Belgian ZNA KOI Show Merelbeke
Re: Belgian ZNA KOI Show Merelbeke
Hij heeft daar een leuke deal gedaan. Nu hopen dat er ook een foto volgt van jullie torentje in de tuin 

Komt morgen eraan en de foto wat ik gewonnen heb in de grabbelton ook!! Een hele mooie prijs gewonnen!!

20m³ met lavafilter 3m³
Was weer gezellig babbelen met iedereen... maar geen foto's genomen
was idd een zeer gezellige dag gisteren, veel gelachen, gezeverd, ook veel nieuwe mensen leren kennen ...
De algemene teneur ... energieprijzen worden een bepalende factor voor het al dan niet plaatsen van een koivijver...
mensen letten er echt op en dan komt de airlift wel in het vizier bij velen. Iemand gisteren zelfs gesproken die een pas aangelegde vijver (door een pro) al zou willen ombouwen ... er zit een pompje op die 1800 watt verbruikt als die vol open staat (zware zwembadpomp) en voor 220 watt aan UV-lampen heeft zitten ... op een vijver van ik dacht een 60 kuub ... nauw slik
De algemene teneur ... energieprijzen worden een bepalende factor voor het al dan niet plaatsen van een koivijver...
mensen letten er echt op en dan komt de airlift wel in het vizier bij velen. Iemand gisteren zelfs gesproken die een pas aangelegde vijver (door een pro) al zou willen ombouwen ... er zit een pompje op die 1800 watt verbruikt als die vol open staat (zware zwembadpomp) en voor 220 watt aan UV-lampen heeft zitten ... op een vijver van ik dacht een 60 kuub ... nauw slik

Ik had hier toch wat meer foto's verwacht en enkele selfies bij sponsers
Vandaag gaan Matthias , mijn echtgenote en ikzelf de stand bemannen en kijk er alvast naar uit
Veel succes iedereen die een gokje waagt ivm lengte en gewicht van de showas , bloedmooi zijn deze , waarom ik deze niet had opgemerkt ???
Voor wie hier komt lezen en niet actief is, kom zeker eens een goede dag zeggen op onze stand
, altijd leuk enkele nieuwe gezichten te zien
Ene over airlift, wij weten er alles over , en zeker nu met het demonstratie bakje
Tot straks iedereen
Grtjs
Vandaag gaan Matthias , mijn echtgenote en ikzelf de stand bemannen en kijk er alvast naar uit
Veel succes iedereen die een gokje waagt ivm lengte en gewicht van de showas , bloedmooi zijn deze , waarom ik deze niet had opgemerkt ???

Voor wie hier komt lezen en niet actief is, kom zeker eens een goede dag zeggen op onze stand

Ene over airlift, wij weten er alles over , en zeker nu met het demonstratie bakje

Tot straks iedereen
Grtjs
De crielzeef is daar ook aanwezig
en de airlift
ene eentje uit de goede oude tijd waar we voor het eerst met onze demo uitpakten

en de airlift

ene eentje uit de goede oude tijd waar we voor het eerst met onze demo uitpakten

- mart-ang
- Contacteer:
Super uitleg omtrent de Crielzeef

Deze middag komen wij ook een bezoekje brengen.
Hopelijk komen we wat bekende gezichten tegen.
Tot straks.
Hopelijk komen we wat bekende gezichten tegen.
Tot straks.
Straks ook van de partij 

Die oproep voor selfies had ik niet gelezen…
koivijver 56 kuub
filterlijn : 4 drains en 1 skimmer, Trommelfilter 70,bewegend bed 200l, mattenkamer Japans/matala met airhouse beluchting, 2 waaierpompen 26kuub elk.
filterlijn : 4 drains en 1 skimmer, Trommelfilter 70,bewegend bed 200l, mattenkamer Japans/matala met airhouse beluchting, 2 waaierpompen 26kuub elk.
Gisteren een goede babbel gehad. Bedankt daarvoor.
- mart-ang
- Contacteer:
De stand zag er goed uit
Blij dat ik even een babbeltje heb kunnen doen met mijn vriendin
Carolientje we zien elkaar snel
Ook een gokje gewaagd voor de vissen

Blij dat ik even een babbeltje heb kunnen doen met mijn vriendin

Ook een gokje gewaagd voor de vissen

Ik denk dat veel mensen het niet goed weten (wat ik nog versta), maar dat een pro nu nog pompen verkoopt van 1800W...Gelukkig staat ie niet heel het jaar volle bak te draaien, maar anders kan je daar heel veel mee gaan eten...jocca schreef: ↑08 mei 2022, 07:14 was idd een zeer gezellige dag gisteren, veel gelachen, gezeverd, ook veel nieuwe mensen leren kennen ...
mensen letten er echt op en dan komt de airlift wel in het vizier bij velen. Iemand gisteren zelfs gesproken die een pas aangelegde vijver (door een pro) al zou willen ombouwen ... er zit een pompje op die 1800 watt verbruikt als die vol open staat (zware zwembadpomp) en voor 220 watt aan UV-lampen heeft zitten ... op een vijver van ik dacht een 60 kuub ... nauw slik![]()
Was er vandaag wat volk op de beurs?