Met pijn in het hart …..

De naam zegt het zelf...
poutie

Re: Met pijn in het hart …..

Bericht door poutie »

Het had mij ook opgevallen de laste tijd om geen mooie foto's niet meer te bewonderen op FB van onze vriend Aad :(
Zeer zeer triste om dit te moeten horen !
Ik en alle de Koivrienden wensen je veel sterkte en het allerbeste nog Aad .
Grts Luc
de_matti
Contacteer:

Bericht door de_matti »

Spoedig herstel! Hopelijk ben je snel weer de oude
Bouw van mijn vijver: viewtopic.php?t=21732
Bouw van mijn eiwitafschuimer: viewtopic.php?t=24173
Mijn youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCIf-rQ ... TkHKJO3-qw
bazzio

Bericht door bazzio »

Beterschap en sterkte Aad!
Marcje
Contacteer:

Bericht door Marcje »

Hoi maatje,
Ik weet al langer dat u met de gezondheid en zeker met veel pijn op de sukkel was, maar wist niet dat het verdikken veel verergerd was pfffff
Zeker als ik lees dat dat fotografie op een laag pitje stond , en dan moet het verdikke erg zijn u kennende :(
Ik maar klagen dat het veel te druk is op het werk en te weinig vrije tijd heb... , maar wil zeker niet wisselen met u
Verzorg u goed en hopelijk snel beterschap zodat we mekaar snel terug zien op een samenkomst, of gewoon eens gezellig samen zijn :D

Grtrjs
Zelfkennis is het begin van alle wijsheid

Airliftgestuurde vijver, Crielzeef
Trickle
nico1012

Bericht door nico1012 »

Heel veel sterkte Aad. Kunnen ze ergens anders niet meer bedoel er zijn meerdere wegen naar Rome.
evn35

Bericht door evn35 »

Mag ik hopen dat ze u toch zullen kunnen helpen.
Bij deze beterschap toegewenst.
AVG

Bericht door AVG »

Hoi vrienden,

Dank jullie voor de reacties, eigen bevindingen en aanbevelingen.

Afgelopen donderdag was het bezoekje aan de Bergman kliniek in Breda voor de uitslag van de MRI betreffende de onderrug.

We werden ontvangen door een aardige Neuroloog die al snel ter zaken kwam, hij kon niets voor mij betekenen, daarna volgde de inhoudelijke uitleg:
Bij alle zenuwuitlopers vanuit de wervels is de doorgang zeer nauw, wat zijn uitwerking heeft op de pijnuitstraling naar de benen als er een zwelling optreed.

Het voorstel is om aan beide zijde van L 5 een zenuwklokkade toe te passen en dit later ook bij L 4 . Dit gaat mij niet van de rugklachten zelf afhelpen ( dit zou evt. kunnen met plaatjes en schroeven, omdat ze niet over een I.C beschikken voeren ze die ingreep in de kliniek niet uit )
Tegen het einde van het gesprek de uitkomst van de nekwervels laten lezen en wat er zoal al geprobeerd is.... Hij begreep mijn pijnklachten, maar een ingreep in die regio is risicovol en is benieuwd of er een Neurochirurg is die er aan wil beginnen.

Komende week weer naar de pijnpoli in Roosendaal om aan te geven of de laatste behandeling van de zenuw in het schouderblad verlichting heeft gebracht ( helaas niet ) De afspraak is om in dat geval de Neurochirurgen te raadplegen.
De MRI van de lage rug is doorgezonden naar de pijnpoli met aanbevelingen, zal wel zien wat het gaat worden.
Inmiddels dit jaar vijftien keer een bezoek aan het ziekenhuis gebracht ( ik denk dat ik maar een abonnement aanvraag met korting :wink: ), behalve dat zaken inzichtelijk zijn geworden nog niets opgeschoten.

Groetjes,
Aad
poutie

Bericht door poutie »

Ik hoop van diep in mijn haart dat ze zeker nog iets kunnen doen om je pijn de verzachte Aad !
Grts Luc en David
jan v s

Bericht door jan v s »

Normaal reageer ik hier niet meer, maar:
Ai ai ai Aad, wat een vervelende situatie. Ik hoop dan ook dat men toch iets van een oplossing kan bieden voor je, al is het maar verlichting.

