Hoi Maurice,
Je doet me echt een plezier met het tonen van deze rakker, volgens mij is hij al flink aan de maat ? Fijn dat jullie er nog altijd plezier aan hebben !
Dan maar meteen een update:
Gisteren naar de pijnpoli geweest> ging voor een zenuwblokkade voor de onderrug, het liep anders. Bij binnenkomst vroeg de arts of het klopte dat we links gingen behandelen. Nou nee, de afspraak was eerst rechts.
Er was even een verwarring tussen twee afspraken, hij had alles al in gereedheid gebracht voor de zenuwblokkade in de nek te gaan uitvoeren, prima plan wat mij betreft !
Na plaats te hebben genomen werd na een verdoving van de huid de holle naald ingebracht via de hals achter het strottenhoofd langs etc... om bij de juiste plek te komen. Deze keer viel het echt tegen ! Zeker omdat er best lang tijd overheen ging voordat het goede punt was bereikt, daarna werd een soort draad in de holle naald geschoven en werd er gestart met de eigenlijke blokkade doormiddel van stroom en schokstootjes.
Na een half uur was de klus geklaard en dacht ik even van de tafel te klimmen, dus niet, voelde me duizelig, misselijk enz...
Volgens de arts zag ik lijkbleek en mocht weer gaan liggen en werken m'n benen omhoog gehouden. Daarna in de rolstoel naar een ruimte waar je 45 min. moet blijven ter observatie. Gelukkig ging alles ok en konden we huiswaarts. ( al voel je thuis pas de impact van het geheel )
Het is nu afwachten of het mij gaat helpen ? eind sept. volgt een evaluatie of wel / niet doorverwijzing naar de Neurochirurg.
Maandagochtend vroeg mag ik weer terug voor die ongein, maar dan wel voor de onderrug