Even de stekker er uit.

De naam zegt het zelf...
FredLekx
Contacteer:

Even de stekker er uit.

Bericht door FredLekx »

Dames en heren,

I.v.m. het inmiddels overbekende Corona-virus moet ik voor mezelf, tijdelijk, even "de stekker" uit Koivrienden halen. GELUKKIG zelf persoonlijk nog geen problemen!
Als Albert Heijn-franchiser moet ik echter momenteel alle zeilen bijzetten. De verantwoordelijkheid voor mijn klanten en medewerkers zijn momenteel belangrijker.
De opmerkingen in de trend van "lekker nog meer verdienen", "zeker nu maar gelijk een nieuwe auto gekocht?" etcetc. zijn mij inmiddels bekend. :(

Ja. De omzet in mijn winkel ligt sinds afgelopen donderdag 50% hoger dan gemiddeld. De "gekte" van het overbodig inslaan is echter niet iets waar ik blij van wordt.
1/ Ik heb nog nergens bevestigd gekregen dat Corona diarree als bijverschijnsel heeft... (Aantal verkopen toiletpapier +500% in 3 dagen t.o.v. normaal in een maand!)
2/ Nu alle hens aan dek om de winkel nog enigszins toonbaar te houden.
3/ Ongekende agressiviteit van klanten. Natuurlijk, wij winkel-medewerkers hebben "gevraagd" om deze situatie... :kez: :kez: :kez:
4/ In de "tunnel" voldoende voorraad, dus waar maakt men zich druk om?
5/ De absurde hoeveelheden die nu uit de winkels zijn gesleept worden vroeg of laat toch opgemaakt. Ook dan gaan de normale kosten gewoon door.

Hoewel hier met een beperkt publiek, ook van deze kant: Doe normaal!!

Inmiddels weet ik dat er onze leden ook enkelen zijn die zich in quarantaine moeten houden. Voor hen is deze situatie nog spannender en zorgelijker dan voor mij, dus hoor je mij zeker NIET klagen.
Wel graag allemaal reëel blijven en de betrekkelijk van diverse bijzaken inzien.

Groeten,
Fred

P.S.:
Aangezien Marc het nu even alleen moet rooien: Wees eens extra lief voor hem!! :D :D

AVG

Re: Even de stekker er uit.

Bericht door AVG »

Hoi Fred,

Alle begrip dat je nu echt wel andere zaken aan je hoofd hebt dan koivrienden, ik wens je alle sterkte toe, voor jou en je medewerkers !

KevinL

Bericht door KevinL »

Hoi Fred,
ja deze situatie doet helaas ook soms rare dingen met mensen. Succes de komende tijd!

Grt Kevin

Ronny66

Bericht door Ronny66 »

Fred ,
Alle begrip hier voor succes
Mvg Ronny
Koi vijver 11 kuub
Befil trommelfilter met 68 micron gaas
BWB 510L - 1bodemdrain - 1 skimmer
Vijverbouw viewtopic.php?f=17&t=18843

The digital hunter

Bericht door The digital hunter »

Dag Fred,

alle begrip voor je beslissing en situatie :good:

Hier is het ook precies of de oorlog gaat uitbreken en staan de mensen te drummen voor de winkels,niet normaal.

Wat die verwijten aan de handelaars adres betreft, dat ze nu fortuinen verdienen aan deze crisis is gewoon schandalig. :evil:

De mensen beseffen niet dat jullie nu moeten werken als gekken om hun rare gedrag te kunnen bijbenen,maar dat straks als iedereen zijn spullen heeft jullie omzet ook weer enorm zal dalen.
Op het einde van de rit zullen jullie dus maar even veel omzet hebben gehad als normaal.

Hou je sterk en doe wat je kan, maar laat je niet doen door sommige onredelijke mensen, er zijn grenzen aan klantvriendelijk zijn.

