Tombola LS Aqua
Re: Tombola LS Aqua
Op de valreep nog net ingezonden...
Onder het motto, de laatsten zullen de eerste zijn

ik hoop het ... vandaag Padre Koifamilias op sleeptouw genomen richting het Sint-Niklaas en het verre Heerlen om 3 nog niet nadervernoemde sponsors te gaan bezoeken en op de terugweg net wat extra gas gegeven om nog tijdig de woordzoeker op te lossen. Ik hoop dat het lot mij gunstig gezind is met mijn goede daad van vandaag in het achterhoofd zijnde

Voila, het is 19u gepasseerd en de wedstrijd is afgesloten.
Het juiste antwoord kon je vinden op de website van LS Aqua in de brochure van het Koigrower voer.
https://lsaqua.be/wp-content/uploads/20 ... _dutch.pdf Het rad heeft de winnaar ondertussen al bepaald en de winnaar is geworden A&E @A&E
Dikke proficiat met de eerste prijs van ons nieuwe seizoen.
Het juiste antwoord kon je vinden op de website van LS Aqua in de brochure van het Koigrower voer.
https://lsaqua.be/wp-content/uploads/20 ... _dutch.pdf Het rad heeft de winnaar ondertussen al bepaald en de winnaar is geworden A&E @A&E
Dikke proficiat met de eerste prijs van ons nieuwe seizoen.

proficiat aan de winnaar
Op naar de volgende ronde

Op naar de volgende ronde

Proficiat aan de winnaar. En Kristof mag dit nog organiseren. Met glans geslaagd 

- mart-ang
- Contacteer:
A&E van harte gefeliciteerd
Nu op naar de volgende opgave

Nu op naar de volgende opgave

Proficiat en ook bedankt @kristof_d om dit te organiseren
Proficiat!
Nog nooit zo dicht bij geweest
Nog nooit zo dicht bij geweest
oeie, kheb precies een fout antwoord gegeven.
proficiat aan winnaar!
proficiat aan winnaar!
Proficiat aan de winnaar, en dank aan de sponsor lambert seghers.
Goshiko
Goshiko
koivijver 56 kuub
filterlijn : 4 drains en 1 skimmer, Trommelfilter 70,bewegend bed 200l, mattenkamer Japans/matala met airhouse beluchting, 2 waaierpompen 26kuub elk.
filterlijn : 4 drains en 1 skimmer, Trommelfilter 70,bewegend bed 200l, mattenkamer Japans/matala met airhouse beluchting, 2 waaierpompen 26kuub elk.