grow-out Mark's Koivoer

De naam zegt het zelf...
Robanne
10

Re: grow-out Mark's Koivoer

Bericht door Robanne »

Ik heb een mail gestuurd en reeds een bevestiging gehad dat het in orde komt. :Hyper:
Jef123
5

Bericht door Jef123 »

jocca schreef: 07 nov 2023, 18:45 wie is er eigenlijk allemaal ingeschreven van koivrienden (of heeft minstens een mail gestuurd)?

- @jocca
- @koka
- @A&E
- @Svcop
- @Rob en Tara koi
- @Mellie
- @deglasblazer

benieuwd of er nog koivrienden gaan zijn ... :unknown: :unknown:
@jocca ik had me ook zaterdag voormiddag ingeschreven maar ook nog aan het wachten op men mail en nrtje
jocca
9

Bericht door jocca »

Jef123 schreef: 08 nov 2023, 02:16 @jocca ik had me ook zaterdag voormiddag ingeschreven maar ook nog aan het wachten op men mail en nrtje
zoals in de screenshot staat, geduld ;-), de eerste 30 hebben een nummertje ontvangen.
Iedereen zal de komende dagen (of zelfs pas volgende week) een mail krijgen met een deelnamenummer in.

ikzelf heb ook nog GEEN mail gekregen van Mark, het was tijdens een whatsappgesprek rond bepaalde koi in Japan dat hij volledig terloops vermeldde dat ik (zoals hij het toen kon zien) nr 60 was, maw ook ik heb nog geen bevestiging ontvangen via e-mail (en vraag er ook niet naar, ik ken Mark ondertussen wat en ik weet dat het wel in orde komt, hij is gewoon hyperdruk bezet momenteel).

@Engelbert
idd ging eerst enkel om showa's en ja ... het gingen er eerst 20 zijn, daarna 30. Echter, het was zo een enorm succes dat het op nog geen uur tijd al volzet was met enkel leden van de whatsappgroep.
Daar moesten nog de leden van koi2000 nog bij komen en de personen van koivrienden (hij heeft het zelfs nooit op zijn social media kunnen zetten :dash: ). Blijkbaar is vanuit nederland de vraag gekomen om ook andere variëteiten te laten meedoen. Omdat het aardig moeilijk is om 100 hoog kwalitatieve showa's te selecteren is het idd ruimer genomen.

De grow-out is voor Mark een dermate groot succes dat hij gewoon heeft voorzien dat je er tot aan de selectiedag er nog zal kunnen uitstappen... maw er is 0,0 aankoopverplichting tot je effectief de koi hebt geselecteerd en je eigenlijk niets, nada, noppes risico hebt. De vissen zijn effectief reeds aangekocht en zitten nu reeds verwarmd binnen bij de kweker, dit tot april volgend jaar.
Een gemengde grow-out wordt wel vaker gedaan bij de Nederlandse koivrienden, de grow-out waar Marcje destijds de trommelfilter mee gewonnen heeft was er ook eentje met verschillende variëteiten.

hoe de selectie/verdeling de dag zelf gebeurd weet ik ook niet .. het is volgens het principe van "lucky draw" :unknown: (ik denk dat het nummertje in de box droppen is en dan nummertje trekken. Komt nu nummer naar boven dan wordt gekeken naar het lijstje van uw 10 favo's, eerst kijken ze naar die die op nr 1 staat, is die weg zal het nr 2 worden, en zo verder). MAAR ... ik DENK dat het zo zal lopen, ik heb mark hier nog niet over gesproken + ik ga mij er ook niet mee moeien (of ik mag het mee helpen organiseren :lol: :lol: :lol: :lol: ). Maw dat deel is voor mij ook nog een verrassing :unknown: :CrossFingers:

het lijstje met koivrienden is ondertussen wat langer geworden ... :Yahoo:

- jocca
- koka
- A&E
- Svcop
- Rob en Tara koi
- Mellie
- deglasblazer
- robanne
- jef123
Engelbert
6

Bericht door Engelbert »

Bedankt voor je duidelijke reactie Jocca.

:good:
Kenny onraedt
3

Bericht door Kenny onraedt »

jips

Heb mij ook ingeschreven voor de grow-out en kreeg deze week antwoord dat ik nr 18 ben.
IK ben wel benieuwd hoe dit verder zal verlopen want dit is mijn eerste grow-out. :Yahoo:
Misschien een domme vraag maar kom ik dan als 18de aan de beurt om te kiezen?
jocca
9

Bericht door jocca »

Kenny onraedt schreef: 09 nov 2023, 17:05 Misschien een domme vraag maar kom ik dan als 18de aan de beurt om te kiezen?
dat is geen domme vraag, is voor mij ook nog een raadsel. :lol: :lol: (ik pols even voorzichtig :wink: )

lijstje tot op heden (we zijn met een 10-tal koivrienden - waarvan ik weet heb).
- jocca
- koka
- A&E
- Svcop
- Rob en Tara koi
- Mellie
- deglasblazer
- robanne
- jef123
- kenny onraedt
Jef123
5

Bericht door Jef123 »

Ik heb zonet men nr doorgekregen en ik ben nr 65
koka
12

Bericht door koka »

Ik heb nr 64😀
20m³ met lavafilter 3m³
jocca
9

Bericht door jocca »

Mark is idd aan het mailen naar iedereen :wink:

onderstaande info rond de selectie heb ik doorgekregen.
Volgens wat ik begrijp heeft het nummer dat je via mail gekregen hebt (of zal krijgen) geen invloed op de selectievolgorde.

je zal adhv foto's 10 voorkeuren moeten doorgeven.
Men begint bij koi nr 1. Stel dat enkel ik deze leuk vindt dan heb ik hem meteen.
Stel dat er 2 mensen zijn die die leuk vinden dan wordt er geloot wie deze mag krijgen.

op zich dus een supereerlijk systeem want wanneer je inschrijft maakt dus niets uit, iedereen heeft evenveel kans en je maakt aardig wat kans om een van uw favorieten te verkrijgen.

Zo begrijp ik het toch :lol: :lol: :lol:
Bijlagen
selectie.jpeg
selectie.jpeg (65.18 KiB) 391 keer bekeken
jocca
9

Bericht door jocca »

ik ben nr 60 ... blijkbaar allemaal hetzelfde moment wat ingeschreven :lol: :lol:
Kenny onraedt
3

Bericht door Kenny onraedt »

Nu duimen dat de foto's er vlug aankomen :D
Je zou er er beginnen nerveus van worden :lol:
A&E
6

Bericht door A&E »

Zojuist ook een mail ontvangen, ben nr. 54
Rob en Tara koi