kweek

Jawel hoor, het hoeven niet altijd japannertjes te zijn ! Hier kan je je eigen gekweekte trots tonen, hoe je het bereikt hebt, wat je er voor nodig gehad hebt, en tot welk resultaat het heeft geleid...
Plaats reactie
Erik 1963

kweek

Bericht door Erik 1963 »

hallo iedereen, dit jaar net als vorig jaar heb ik terug kleine visjes. Mijn vijver bevat koi's en goud vissen.
Ondertussen weet ik al dat goud visjes zwart geboren worden, daar heb ik er terug een stuk of 20 Van vorig jaar waren het er 60.
Ik heb net als vorig jaar daartussen een gekleurd visje dus niet zwart zoals die andere, is dit dan een koi of kruising? en hoe komt het dat er telkens maar 1 of 2 gekleurde visjes tussen zitten?
groetjes Erik

Ghost

Re: kweek

Bericht door Ghost »

Dag Erik,

Mijn goudvissen paaien altijd vroeger, en als ze de kans krijgen decimeren ze de nadien geboren kleinere visjes (van de koi).
Na de paai van de goudvissen en andere kleinere vis, laat ik mijn borstels drogen en plaats ik ze nadien terug in de vijver.

mvg,

Tom

FredLekx
Contacteer:

Bericht door FredLekx »

Hallo Erik,
Welkom bij Koivrienden!

Stel jezelf bij gelegenheid nog even verder voor in het daarvoor bestemde topic.

Groeten,
Fred

hodam

Bericht door hodam »

Je kunt niet echt zien welke kleur ze worden in het begin vaak komt de echte kleur pas later. Je kunt de jonge koi's vaak herkennen aan de baard haren.

Plaats reactie

Terug naar “Voorstellingen van eigen kweek…..”