En we zijn weer vertrokken
Opnieuw Sanke dit jaar maar in een iets andere combinatie van ouderdieren tegenover vorig jaar (andere mannetjes)
Nieuwe kweek 2024 - Sanke
Re: Nieuwe kweek 2024 - Sanke
Je zal het nu niet geloven Dirk, maar ik volg deze kweek met heel grote interesse
De zes sanke uit de vorige kweek doen het trouwens goed. Ze zitten in de vijver nu, en vechten mee voor het eten…
Veel succes met de kweek.
Goshiko
De zes sanke uit de vorige kweek doen het trouwens goed. Ze zitten in de vijver nu, en vechten mee voor het eten…
Veel succes met de kweek.
Goshiko
koivijver 56 kuub
filterlijn : 4 drains en 1 skimmer, Trommelfilter 70,bewegend bed 200l, mattenkamer Japans/matala met airhouse beluchting, 2 waaierpompen 26kuub elk.
filterlijn : 4 drains en 1 skimmer, Trommelfilter 70,bewegend bed 200l, mattenkamer Japans/matala met airhouse beluchting, 2 waaierpompen 26kuub elk.
Amai nu al gepaaid ? Is dat niet vroeg ? Of heb je de kweek zelf op gang gebracht
- ferdy.1234
- 12
Ik volg dit topic maar al te graag mee
@Jef123
De ouderdieren hebben al een maand in mijn quarantaine binnen gezeten. Daar zet ik ze dan geleidelijk wat warmer zodat ze eigenlijk klaar zijn om te paaien wanneer ik wil.
De ouderdieren hebben al een maand in mijn quarantaine binnen gezeten. Daar zet ik ze dan geleidelijk wat warmer zodat ze eigenlijk klaar zijn om te paaien wanneer ik wil.
Heb nog een vraagje. Vewarm je het zwembad nu ook waar de borstels inliggen ?
Succes, ik volg
Succes Dirk