Groetjes,
Ronald
Digitaal jagen is mijn andere hobby vandaar mijn nickname.
https://www.flickr.com/photos/ronald_ceulemans/" onclick="window.open(this.href);return false;

D-man

Bericht door D-man »

Succes Fred, het is even wat het is, logische keuze!

de meningen die mensen hebben.. lekker laten gaan....

tuurlijk loopt je omzet mometeel flink op.. .maar je hebt er een hoop crisismanagement voor nodig en daarbij krijg je die omzetstijging vanzelf terug want alle gehamsterde producten moeten opgemaakt worden.

Ik wens je vooral veel succes in een tijd van knetterhard werken! Chapeau dat jij en je collega's ons blijven voorzien van onze levensbehoeften!
ik ben mij er eentje...

Ed

Bericht door Ed »

Nog even wat gekte ?????? en dan zullen de mensen ( hamsteraars ) wel terug kalmeren zeker. :unknown:
Grtz: Ed
LACHEN EN ZONNESCHIJN DOEN WONDEREN

jocca

Bericht door jocca »

succes met de zaak, het worden woelige periodes voor iedereen,
hier hebben we deze morgen de beslissing genomen om de zaak deels te sluiten, we gaan enkel nog van thuis uit werken, geen afspreken meer bij ons ontvangen, enkel via telefoon en skype.
Werken die uitgevoerd worden bij de klanten worden voor onbepaalde tijd opgeschort.

Guyke

Bericht door Guyke »

Hallo,

Alle begrip voor de situatie.
Hier zit ik in quarantaine ,ben (nog)niet ziek hoor.....
Zal mijn kleinkinderen enkel zien via skype ( zeker al 2 weken )

mvg
Guyke
Een airlifter in hart en nieren !!!

Spike

Bericht door Spike »

Zal zich hopelijk wel zelf regulariseren, wanneer gaan ze al dat papier opgebruiken? Al die pasta etc.
We zijn U allen dankbaar dat U met zo een drukke baan toch tijd vrij kan maken voor de Koivrienden en hebben uiteraard alle begrip dat het nu even niet kan.
Laat het niet aan uw hart komen.

Spike

pjkoi

Bericht door pjkoi »

Alle begrip hiervoor! Veel succes de komende weken!

Marcje
Contacteer:

Bericht door Marcje »

Hoi Fred,

U had mij al op de hoogte gebracht en natuurlijk alle begrip en u weet hoe ik over het forum denk
Gewoon doen waar u zich goed bij voelt en geen druk of eender welke verplichting, het moet gewoon plezant blijven.
Gelukkig hebben we hier een goede sfeer en lost ieder probleempje zichzelf op, en zijn er forumprobleempjes, dan hebben we onze webmaster ( Janus ) die altijd direct klaar staat voor ons :D
Succes hé, en laat u niet zot maken :wink:
Laat ons hopen dat het snel overwaait en dat het hamsteren stopt want straks blijft er niks meer over voor mij :lol:

Groetjes
Marc
Zelfkennis is het begin van alle wijsheid

Airliftgestuurde vijver, Crielzeef
Trickle

mart-ang
Contacteer:

Bericht door mart-ang »

Ook ik begrijp dat het klote is momenteel.
Maar als we allemaal normaal blijven doen zal het allemaal op een verdraagzame mannier voorbij gaan. En ja mensen het zal voorbij gaan.
Natuurlijk voor de een soepeler dan de ander maar we hoeven het elkaar niet nog moeilijker te maken dan het nu is.

Sterkte in de winkel fred
eigenwijs is ook wijs.

vijver
overkapping

Budeltje

Bericht door Budeltje »

Gelukkig ging het hier in het dorp redelijk normaal.
Maar dat van dat wc papier snapte ik ook niet.
Bij ons was t echt op dus moest van de week een pakje halen, maar ik voelde me echt een mongool puur omdat ik met wc papier liep :dash:

Vond het vooral vreemd dat bij ons veel beleg en vers zoals groenten en fruit op waren. Voor de rest was alles er nog.

Mensen zijn vreemde wezens. Zo zie je maar weer.
Over een paar weken zal iedereen wel snappen dat die winkels vol blijven. Tot dan, succes en sterkte! Ook voor je personeel!

antoon

Bericht door antoon »

Alle begrip voor je beslissing en situatie.

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”