Ervaringen Mark's Koivoer.

De naam zegt het zelf...
Plaats reactie
John VdR

Ervaringen Mark's Koivoer.

Bericht door John VdR »

Allen,

Ik had reeds de vraag eens gesteld in een ander topic maar krijg er geen reacties op dus stel ik de vraag opnieuw.

Ik vijver al sinds 2007, dit op een kleine koivijver (18m³). Heb steeds gevoerd met Saki Hikari voer (Multiseason / Growth / Color).
De prijzen voor dit koivoer zijn door de jaren heen steeds maar gestegen en zijn toch een redelijke hap uit het budget geworden.
Dit komende seizoen stap ik op aanraden van een bevriende koi liefhebber over op het voer van Mark.

Graag had ik van personen die reeds dit voer hebben gebruikt wat hun bevindingen zijn over het voer, de pro's de contra's.
Gaan ze er mee door of schakelen ze terug over naar een ander voer.

Ik kijk al uit naar jullie reacties.

Mvg,

John (Lochristi/België)
Ronny66

Re: Ervaringen Mark's Koivoer.

Bericht door Ronny66 »

Ik volg
Koi vijver 11 kuub
Filter Red Label Happy
1bodemdrain - 1 skimmer
Vijverbouw viewtopic.php?f=17&t=18843
Natal

Bericht door Natal »

Ik denk dat in het andere topic van ondertussen 7 pagina’s al veel info staat, dus denk ik dat je best bij dat topic blijft. @jocca is een fervent gebruiker, die heeft zijn feedback al uitvoerig beschreven op het forum.
John VdR

Bericht door John VdR »

Ok, zal daar nog eens nazien
Jef

Bericht door Jef »

Natal schreef: 09 feb 2024, 10:16 Ik denk dat in het andere topic van ondertussen 7 pagina’s al veel info staat, dus denk ik dat je best bij dat topic blijft. @jocca is een fervent gebruiker, die heeft zijn feedback al uitvoerig beschreven op het forum.
Ja, volgens mij eet hij het zelf ook op ;cool; ;cool; ;cool;
nog steeds aan het bouwen ...
jocca

Bericht door jocca »

Jef schreef: 09 feb 2024, 14:00
Natal schreef: 09 feb 2024, 10:16 Ik denk dat in het andere topic van ondertussen 7 pagina’s al veel info staat, dus denk ik dat je best bij dat topic blijft. @jocca is een fervent gebruiker, die heeft zijn feedback al uitvoerig beschreven op het forum.
Ja, volgens mij eet hij het zelf ook op ;cool; ;cool; ;cool;
neen, ik niet, wel onze gasten die op de BBQ komen in de zomer ... viskoekjes :lol:

en ja ... ik gebruik het voer naar volle tevredenheid. Merkelijk minder vuil in het filter gehad vorig jaar (en geen aanpassingen gedaan tov andere jaren)
Ook fijn zweefvuil was stukken minder dan andere jaren, groei van de koi was meer dan behoorlijk (dat bewijzen de challenges), verwarmd in combinatie met dit voer gaf enorm goede resultaten, ook gewoon buiten in de vijver haalden we een bovengemiddeld resultaat (showa oa).
Voor dit jaar heb ik mij een 56 kg besteld, tegen eind dit jaar gaat dit allemaal de vijver in gegaan zijn.
Mzltoff

Bericht door Mzltoff »

tot nu toe op het forum niks negatief erover kunnen vinden. Als je het mij vraagt is het wel wat gehyped, maar het zal een prima voer zijn. Daar zijn er wel meer van maar je moet voeren waar jij je goed bij voelt en waar de vissen het goed op doen.

Denk dat ik het voor mezelf deze zomer ook is ga proberen om uit eigen ervaring te mogen spreken. De malamix die ik nu voer vind ik ook echt een topper.
hteunissen

Bericht door hteunissen »

Heb je een link van dat andere topic? Kan 'm zo niet vinden.
jocca

Bericht door jocca »

hteunissen schreef: 10 feb 2024, 14:25 Heb je een link van dat andere topic? Kan 'm zo niet vinden.
viewtopic.php?f=152&t=24670
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”