A2 koi, een nieuwe partner van koivrienden.com en bekend in binnen- en buitenland. Een koizaak met een enorm aanbod aan vissen en producten (zowel fysiek als online).
Hieronder kan je de contactgegevens terugvinden en een beknopte opsomming van wat je er kan vinden.
1/ Iedereen kan posten in dit topic, hou het netjes, GEEN afbrekende kritiek
2/ Wil je de shop bezoeken met wat koivrienden, spreek in dit topic af.
3/ Wil je wat bestellen en eventueel samen met iemand anders bestellen (om transportkosten te drukken of te genieten van promoties), stel gerust de vraag
4/ Vraag je je af of je een bepaald product er kan krijgen, maar vindt je het niet direct, vraag het hier, wie weet is er iemand die het wel weet
5/ Ben je in de winkel geweest of wat gekocht, post het gerust hier even !!!
Tevens een link naar een routekaart waar je direct de locatie kan terugvinden (even de naam van de zaak invullen in het zoekveld onder het tabje "zoeken naar POI")
app.php/usermap
A2 Koi
Re: A2 Koi
Onze sponsor A2 koi is dit weekend ook aanwezig op de koishow in Arcen.
Ze hebben op hun stand zowat vanalles bij dus zeker de moeite waard om langs te gaan.
Ze hebben op hun stand zowat vanalles bij dus zeker de moeite waard om langs te gaan.
If you want something done right, do it yourself
-
Nog geen problemen gehad met deze verkoper, bestelde producten worden altijd super snel geleverd.
Deze week de héél interessante aanbiedingen melkzuurbacteriën en probites summer aangekocht.
Deze week de héél interessante aanbiedingen melkzuurbacteriën en probites summer aangekocht.
-
Fijn om te horen dat ze er zijn.
Afgelopen maand waren ze nog niet zeker of het wel kon omdat er veel van hun personeel op vakantie was.
Afgelopen maand waren ze nog niet zeker of het wel kon omdat er veel van hun personeel op vakantie was.
Degelijke sponsor zeer behulpzaam en maakt tijd om duidelijke uitleg te geven. Ik heb daar reeds verschillende aankopen gedaan.
Grtz. Ed
Grtz. Ed
LACHEN EN ZONNESCHIJN DOEN WONDEREN
Juist mijn koivoer van probites chlorella en winter care besteld.
Ik ga er binnenkort weer even voer halen ben bijna door m,n voer heen
En m,n vijver materiaal haal ik er nu ook
En soms zie ik er een leuk visje zwemmen
En m,n vijver materiaal haal ik er nu ook
En soms zie ik er een leuk visje zwemmen
een fout is ook een 9
Zonet een bezoekje gebracht op de HKS Arcen.
Heel klein standje 't.o.v. vorige jaren.
Maar leuke acties voorbij zien komen.
Heel klein standje 't.o.v. vorige jaren.
Maar leuke acties voorbij zien komen.
gisteren om 18 uur bestelling geplaatst....vandaag rond de middag mag ik de levering verwachten.
Al een paar jaar bijzonder tevreden, steeds correct en meestal de goedkoopste.
Spike
Al een paar jaar bijzonder tevreden, steeds correct en meestal de goedkoopste.
Spike
de online 5€ korting met code "Koivrienden" heeft iemand die al kunnen gebruiken? Bij mij werkt die niet
(zie banner met sponsors)

(zie banner met sponsors)
ik heb hier reeds 2x een melding voor gedaan bij de zaakvoerder van A2koi ...
anders even mailen of bellen ...?
ik heb hier net nog es een mail voor gestuurd ... indien ik geen antwoord krijg moeten we die banner dan maar aanpassen ...
anders even mailen of bellen ...?
ik heb hier net nog es een mail voor gestuurd ... indien ik geen antwoord krijg moeten we die banner dan maar aanpassen ...
Juist geprobeerd het werkt. Wist dit niet dat dit kon en ook niet ingevoerd dus.
Als het bij de ene werkt en bij de andere niet heeft het misschien te maken met welke producten.
Misschien krijgen we die korting niet op het ganse assortiment.
Ik heb het ooit ook eens getest en toen werkte die ook wel.
Misschien krijgen we die korting niet op het ganse assortiment.
Ik heb het ooit ook eens getest en toen werkte die ook wel.
If you want something done right, do it yourself
dit moet op het ganse assortiment zijn ... zie screenshot uit een van hun mails.
- Bijlagen
-
- screenshot.jpeg (11.61 KiB) 561 keer bekeken