voila,
mijn selectie is ook net doorgestuurd ...
voor wie het nog niet heeft gedaan, je kan nog tot uiterlijk morgen (dinsdag 21/11) 14 uur uw lijst inzenden, daarna vervalt uw deelname en gaat die naar iemand die op de reservelijst staat.
wie in de whatsappgroep zit van de challenge zal het ook gezien hebben er zijn 150 (!!) vissen beschikbaar voor deze challenge. Maw, royaal de keuze voor de 100 deelnemers.
Als je nog wat goed kan tellen zie je dus dat er 50 vissen extra zijn. Volgens wat ik begrepen heb van Marc gaan de mensen die op de reservelijst staan kunnen kiezen uit deze 50 vissen.
ik vermoed (zeg wel vermoed) dat de voorwaarden hetzelfde gaan zijn ... maar veel zal afhangen hoeveel geïnteresseerden er zijn (mogelijks gaan die 50 in een aparte challenge nog).
kortom ... wie eigenlijk nog zit te twijfelen, met je aan te melden doe je in sé niets verkeerd (je hebt GEEN aankoopverplichting). De exacte voorwaarden voor die 50 extra vissen zal Mark op tijd en stond bekendmaken via de whatsapp, ik post het hier dan ook even.
en ja ... er zitten erg leuke koi tussen (rekening houdende dat ze amper 4à5 maand oud zijn ...)