Hallo mede koi liefhebbers,
Komend jaar wil ik graag een 3de chagoi in de vijver om de ontwikkeling mee te maken.
Ik zou graag willen kijken voor een tosai chagoi van hirasawa, hebben jullie nog punten waar ik op moet letten bij aankoop en waar ik een goede tosai chagoi kan vinden?
Ben ook nieuwsgierig naar de resultaten die mede hobbyisten hebben gehaald met deze soort koi.
Gr. Jeroen
Opzoek naar een tosai chagoi van Hirasawa
Opzoek naar een tosai chagoi van Hirasawa
Laatst gewijzigd door Jeroen150 op 07 mei 2014, 17:25, 2 keer totaal gewijzigd.
Brede kop, grote borstvinnen en een grote mond
De -goi's van Hirasawa zijn in mijn ogen altijd heel goede groeiers geweest, niet enkel qua behalen van lengte, maar ook evolutie van body etc.
Alleen spijtig dat Hirasawa minder en minder terug te vinden is bij de dealers...
De -goi's van Hirasawa zijn in mijn ogen altijd heel goede groeiers geweest, niet enkel qua behalen van lengte, maar ook evolutie van body etc.
Alleen spijtig dat Hirasawa minder en minder terug te vinden is bij de dealers...
Laatst gewijzigd door JeroenP op 07 mei 2014, 17:25, 2 keer totaal gewijzigd.
Dankjewel jeroen!
Vandaar de vraag waar er nog dealers zijn die hirasawa chagoi verkopen.
Hier in de buurt zijn er niet veel met dit aanbod helaas..
Gr. Jeroen
Vandaar de vraag waar er nog dealers zijn die hirasawa chagoi verkopen.
Hier in de buurt zijn er niet veel met dit aanbod helaas..
Gr. Jeroen
jeroen, der word meer en meer over marusei gesproken, terwijl het feitelijk om dezelfde kweker gaat!
Laatst gewijzigd door jeroenie op 07 mei 2014, 17:25, 3 keer totaal gewijzigd.
Oh ja ? Weer iets bijgeleerd zie Hoe weet je dat ?
(Dit is precies het "Jeroenentopic" )
(Dit is precies het "Jeroenentopic" )
Laatst gewijzigd door JeroenP op 07 mei 2014, 17:25, 2 keer totaal gewijzigd.
had een foutje getypt. tis marusei! en ge vind daar wel regelmatig iets over terug! ook zijn er enorm veel verschillende koifarms die door een "hirasawa" uitgebaat worden! marusei, marudo, hirasei, en ongetwijfeld nog enkele!
Laatst gewijzigd door jeroenie op 07 mei 2014, 17:25, 2 keer totaal gewijzigd.
Enkele dealers benaderen, de meesten gaan binnenkort weer naar Japan, mits de optie er is, kan je dan al reserveren en ophalen in april 2014.
Chagoi etc zijn vaak als eerste verkocht, tosai nisai maakt niet veel uit.
Chagoi etc zijn vaak als eerste verkocht, tosai nisai maakt niet veel uit.
Laatst gewijzigd door BG87 op 07 mei 2014, 17:25, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- 14
ik zou eigenlijk voor een chagoi altijd eerst bij hirasawa kijken ;)
de mijn doet het uitstekend namelijk..
stuur anders arieboom eens een pbtje misschien heeft die nog chagois zitten die nog geen eigenaar hebben in zijn opgroeiprojectje..
prijs/kwaliteit is uitmuntend!!
de mijn doet het uitstekend namelijk..
stuur anders arieboom eens een pbtje misschien heeft die nog chagois zitten die nog geen eigenaar hebben in zijn opgroeiprojectje..
prijs/kwaliteit is uitmuntend!!
Laatst gewijzigd door dennissmits op 07 mei 2014, 17:25, 2 keer totaal gewijzigd.
Hallo,
Ik zal eens contact opnemen met Arie, in ieder geval bedankt.
Het liefst zou ik eentje van hirasawa willen aangezien ik hier veel over gehoord heb en dat deze een goede groei hebben.
Nog een fijne dag allemaal!
Ik zal eens contact opnemen met Arie, in ieder geval bedankt.
Het liefst zou ik eentje van hirasawa willen aangezien ik hier veel over gehoord heb en dat deze een goede groei hebben.
Nog een fijne dag allemaal!
hallo. ik doe voor mn lol jaarlijks een opgroeiproject waarin ik de vissen een jaar laat doorgroeien en dan tegen kostprijs (incl voer en energie) weer verkoop. komende winter in februari ga ik naar japan. ik heb namelijk een reis gewonnen . ik ga dan zeker winkelen bij hirasawa!!! dus volgend seizoen verse toppers van hirasawa in mijn project. wellicht leuk om dit ook op dit forum te delen met jullie tzt. nu loopt alles op het nvn-forum.
Laatst gewijzigd door arieboom op 07 mei 2014, 17:25, 2 keer totaal gewijzigd.
koi...a way of life
Hallo,
Net even met patrick gesproken waar ik sinds dit jaar de vissen koop, als het goed is komen er komend jaar een aantal chagotjes deze kant op waarvan ik er graag eentje aan mijn bestand zou willen toevoegen.
Gr. Jeroen
Net even met patrick gesproken waar ik sinds dit jaar de vissen koop, als het goed is komen er komend jaar een aantal chagotjes deze kant op waarvan ik er graag eentje aan mijn bestand zou willen toevoegen.
Gr. Jeroen