Er zijn al wat evenementen geweest waar ik graag van de partij was geweest ( o.a. de Shiro en Showa uitreiking, koishow ect…) Sinds ruim een half jaar heb ik het ziekenhuis vaker van binnen gezien dan me lief is vanwege totaal versleten nekwervels en hernia. Behandelingen als een proef-zenuwblokkade ( pakte niet goed uit, tijdelijke een verlamde arm ) en zenuwbehandeling in het schouderblad zelf hebben geen uitkomst geboden.
Van de Neuroloog te horen gekregen dat hij een operatie niet ziet zitten, aan acht wervels knutselen begint hij niet aan. Volgende week retour naar de pijnpoli om verslag te doen, mogelijk gaat hij toch in overleg met een team neurochirurgen om te zien wat de mogelijkheden zijn, want ook zijn mogelijkheden houden op.
Als dan de onderrug ook nog zenuwpijn geeft met uitstraling naar beide benen is een mens het wel eens even beu. Morgen naar een kliniek in Breda ( daar kon ik eerder terecht dan bij het regionale ziekenhuis met 9 weken wachttijd ) om te horen wat daar uit de gemaakte MRI is gekomen.
Ondanks dat lang achter de PC zitten momenteel geen optie is volg ik het forum - voor zover als mogelijk is - op de achtergrond.
Mijn geliefde hobby fotografie brand op een zeer laag pitje, Maarrrr, met de Koi gaat het gelukkig goed

Langs deze weg wil ik een welgemeend compliment maken naar de Admins. en Mod. voor hun inzet, echt top !, hoe alles wordt aangekondigd en afgeregeld. De berichten zien er gelikt uit, zo ook op FB
Ik wens iedereen die naar de BBQ gaat heel veel plezier en zie de foto’s wel verschijnen.