Koivrienden terug aanwezig op BKS koishow Hasselt 2018
Re: Koivrienden terug aanwezig op BKS koishow Hasselt 2018
Hij ligt in de auto! Ronald ik zie je wel in de entreetent!
ik ben mij er eentje...
@ Aad, onze Digital Hunter heeft de pomp meegenomen!
Plezant met hem gesproken nog even

ik ben mij er eentje...
- The digital hunter
D-man schreef:@ Aad, onze Digital Hunter heeft de pomp meegenomen!
Inderdaad, de overdracht van de pomp is vlekkeloos verlopen

Weer een toffe koivriend in persoon mogen ontmoeten

Leuke babbel gedaan en heel mooie koischilderingen van zijn vriendin mogen bewonderen

Groetjes,
Ronald
Digitaal jagen is mijn andere hobby vandaar mijn nickname.
https://www.flickr.com/photos/ronald_ceulemans/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.flickr.com/photos/ronald_ceulemans/" onclick="window.open(this.href);return false;
Hoi Mathijs,
Vriendelijk bedankt voor de pomp
wanneer we elkaar treffen zullen we er een pintje op drinken
Ik ben benieuw of ik mijn Nitto weer aan de praat kan krijgen door het vervangen van de luchtkamer.
@Ronald, ook jij bedankt voor de inspanningen, echt top ! Geen zorgen hoe of wanneer de pomp hier komt hoor, komt allemaal goed en heb zoals eerder geschreven geen haast
Vriendelijk bedankt voor de pomp

@Ronald, ook jij bedankt voor de inspanningen, echt top ! Geen zorgen hoe of wanneer de pomp hier komt hoor, komt allemaal goed en heb zoals eerder geschreven geen haast

Hoi Koivrienden,
Ondertussen begint het reeds een beetje te kriebelen om velen terug te zien en te kunnen bijpraten
Hopelijk komen er ook veel nieuwe leden eens goede dag zeggen bij onze stand, gewoon doen en niet stilletjes voorbij sluipen
Voor airlift vragen kan iedereen sowieso bij ons terecht en zal de airlift opstelling terug opgesteld zijn
Groetjes
marc
Ondertussen begint het reeds een beetje te kriebelen om velen terug te zien en te kunnen bijpraten

Hopelijk komen er ook veel nieuwe leden eens goede dag zeggen bij onze stand, gewoon doen en niet stilletjes voorbij sluipen

Voor airlift vragen kan iedereen sowieso bij ons terecht en zal de airlift opstelling terug opgesteld zijn
Groetjes
marc
Ik kijk er al naar uit om weer vele koivrienden te zien want ik ben er heel het weekend
. CU

We spreken met vele stemmen maar hebben een gezamelijk doel,een beter leefmilieu voor onze koi .
doe jij mee aan de show Polleke? Ik heb jouw naam er niet direct zien bijstaan.
koivijver 74 kuub
filterlijn 1 : 5 drains, bezinkkamer met borstels, lege bezinkkamer,bewegend bed 200l, 2 maal membraanairlift
filterlijn 2 : skimmer, cetus-sieve, superfish eco plus E 8000, plantenbak 9 kuub met voornamelijk irissen en zuurtstofplanten
filterlijn 1 : 5 drains, bezinkkamer met borstels, lege bezinkkamer,bewegend bed 200l, 2 maal membraanairlift
filterlijn 2 : skimmer, cetus-sieve, superfish eco plus E 8000, plantenbak 9 kuub met voornamelijk irissen en zuurtstofplanten
Ik ben er ook heel het weekend ;-) Heel koibelgië zal weer present zijn ;-) zalig !
思い立ったが吉日
zeg zijn er kaarten te koop in voorverkoop ??
gr didier
gr didier
Ik kom zondag ook eens kijken
Grtz: Ed

Grtz: Ed
LACHEN EN ZONNESCHIJN DOEN WONDEREN
Toevallig nog iemand die 4 kaarten overgeeft ?
grtz

grtz
hoi Vincent veel succes met een reactie é....
Dag Didier, proberen waard he 

die stand vinden we altijd blindelings hoor marc.
Goshiko
Goshiko
koivijver 74 kuub