Die handvatten van uw schuifkranen staan niet mooi recht

Had dit niet verwacht van je....

Schitterende werken laat je hier zien hoor

grt
Franky
Inderdaad, nu begint het toch stilaan op een filterinstallatie te lijken.Tenshi Goi schreef:Er komt nu echt wel vordering in het geheel.
Die visjes doen het super. Het is nu een goeie twee weken dat deze een beetje voer krijgen en durf ik nu de vijver naderen dan komen die alle vijf direct tot voor mij.Bossi schreef:Hoe doen de visjes het trouwens in de vijver?
FredLekx schreef:Wanneer jij klaar bent, gaat je PVC-leverancier zeker stoppen...
frankske schreef:Hey Ronny, Die handvatten van uw schuifkranen staan niet mooi recht![]()
Mijn voet past inderdaad tussen de buizen maar het is de bedoeling om boven het transparante deel een looprooster te plaatsen.nick22 schreef:vraag me wel af hoe u die achterste schuifkranen gaat bedienen,of past uw voet tussen de buizen?
Neem me die af en ik hang me aan een koord.Marcje schreef:Wat een luxe uw atelier![]()
Mercie Luc. Eens passeren hé.poutie schreef:Doe zo voort Ronny gewoon prachtige wat je daar allemaal doet![]()
Ik begrijp het ook nietproview schreef:En wederom staan de handvatjes nie allemaal recht....
Ronny toch !
![]()