selfie bij de sponsors

De naam zegt het zelf...
jocca

selfie bij de sponsors

Bericht door jocca »

Ik kreeg daarnet een mooie suggestie van Goshiko ...

vandaag is het de dag van de medewerker in België ...
wel laten we eens de forumsponsors in de bloemetjes zetten. Niet letterlijk natuurlijk.
Maar het zou bv leuk zijn als je bij een forumsponsor inkopen gaat doen om eens een selfie te nemen in de shop/voor de shop/samen met uw inkopen.
Vermeld bij de foto bij wie de foto is genomen...

Ik ga dit topic af en toe eens uppen (neen ik ga niet speciaal iedere week ergens iets kopen).

O en na een bepaalde periode gaan we es iets verloten dan (ah ja ... ik heb hier nog wat achter de hand :lol: :lol: )
The digital hunter

Re: selfie bij de sponsors

Bericht door The digital hunter »

Alé, weeral werk voor mijne camera :lol:

Eens denken of ik ne knappe sponsor kan vinden want ja, het moet wel ne mooie foto worden hé. :lol: :lol: :lol:
Digitaal jagen is mijn andere hobby vandaar mijn nickname.
https://www.flickr.com/photos/ronald_ceulemans/" onclick="window.open(this.href);return false;
ferdy.1234

Bericht door ferdy.1234 »

The digital hunter schreef: 16 apr 2021, 11:59 Eens denken of ik ne knappe sponsor kan vinden want ja, het moet wel ne mooie foto worden hé. :lol: :lol: :lol:
Dan gaat gij er zowieso moeten gaan achter staan ;cool; :D
Groeten Ferdy
jocca

Bericht door jocca »

foto met de sponsor mag, maar niet de bedoeling om die gasten extra te gaan belasten,
een foto van julliezelf in de shop is ruim voldoende ;-) (of met de aankoop - indien online gekocht).
goshiko

Bericht door goshiko »

Ik was zo overweldigd van ronald zijn reportages dat ik graag ook anderen , veel beperkter weliswaar , hun bezoekje aan sponsors zie toelichten.
koivijver 56 kuub
filterlijn : 4 drains en 1 skimmer, Trommelfilter 70,bewegend bed 200l, mattenkamer Japans/matala met airhouse beluchting, 2 waaierpompen 26kuub elk.
jocca

Bericht door jocca »

goshiko schreef: 16 apr 2021, 13:58 Ik was zo overweldigd van ronald zijn reportages dat ik graag ook anderen , veel beperkter weliswaar , hun bezoekje aan sponsors zie toelichten.
:good:
goshiko

Bericht door goshiko »

Belofte maakt schuld. Was vandaag op bezoek bij unikoi in erembodegem.
Heel veel mooie vissen gezien, zeker de moeite waard om eens langs te gaan.
Heb er meteen ook mijn cadeaubon besteed, zie daarvoor ander bericht van de tombola

77967
koivijver 56 kuub
filterlijn : 4 drains en 1 skimmer, Trommelfilter 70,bewegend bed 200l, mattenkamer Japans/matala met airhouse beluchting, 2 waaierpompen 26kuub elk.
rodders

Bericht door rodders »

Vandaag bij danikoi geweest, snel twee doorvoeren gaan halen. Helemaal vergeten een selfie te maken...
The digital hunter

Bericht door The digital hunter »

rodders schreef: 17 apr 2021, 19:37 Vandaag bij danikoi geweest, snel twee doorvoeren gaan halen. Helemaal vergeten een selfie te maken...
:roll: :dash: :evil: :twisted: :lol: :lol:
Digitaal jagen is mijn andere hobby vandaar mijn nickname.
https://www.flickr.com/photos/ronald_ceulemans/" onclick="window.open(this.href);return false;
rodders

Bericht door rodders »

Ik heb nu niet echt het hoofd om regelmatig selfies van te maken.... :kez: :kez: :kez:
Dus ik ga daar echt aan moeten denken als ik bij een forumsponsor kom. :kez:
mario1

Bericht door mario1 »

rodders schreef: 17 apr 2021, 22:37 Ik heb nu niet echt het hoofd om regelmatig selfies van te maken.... :kez: :kez: :kez:
Dus ik ga daar echt aan moeten denken als ik bij een forumsponsor kom. :kez:
Nu in tijden van corona mag dit toch geen probleem zijn hé.
Mondkapje is zowiezo verplicht. Straks komen de zonnestralen wel vaker opsteken, dus een zonnebril heb je ook al mee. Als klap op de vuurpijl zet je een petje op en wees maar zeker, 3/4 van jou kopje zit al lekker goed weggestopt en kan je naar hartelust selfies nemen waar weinig op te zien is :lol:
Babette

Bericht door Babette »

Ik ga even langs bij Zen Koi nadat we zonder afspraak kunnen gaan !
;cool;
Natal

Bericht door Natal »

Mondmasker op en een petje of capuchon op, vervolgens nog een zonnebril op. Onherkenbaar op selfie en met wat pech krijgt de sponsor het koud zweet uit angst voor een overval.
goshiko

Bericht door goshiko »

Vandaag op bezoek bij het koiparadijs. Fantastisch ontvangen geweest. Leuke babbel gehad , en uiteindelijk vertrokken met drie grotere tosai. Mijn twee waardebons bijgelegd, en nog korting bovenop gekregen, van klantvriendelijkheid gesproken. Hier ga ik zeker terug, ook al zijn het aardig wat kilometers.

77980

77981

Goshiko
koivijver 56 kuub
jocca

Bericht door jocca »

TOP, idd leuke zaakvoerders en als je aan de praat geraakt ben je er niet buiten op een uurtje :lol:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”