Mijlpaal

De naam zegt het zelf...
FredLekx
Contacteer:

Re: Mijlpaal

Bericht door FredLekx » 08 okt 2019, 00:05

In ieder geval krijgt Aad op de komende Nieuwjaarsreceptie een Jupiler op kosten van Koivrienden. :D

The digital hunter

Bericht door The digital hunter » 08 okt 2019, 11:01

Marcje schreef:
06 okt 2019, 16:23
Goed gezien Fred :good:

Onze vriend Aad heeft er inderdaad flink wat berichten opzitten, en niet zomaar wat berichten, maar berichten met inhoud :D :D

Aad, een dikke dank u wel om het forum in eerste instantie uit de startblokken te stampen en het te brengen tot waar het nu staat [thank_you

Achter de schermen missen we u sowieso, maar het doet deugd te zien dat u zich blijft inzetten ook al bent u gestopt als mod.

Een ding is blijvend en dit is onze vriendschap :Yahoo: :dance:

Groetjes
Marc
Dat heb je mooi gezegd Marc ;OK; en ook van mij een dikke proficiat en dank voor de vriendschap en inzet aan Aad en zijn vrouwtje [thank_you

Groetjes,
Ronald
Digitaal jagen is mijn andere hobby vandaar mijn nickname.
https://www.flickr.com/photos/ronald_ceulemans/" onclick="window.open(this.href);return false;

AVG

Bericht door AVG » 09 okt 2019, 19:13

Dank je Ronald.

Nu lees ik zojuist deze topic
viewtopic.php?f=69&t=21328

Het had niet gehoeven, maar ben er toch wel heel blij mee :dance:

Vriendelijk bedankt Marcje en Fred.

Ik zal t.z.t. tonen waar ik de bon verzilverd heb.
( overigens zou ik het heel normaal vinden als admin. / moderator binnen de opgestelde tekst zouden vallen, dus geen uitsluiting )

LucB

Bericht door LucB » 13 okt 2019, 21:13

Vooreerst: Een oprechte en gemeende proficiat. ik vind dit echt een heel straffe prestatie.
Uiteraard zijn dit heel veel woorden en foto's. Maar als ik zo bedenk hoeveel tijd ik gemiddeld per bericht besteed dan denk ik in eerste instantie toch ook vooral aan het aantal uren dat Aad hier op dit forum besteed heeft (en aan het besteden is)
Duidelijk één van de steunpilaren van dit forum. [thank_you

AVG

Bericht door AVG » 13 okt 2019, 23:04

Dank je Luc :oops:

Ik kan niet ontkennen dat er veel tijd in is gaan zitten, want een :hacker: ben ik geheel niet :D
Het aantal postings zegt mij verder niet zoveel, als je lang genoeg meeloopt is het moment op gegeven daar en niet meer dan dat.

Ik lees nog elke dag het forum en beleef daar zeker plezier aan ! De nieuwe leden die zich aanmelden en even voorstellen vind ik hoopvol voor de toekomst voor het forum ( voor zover mij bekend het enige koiforum waar activiteit is )
Tegenwoordig ben ik sinds een tijdje actief op FB en heb er plezier in om naast de foto's wat verslagjes te schrijven. Op zich was ik dit nooit van plan ! Nu ik daar naast familie, enkele koivrienden en ex-collega's volg is het toch wel leuk. Kortom, een beetje de tijd verdelen....Veel reacties op het koigebeuren moet men van mij niet verwachten op FB, daar is koivrienden voor in het leven geroepen nietwaar :D

Leden komen en leden gaan, zo was het en zal altijd wel zo blijven ( al mis ik soms best wat oud-leden ) Positief is dat de jongere garden het prima doet op het forum, als het om adviezen etc...gaat :good:
Een paar opmerkingen wil ik nog wel kwijt waarvan ik het jammer vind te moeten bespeuren/lezen: Niet zelden zijn enkele leden teleurgesteld in het aantal reacties die men krijgt, soms is dit terecht !, soms ook bedenkelijk. Het kan niet zo zijn dat wanneer jezelf zelden of nooit energie steekt in je mede hobbyisten, je daar dan veel van moet terugverwachten wanneer jezelf wat te melden hebt. ( op FB is dat allemaal simpel, een vinkje leuk aanklikken en je bent klaar, wat dan een andere discussie is dan we hier op het forum gewoon zijn en gelukkig maar )

Op fotografie gebied wil ik ( binnen mijn persoonlijke mogelijkheden ! ) er alles uit halen om progressie te boeken en lees o.a ook op div. fotofora. Wanneer ik dan zie hoe men zo af en toe elkaar kan afbranden voor een foto :shock: dan mogen we op dit forum niet klagen !, alhoewel ik het beklagenswaardig vind dit ook een tijdje terug in één geval op het forum te hebben zien gebeuren, zeker als het eigenlijk nergens om gaat. In feite heb je dan een verlies > verlies situatie waar niemand iets mee opschiet.

Ik was eigenlijk niet van plan zoveel te typen, maar ja, een belegen koivriend moet ook wel eens zijn ei kwijt moeten jullie maar denken :D

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”