koishow2025

De naam zegt het zelf...
Plaats reactie
didierd

koishow2025

Bericht door didierd »

beste koivrienden

daar volgend jaar pasen op het derde weekend valt,de datum waarop wij over de Bellekouterhal
kunnen beschikken en deze geen ander weekend van april tot en met juni vrij is
hebben we besloten voor onze Belgian ZNA koi show 2025 terug te keren naar Merelbeke
op 10/11 mei .
We hopen u daar allemaal terug te zien ook al is het moederdag ...

Wil je de hoogste kwaliteit koi zien, dan mag je onze show niet missen ..

met vriendelijke groeten

BKS
mario1

Re: koishow2025

Bericht door mario1 »

Voor mij een heel stuk dichterbij.
Dus heel tevreden :Hyper:
DenD

Bericht door DenD »

Ik pas dan.
Ghostkoi

Bericht door Ghostkoi »

Da's jammer. Terug naar een zaal die klein en bekrompen aanvoelt.
Ook zal ik dan passen voor te komen helpen zoals dit jaar (Voor die beloofde kg voer moet ik het niet doen want k'heb er geen gekregen als vrijwilliger :x ).

Zou het echt niet te maken hebben met het het stopzetten van de samenwerking met koi200?
didierd

Bericht door didierd »

beste ghostkoi

jammer dat je er zo over denkt , ik weet niet wie je bent zodat we je beloofde voer kunnen geven..
en de verandering van zaal heeft niets te maken met koi 2000

met vriendelijke groeten
jocca

Bericht door jocca »

bizar om terug te keren naar een zaal die eigenlijk niemand leuk vond (noch standhouders, noch bezoekers),
over de datum valt wat te zeggen, maar die kon slechter (die datum zal niemand tegenhouden om langs te komen ... de zaal/sfeer daarentegen).
koi2000 en samenwerken ... er kunnen reeds menig anderen er een boek over schrijven (en niet altijd in positieve zin)

erg benieuwd wat de toekomst zal bieden...
Ghostkoi

Bericht door Ghostkoi »

didierd schreef: 07 jun 2024, 00:16 ik weet niet wie je bent
Het feit dat men als organisator niet weet wie wel en wie nog geen compensatie heeft gekregen voor de volle dagen vrijwilligershulp, illustreert perfect het gebrek aan structuur, leiderschap en communicatie bij BKS.
Er was een lijst met de namen van de vrijwilligers en de dagen/momenten van aanwezigheid. Hoe moeilijk kan het dan zijn om vanuit die lijst de nodige acties te nemen zodat niemand vergeten wordt?

Nee, ik pas voor nog eens te gaan helpen. Ik heb genoeg gezien en gehoord en persoonlijk til ik daar te zwaar aan. Het BKS moet volgens mij eens herbronnen, vernieuwen en verjongen want ik zie het niet goed komen op lange termijn. Het valt niet te ontkennen dat de beurs in Affligem qua bezoekers aantal geen onverhoopt succes was, integendeel een dalende trend. Nu terug naar Merelbeke...aiai :CrossFingers:
Rob en Tara koi

Bericht door Rob en Tara koi »

Snap wel dat koi 2000 alleen verder gaat .
Als je als organisatie niet wilt verjongen in je vrijwilligers en een betere lokatie wilt zoeken en niet wilt investeren in een mooiere aankleding sfeer en uitstraling van een show .
Ja dan verwacht ik er over een paar jaar niks meer van .
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”