OK;

Vorig jaar was ik ook op de koishow en kende toen nog haast niemand van de koivrienden en liep vlot over de show :dance:
Dat was dit jaar wel anders :slap: zoals hierboven al aangehaald kom je op elke hoek of kant wel een koivriend tegen waar je een praatje mee wil doen en geraak je geen meter vooruit :roll: :lol: :lol:
Ik snap nu ook waarom er koivrienden zijn die er een weekend van maken en zich hier als thuis voelen ;cool;

Overal blijde gezichten en de gastvriendelijkheid straalt gewoon van de koivriendenstand af :Hyper: :Yahoo:

Hieronder een paar foto's van hoe gemoedelijk het er daar altijd aan toe gaat

71306

Deze koivriendin had samen met haar man een kadootje bij voor Marcje ( de man zelf staat er niet bij op :unknown: vermoedelijk was die koi's aan het bekijken :Hyper:)

71304

Aangezien Marc ondertussen heeft laten horen dat zijn Shiro's vanzelf aan het bij kleuren zijn kan hij de stiften vanavond beter gebruiken om zijn gezicht mee te kleuren om te supporteren voor onze rode duivels,de kleuren kloppen in ieder geval :lol: ;cool;
Komt het kadoo toch nog goed van pas :Yahoo:

71303

Iedereen geniet van zo'n dag op zijn manier en deze twee koivrienden kunnen er wat van

71307

en smaken dat het deed ;cool;

71305

Jammer dat ik niet langer kon blijven :cry: vanwege mijn rug maar bij de volgende editie hoop ik er terug voor de volle honderd procent bij te kunnen zijn :CrossFingers:

Groetjes en hééééél hard bedankt aan iedereen die mee geholpen heeft om dit weekend te organiseren en tot een goed einde te brengen.

Ronald
Digitaal jagen is mijn andere hobby vandaar mijn nickname.
https://www.flickr.com/photos/ronald_ceulemans/
The digital hunter

Afbeeldingen: 1139

Re: Koivrienden terug aanwezig op BKS koishow Hasselt 2018

Berichtdoor AVG » vr 29 jun 2018, 16:39:04

Geen camera meegenomen en toch foto's :D Sterkte met de rug Ronald ( hier wil het ook nog niet echt vlotten )
AVG

Afbeeldingen: 3533

Vorige

Keer terug naar Cursussen / workshops / bijeenkomsten