Gaat mooi zo
Veel werk lijkt mij zo
Nieuwe kweek 2024 - Sanke
Re: Nieuwe kweek 2024 - Sanke
Enthousiast zijn ze wel
Wat een bende…… honger honger honger….
koivijver 56 kuub
filterlijn : 4 drains en 1 skimmer, Trommelfilter 70,bewegend bed 200l, mattenkamer Japans/matala met airhouse beluchting, 2 waaierpompen 26kuub elk.
filterlijn : 4 drains en 1 skimmer, Trommelfilter 70,bewegend bed 200l, mattenkamer Japans/matala met airhouse beluchting, 2 waaierpompen 26kuub elk.
Ja, hoger hebben ze wel.... amai.
Sanke zijn vandaag 3 maand geworden
Karashigoi zijn iets meer dan 2 maand.
Karashigoi zijn iets meer dan 2 maand.
Amai wat een zalige bende.
Als je gaat uitsorteren dan mag je me wel even contacteren wil ik er wel een aantal over nemen.
Super om te zien
Als je gaat uitsorteren dan mag je me wel even contacteren wil ik er wel een aantal over nemen.
Super om te zien
Wederom knappe kweek dirk.
De vis(jes)sen van vorig jaar dien het hier trouwens prima. Allemaal al goed groei genomen.
Goshiko
De vis(jes)sen van vorig jaar dien het hier trouwens prima. Allemaal al goed groei genomen.
Goshiko
koivijver 56 kuub
Knap
Vijver DavyDK http://www.koivrienden.com/phpBB/viewto ... 17&t=13299
13,5 m³
Vortex 500 liter met Answer
2 kamerfilter, Jap Mat + KSB²
Uv Lamp 40 watt
Airlift gebruiker
13,5 m³
Vortex 500 liter met Answer
2 kamerfilter, Jap Mat + KSB²
Uv Lamp 40 watt
Airlift gebruiker
Dat ziet er allemaal zeer knap uit.
Deze worden 5 september 4 maand.
Prachtig om dit zo te zien . Zeer goed bezig daar. En hoe gaat het met de karachigoi's ?
Mooi hoor.
Altijd interesse als je er wegdoet he Dirk, ik ben heel content met de vissen uit je vorige kweek.
Goshiko
Altijd interesse als je er wegdoet he Dirk, ik ben heel content met de vissen uit je vorige kweek.
Goshiko
koivijver 56 kuub
@goshiko 'k ben blij dat ze het goed doen.
Ik geef wel een seintje als er van deze enkele weg mogen.
Ik geef wel een seintje als er van deze enkele weg mogen.
Prachtige huidkwaliteit krijg jij er ook op, wow!