Hoi vrienden,
Op de eerste plaats dank aan diegene die nog gereageerd hebben
Na twee keer een uitgesteld tel. consult ( was best kl.te, als je dat laat te horen krijgt via een mailtje ) van de pijnpoli kwam dan gisteren het resultaat na gezamenlijk overleg van de Orthopedisch-chirurg, Neurochirurg en behandelend arts van de pijnpoli:
- De Neurochirurg staat niet te popelen om de hernia op C5 te verhelpen, maar in uiterste nood wel. ( aan mij de keuze, wetende dat er risico's aan verbonden zijn )
- Waar vorige keer de proefblokkade wat mis ging ( tijdelijk een verlamde arm en niet goed vast te stellen of het effect had ) stelt men nu voor om eerst nogmaals die plaats aan te pakken, maar nu met een zenuwblokkade.
In beide gevallen is de keuze aan mij. In overleg heb ik gekozen voor de tweede optie te gaan, mocht dat niet werken kan ik alsnog versneld bij de Neurochirurg terecht.
Half Augustus kan ik terecht, daarna is het 4 tot 6 weken wachten of het wat gedaan heeft. Hoewel ik de behandeling ( een lange naald via de hals, die langs de slokdarm wordt gestoken tot de juiste plek bereikt is ) niet ben vergeten, ben ik voor alsnog wel blij met deze optie. In geval van een operatie heb je een lange nasleep met beperkingen.
Eerste week van augustus eerst maar de zenuwblokkade van de onderrug ondergaan, alles op z'n tijd
De afgelopen weken gelukkig wel wat kunnen varen ( Ingrid doet het meeste ) en foto's kunnen maken met de lens rustend op het gangboord.
Verder zoek ik die locaties waar we de trolley mee kunnen nemen, zodat ik niet hoef te schouwen. Beter zou ik ook dat niet doen, maar thuis zitten is ook niks...
Beschouw mijn verslagje niet als een klaagverhaal ! ( heb ook getwijfeld om de update wel/niet te geven ) , want er zijn echt nog wel tal van ergere zaken op de wereld.