Het is een mooië installatie , proper afgewerkt.
Nu zul je tijdens de winter geen bang hartje meer moeten hebben en de koi hun winterjas mag defenitief aan de kapstok.

Hoi Etienne,zou je mij bovenstaande principe kunnen verduidelijken,ik vat hem n.m niet helemaal.Etienne schreef:
In principe kun je dit automatisch doen met een buitenvoeler die de keteltemperatuur aanpast aan de buitentemperatuur.
Dit vind ik toch wel een nadeel Ingrid ,ik wil daar toch een oplossing voor zien te vinden om een beter beeld te hebben.Fukarin schreef:
Vwb. de temperatuurverschil tussen de thermostaat en de vijvertemperatuur, daar hebben wijn ook last van, dat scheelt inderdaad soms 2 a 3 gr.
Ik dacht dat dit een kostbare aangelegenheid zou worden,zo’n meter kost tussen de € 100,00 en € 150,00 ( excl. montage ) heb ik mij laten vertellen,volgende week hoop ik meer te weten en laat het weten wat de daadwerkelijke kosten zijn.En dat van die aparte gasmeter om te kijken naar de kosten, vinden wij ook wel interessant...wellicht ook iets voor ons systeem..we gaan het lezen van je
Aad zoekt nog een trailerke om deze te trekkenPeter en Anja schreef:Hoi Aad,
Krijgen we eens een foto te zien van uw "sloepje"?
Staat onder deze link:Peter en Anja schreef:Hoi Aad,
Krijgen we eens een foto te zien van uw "sloepje"?
Hoi EtienneEG schreef:Een hele klus die vijververwarming . Maar toch wel de moeite waard!
mvg
Etienne