grow-out Mark's Koivoer

De naam zegt het zelf...
Rob en Tara koi
8

Re: grow-out Mark's Koivoer

Bericht door Rob en Tara koi »

jocca schreef: 18 nov 2023, 16:07 ja heb het ook gezien ...
aan de ene kant zonde, want ik ging ook eentje tussen die 10 geselecteerden steken... al was de oorspronkelijke challenge showa en dat is 80% van de vissen nog...
Ja klopt het is dat dr toen ze meer plaatsen beschikbaar maakten dat dr golden corn bij stonden anders had ik me niet aangemeld.
Aangezien dat ik naar volledig eenkleurig koi aan het gaan ben .
Heeft het geen nut om mee te doen
A&E
6

Bericht door A&E »

Ben ook aan het selecteren, maar bij mij crasht de site iedere keer als ik naar de volgende vis ga :(
koka
12

Bericht door koka »

@jocca de vrouw is aan het selecteren!🤔🤪
20m³ met lavafilter 3m³
jocca
9

Bericht door jocca »

koka schreef: 18 nov 2023, 19:54 @jocca de vrouw is aan het selecteren!🤔🤪
maakt mij allemaal niet uit ... we gaan vermoedelijk toch weer dezelfde selecteren, maar dit keer is lot dat beslist of jullie die dan krijgen of ik ... 8)
koka
12

Bericht door koka »

🍀🤪🤔👍
20m³ met lavafilter 3m³
Jeff soethoudt
6

Bericht door Jeff soethoudt »

woehoe 2 uur aant selecteren en nog twijfels van hier tot ginder :dash: :dash: :dash: :kez: :kez: :kez:
8 kamer filter
25 kuub vijver
13 vissen
Engelbert
6

Bericht door Engelbert »

welke site kan je de koi zien?
jocca
9

Bericht door jocca »

momenteel is dit enkel voor de deelnemers (je kan nl ook inschrijven via de link).
als de eerste inschrijvingen klaar zijn dan post ik wel ff de link voor de mensen die nog nadien willen inschrijven.
koka
12

Bericht door koka »

Juist mijn favoriete doorgeven! 🤞🤞
20m³ met lavafilter 3m³
Kenny onraedt
3

Bericht door Kenny onraedt »

voilla ook hier mijn top 10 doorgegeven :CrossFingers:
big rose
2

Bericht door big rose »

Zo vanmorgen op gemak selecteren :Yahoo: maar waar kies ik voor kohaku of toch showa. Die laatste is erg moeilijk vooruit kijken, vind ik. Uiteindelijk toch 10 geselecteerd en een paar reserve waar ik over twijfelde . Je ziet de bovenkant maar hoever loopt het aan de zijkant door. Da vind ik ook interessant waneer ze BIG worden.
We gaan zien. Vind het zowiezo interessante challenge.
Kies er maar 1favoriet uit 150 stuks :kez:
Robanne
10

Bericht door Robanne »

Ook de selectie gedaan, kon deze niet doorsturen kreeg gans de tijd een foutmelding.
Mark heeft deze voor mij opgelost, waarbij dank!
Nu hopen op een topper :CrossFingers:
jocca
9

Bericht door jocca »

voila,

mijn selectie is ook net doorgestuurd ...
voor wie het nog niet heeft gedaan, je kan nog tot uiterlijk morgen (dinsdag 21/11) 14 uur uw lijst inzenden, daarna vervalt uw deelname en gaat die naar iemand die op de reservelijst staat.

wie in de whatsappgroep zit van de challenge zal het ook gezien hebben er zijn 150 (!!) vissen beschikbaar voor deze challenge. Maw, royaal de keuze voor de 100 deelnemers.
Als je nog wat goed kan tellen zie je dus dat er 50 vissen extra zijn. Volgens wat ik begrepen heb van Marc gaan de mensen die op de reservelijst staan kunnen kiezen uit deze 50 vissen.

ik vermoed (zeg wel vermoed) dat de voorwaarden hetzelfde gaan zijn ... maar veel zal afhangen hoeveel geïnteresseerden er zijn (mogelijks gaan die 50 in een aparte challenge nog).

kortom ... wie eigenlijk nog zit te twijfelen, met je aan te melden doe je in sé niets verkeerd (je hebt GEEN aankoopverplichting). De exacte voorwaarden voor die 50 extra vissen zal Mark op tijd en stond bekendmaken via de whatsapp, ik post het hier dan ook even.

en ja ... er zitten erg leuke koi tussen (rekening houdende dat ze amper 4à5 maand oud zijn ...) ;OK; ;OK;
jocca
9

Bericht door jocca »

onderstaande bericht krijgen de mensen die op de reservelijst staan.
momenteel staan er 16 op de reservelijst, er is dus nog plaats voor 29 geïnteresseerden.

!! voor we momenteel mee doet aan de challenge en na het verdelen van de koi onder de deelnemers EN reservedeelnemers toch nog eentje extra wil, dan zal hier ook de mogelijkheid toe zijn.
Hieronder het bericht dat Mark naar de "reservedeelnemers" zal sturen.

Wie dus wil inschrijven ... VLUG zijn, je kan dus nog inschrijven voor de reservevissen!!!.
Bijlagen
reserve.jpeg
jocca
9

Bericht door jocca »

en voor wie es wil piepen naar ALLE 150 vissen ...
op onderstaande link kan je ze terugvinden. Bedenkt ... deze vissen zijn amper 4à5 maand oud, piepjong, maar wel reeds +15 cm en gaan normaal gezien nog aardig evolueren.
bij sommigen zal het patroon al wat stabieler zijn (sommige kohaku en showa), bij anderen moet het sumi nog erg veel veranderen (de showa en sanke's).

Inschrijven tot deelname kan enkel als je uw aanmeld via [email protected], je moet nl een deelnamenummer ontvangen dat gekoppeld is aan uw e-mailadres (en naam).
Momenteel kunnen ENKEL de eerste 100 deelnemers inschrijven. Wie voor morgenmiddag niet de nummers heeft doorgegeven verliest zijn plaats en zal reservenummer 101 als eerste mogen kiezen, en zo verder en zo verder ... tot alles weg is zeker :unknown: Bye [thank_you

https://markskoivoer.nl/marks-koi-cup-koi/
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”