idee voor het forum

Een forum dient constant te evolueren wil het niet gedateerd zijn. Dus heb je tips ... ???
Plaats reactie
Nico47

idee voor het forum

Bericht door Nico47 »

Ik heb misschien een idee voor het forum ik ben het hier nog niet tegen gekomen maar ik ben ook lid van een VW forum en daar heb je een topic "kleine vragen" dan hoef je geen nieuw topic te openen maar heb je een kleine vraag dan stel je ze daar.

Het zou misschien een idee zijn????
Marcje
Contacteer:

Re: idee voor het forum

Bericht door Marcje »

Hoi Nico,

Alle ideeën zijn welkom :D

Is het iets zoals " beginnersvragen" dat u bedoeld zodat nieuwkomers niet op zoek moeten waar ze hun vraag kwijt kunnen ?

Groetjes

Marc
Zelfkennis is het begin van alle wijsheid

Airliftgestuurde vijver, Crielzeef
Trickle
Nico47

Bericht door Nico47 »

Op het VW forum worden daar alle vragen gesteld als het maar ''kleine'' vragen dus ook voor beginners zou het kunnen ik heb wel eens een kleine vraag en om daar nu een topic voor te openen dan krijg je vaak maar 1 of een paar antwoorden :D
FredLekx
Contacteer:

Bericht door FredLekx »

Ben op andere forums ook wel eens iets dergelijks tegengekomen.
Werd het aantal reacties te groot, dan werd er door 1 van de mods een apart topic geopend en de reacties daar na toe verhuisd.
Nico47

Bericht door Nico47 »

Een kleine vraag zou bijv. zijn mijn kraan is kapot wat kan ik beter kopen een kogel of een schuifkraan??

Ik vind het zonde om voor zo n vraag een nieuw topic te openen wat vinden jullie van het idee het topic is zo aangemaakt :good:
jeroenie

Bericht door jeroenie »

daarvoor is dit forum nu juist zo plezant. alles is hier zo wat opgesplitst, waardoor je het overzichtelijk terug vind! als alles in 1 map staat, word het een warboel van vragen in 1 map, en ben je het overzicht volledig kwijt!
Nico47

Bericht door Nico47 »

Oke ik snap het jammer :D
Marcje
Contacteer:

Bericht door Marcje »

Persoonlijk denk ik ook niet dat er behoefte aan is, maar kleine moeite om het eens te proberen en dan zien we wel

Dus bij deze een onderdeel aangemaakt http://www.koivrienden.com/phpBB/viewforum.php?f=116" onclick="window.open(this.href);return false;

Groetjes

Marc

Trickle
Guyke

Bericht door Guyke »

Hallo,
Marcje schreef:Persoonlijk denk ik ook niet dat er behoefte aan is, maar kleine moeite om het eens te proberen en dan zien we wel

Dus bij deze een onderdeel aangemaakt http://www.koivrienden.com/phpBB/viewforum.php?f=116" onclick="window.open(this.href);return false;

Groetjes

Marc
Ik krijg de melding dat ik het niet mag lezen.
Het nieuwe hoofdtopic gaat zelfs niet open.

Het werkt zowel niet als je aangelogd bent of niet aangelogd.

mvg
Guyke
Een airlifter in hart en nieren !!!
mullie

Bericht door mullie »

Hier ook
een fout is ook een 9
mullie

Bericht door mullie »

Hier ook
een fout is ook een 9
AVG

Bericht door AVG »

Alhoewel ik er niets meer over te zeggen heb :D ben ik het wel met Jeroenie zijn pleidooi eens.

Bijna alle onderwerpen zijn door de jaren wel kort of lang besproken, via de zoekfunctie ( die wordt naar mijn mening te weinig gebruikt ) is een geschikte topic snel gevonden waar nog eens ingehaakt kan worden.
Is er via de zoekfunctie niets over de vraag te vinden, dan lijkt mij het onderdeel 'algemeen' een prima plek om de vraag te lanceren, van daaruit de topic evt. te verplaatsen ( door de admin. ) naar een geschikter forumonderdeel zal ook een stuk sneller gaan, dan wanneer er uit een reeks van verschillende vragen actie moet ondernomen worden. (als dat al lukt ...)
Marcje
Contacteer:

Bericht door Marcje »

Zou moeten werken nu, en we zien wel als dit een meerwaarde heeft , zoniet gaat alles naar algemeen :wink:

Ben persoonlijk dan wel de mening toegedaan dat een forumonderdeel voor "beginnersvragen" wel handig kan zijn voor iemand die totaal niet weet waar te beginnen.....

Groetjes

Marc

Trickle
Guyke

Bericht door Guyke »

Hallo,
Marcje schreef:Zou moeten werken nu, en we zien wel als dit een meerwaarde heeft , zoniet gaat alles naar algemeen :wink:

Ben persoonlijk dan wel de mening toegedaan dat een forumonderdeel voor "beginnersvragen" wel handig kan zijn voor iemand die totaal niet weet waar te beginnen.....

Groetjes

Marc
bedankt voor de service :good:

mvg
Guyke
Een airlifter in hart en nieren !!!
Nico47

Bericht door Nico47 »

Ik vind het wel leuk om te zien dat mijn voorstel (komt wel van een ander forum) een beetje begint te werken van'' kleine vragen'' ik ben benieuwd of jullie het ook wat vinden nog steeds??? :wink:
Plaats reactie

Terug naar “Ideeënbus”