Heeeeeeel veel succes gewenst, ik hoop snel betere berichten te mogen lezen hier. Beterschap!!!!!!

Gr. Jan
gr Jan
mario1

Bericht door mario1 »

Hopelijk komt er toch wel eens verlichting in de zaak.
Alle dagen met pijn lopen is niemand gewenst dus hopelijk snel beterschap. :CrossFingers:
r-senden

Bericht door r-senden »

Sow Aad schrok toch wel toen ik je bericht las.
Ik wil je dan ook heel veel beterschap en succes wensen.
Hopelijk dat ze toch nog iets gaan vinden om de pijn en klachten te verzachten.

Gr raymond
mart-ang
Contacteer:

Bericht door mart-ang »

He Aad,
Ik ben de laatste tijd vrij weinig op het forum en lees dit nu pas.

Verdorie kerel wat is dat toch vervelend.
Je kan beter een beetje jeuk aan de kin hebben ;cool;
Hopelijk is er toch nog iemand te vinden die je van de pijn af kan helpen, dan ben je al over de helft.

Beterschap en de groetjes aan Ingrid
eigenwijs is ook wijs.

vijver
overkapping
AVG

Bericht door AVG »

Hoi vrienden,
Op de eerste plaats dank aan diegene die nog gereageerd hebben :good:

Na twee keer een uitgesteld tel. consult ( was best kl.te, als je dat laat te horen krijgt via een mailtje ) van de pijnpoli kwam dan gisteren het resultaat na gezamenlijk overleg van de Orthopedisch-chirurg, Neurochirurg en behandelend arts van de pijnpoli:
- De Neurochirurg staat niet te popelen om de hernia op C5 te verhelpen, maar in uiterste nood wel. ( aan mij de keuze, wetende dat er risico's aan verbonden zijn )
- Waar vorige keer de proefblokkade wat mis ging ( tijdelijk een verlamde arm en niet goed vast te stellen of het effect had ) stelt men nu voor om eerst nogmaals die plaats aan te pakken, maar nu met een zenuwblokkade.

In beide gevallen is de keuze aan mij. In overleg heb ik gekozen voor de tweede optie te gaan, mocht dat niet werken kan ik alsnog versneld bij de Neurochirurg terecht.
Half Augustus kan ik terecht, daarna is het 4 tot 6 weken wachten of het wat gedaan heeft. Hoewel ik de behandeling ( een lange naald via de hals, die langs de slokdarm wordt gestoken tot de juiste plek bereikt is ) niet ben vergeten, ben ik voor alsnog wel blij met deze optie. In geval van een operatie heb je een lange nasleep met beperkingen.
Eerste week van augustus eerst maar de zenuwblokkade van de onderrug ondergaan, alles op z'n tijd :D

De afgelopen weken gelukkig wel wat kunnen varen ( Ingrid doet het meeste ) en foto's kunnen maken met de lens rustend op het gangboord.
Verder zoek ik die locaties waar we de trolley mee kunnen nemen, zodat ik niet hoef te schouwen. Beter zou ik ook dat niet doen, maar thuis zitten is ook niks...
Beschouw mijn verslagje niet als een klaagverhaal ! ( heb ook getwijfeld om de update wel/niet te geven ) , want er zijn echt nog wel tal van ergere zaken op de wereld.
goshiko

Bericht door goshiko »

Veel beterschap Aad.
Je bent een taaie kerel, en we lezen het zeker niet als klaagzang hoor. Integendeel, iedereen hier die je kent blijft graag op de hoogte. Je bent op de voorbije barbeque ook menigmaal genoemd in de gesprekken.
Succes met de ingreep, we duimen mee.

Goshiko
koivijver 56 kuub
filterlijn : 4 drains en 1 skimmer, Trommelfilter 70,bewegend bed 200l, mattenkamer Japans/matala met airhouse beluchting, 2 waaierpompen 26kuub elk.
Guyke

Bericht door Guyke »

Hallo,

Ik hoop op een goede afloop Aad. :CrossFingers:

Mvg
Guyke
Een airlifter in hart en nieren !!!
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”