Een kleurtje zou i.d.d. mooi binnen het geheel passen.
Begin deze week hebben we een Japanse tuin bezocht en moest meteen aan jullie denken, toen we nagenoeg precies zo'n zelfde brug zagen. ( als u wil kan ik evt. een fotootje plaatsen )
Vijver, filter, tuin, brug, alles zelf bedacht en uitgetekend van eerste tot laatstedeglasblazer schreef:Ik wil ook zo'n vrienden!!![]()
Het gaat daar supermooi worden! Hebben jullie alles zelf bedacht, Franky?
gr
Tim
zou kunnen maar vind het beetje zonde van het hout, mss met de jarenbeereke schreef:heel mooi
Mss in het rood verven (Eyecather)voor de Japanse sfeer
blij dat we je terug kunnen verrassen hebbenAVG schreef:Eerder heb ik mijn bedenkingen v.w.b. een brug geuit, jullie hebben mij positief verrast, echt mooi geworden![]()
Een kleurtje zou i.d.d. mooi binnen het geheel passen.
Begin deze week hebben we een Japanse tuin bezocht en moest meteen aan jullie denken, toen we nagenoeg precies zo'n zelfde brug zagen. ( als u wil kan ik evt. een fotootje plaatsen )
mart-ang schreef:Hebben jullie dat bruggetje zelf gemaakt ?
Zeer mooi
Blijft deze in houtkleur of komt er ooit nog een kleurtje op.
Hallo,Guyke schreef:Hallo,
Mooi model van brug. ( ik heb hetzelfde idee toegepast maar de brug breder en zonder leuningen gemaakt)
Ik heb er wel door de jaren wat nadelen aan ondervonden.
- iedere keer in het najaar en het voorjaar is de brug bij vochtig weer spekglad.
- heb al een paar vissen die gevoeld hebben dat opspringen onder de brug hard aankomt.
Ik ga een nieuwe maken en daarom even een vraagje
- hoe hoog is de leuning van deze brug?
Mvg
Guyke