grow-out Mark's Koivoer
Re: grow-out Mark's Koivoer
Deze laat ik ook voorbij gaan, had eerst gedacht om in te schrijven. Heb ook rare gedachte hier over, van 30 naar 100 koi’s is van exclusief nog weinig sprake. Dealer zal uiteraard meer korting krijgen bij een groter aantal, ik herinner mij nog goed dat ik ooit max. korting van -72% moest geven of ik was mijn klant kwijt. Het ging dan ook telkens bij grote afname van het product.
uniek is niet gelijk aan exclusief he ;-),
het unieke ... aan deze challenge is dat er een MOGELIJKHEID is om 1 of 2 jaar azukari erbij te nemen (mits de kweker de kwaliteit van de koi goed genoeg bevind - plaatsen in een mudpond zijn nl beperkt voor de opgroei).
je hebt de laatste jaren al steeds het laten voorbij laten gaan!Babette schreef: ↑06 nov 2023, 18:55 Deze laat ik ook voorbij gaan, had eerst gedacht om in te schrijven. Heb ook rare gedachte hier over, van 30 naar 100 koi’s is van exclusief nog weinig sprake. Dealer zal uiteraard meer korting krijgen bij een groter aantal, ik herinner mij nog goed dat ik ooit max. korting van -72% moest geven of ik was mijn klant kwijt. Het ging dan ook telkens bij grote afname van het product.
20m³ met lavafilter 3m³
Niks mis mee denk ik zo, gewoon wachten op de perfecte grow-out want niet iedereen heeft plaats genoeg en is soms keuzes maken
Zo is het Marc, er kan nog 1 bij en bekijk het wanneer ……..? En even goede koivrienden Koka, ieder zijn gedacht.
net verschenen op whatsapp
eerste 30 hebben hun nummer dus.
en neen ... ik heb het ook nog niet (ondanks dat ik zaterdagmorgen ingeschreven heb, zal dus ook wat verder zitten.
vandaag gaat er niets meer volgen het is daar nu 23u30 in Japan ;-).
eerste 30 hebben hun nummer dus.
en neen ... ik heb het ook nog niet (ondanks dat ik zaterdagmorgen ingeschreven heb, zal dus ook wat verder zitten.
vandaag gaat er niets meer volgen het is daar nu 23u30 in Japan ;-).
- Bijlagen
-
- mark.jpeg (29.61 KiB) 343 keer bekeken
-
- 7
Voor mij is dit de perfecte grow-out om mee te doen. Ik zag het ook niet echt zitten om een koi zelf op te groeien tot 50-60cm dus nu hopen dat mijn gekozen koi een jaartje extra in Japan mag blijven.
Ik had me vrijdag om 17.30 uur ingeschreven en ook nog niets ontvangen.
wie is er eigenlijk allemaal ingeschreven van koivrienden (of heeft minstens een mail gestuurd)?
- @jocca
- @koka
- @A&E
- @Svcop
- @Rob en Tara koi
- @Mellie
- @deglasblazer
benieuwd of er nog koivrienden gaan zijn ...
- @jocca
- @koka
- @A&E
- @Svcop
- @Rob en Tara koi
- @Mellie
- @deglasblazer
benieuwd of er nog koivrienden gaan zijn ...
Met Mark heb ik af en toe privé contact.
Ik snap het even niet, eerst ging het alleen om Showa's, later zijn daar Kohaku, Sanke en Golden Corn bij gekomen,
stel ik zou mee doen maar zou dan voor de Showa gaan, ik heb nummer 75 en er zitten alleen maar Golden Corn bij,
daar hoef ik niet voor mee te doen, echt een beetje apart Grow out.
of heb ik het nu verkeerd gelezen?
stel ik zou mee doen maar zou dan voor de Showa gaan, ik heb nummer 75 en er zitten alleen maar Golden Corn bij,
daar hoef ik niet voor mee te doen, echt een beetje apart Grow out.
of heb ik het nu verkeerd gelezen?