Geef beereke uw stem!
Re: Geef beereke uw stem!
Ook al enkele malen gestemd en krijg ook telkens de melding "u hebt al gestemd" 

Hallo,
Dat stemmen is toch iets vreemd.
Meer dan 24u later en nog steeds ook hier niet toegelaten.
mvg
Guyke
Dat stemmen is toch iets vreemd.
Meer dan 24u later en nog steeds ook hier niet toegelaten.
mvg
Guyke
Een airlifter in hart en nieren !!!
Mijn stem heb je ook
Goh ja dat stemmen verdient wel een aanpassing, het is heel gemakkelijk hier 1000 stemmen te halen als het moet
Eigenlijk zouden anonieme ip adressen niet mogen meetellen want op die manier kan je oneindig veel voor jezelf stemmen en dat haalt de lol er natuurlijk af...

Goh ja dat stemmen verdient wel een aanpassing, het is heel gemakkelijk hier 1000 stemmen te halen als het moet

Eigenlijk zouden anonieme ip adressen niet mogen meetellen want op die manier kan je oneindig veel voor jezelf stemmen en dat haalt de lol er natuurlijk af...
Hallo,
Ik kan gewoon niet stemmen.
mvg
guyke
Ik kan gewoon niet stemmen.
mvg
guyke
Net ook nog even geprobeerd om te stemmen, lukt dus niet hé 

Rudy,
Ik heb al redelijk veel keren gestemd, maar of de stemmen effectief doorgaan betwijfel ik nog steeds.
Ik heb al redelijk veel keren gestemd, maar of de stemmen effectief doorgaan betwijfel ik nog steeds.

Volg hier de aanleg van de eerste airliftgestuurde vijver met een trommelfilter; https://www.koivrienden.com/phpBB/viewtopic.php?t=5309" onclick="window.open(this.href);return false;
Hier ook van tzelfde, 

Hier ook van tzelfde, 

Je ziet het tellertje ophogen als je op beide items gestemd hebt.
Maar hier huis kan ik dus ook nooit meer stemmen. Ook niet na enkele dagen. Telkens de melding zoals zovelen. U heeft al gestemd.
Gestemd
koivijver 74 kuub
filterlijn 1 : 5 drains, bezinkkamer met borstels, lege bezinkkamer,bewegend bed 200l, 2 maal membraanairlift
filterlijn 2 : skimmer, cetus-sieve, superfish eco plus E 8000, plantenbak 9 kuub met voornamelijk irissen en zuurtstofplanten
filterlijn 1 : 5 drains, bezinkkamer met borstels, lege bezinkkamer,bewegend bed 200l, 2 maal membraanairlift
filterlijn 2 : skimmer, cetus-sieve, superfish eco plus E 8000, plantenbak 9 kuub met voornamelijk irissen en zuurtstofplanten
hoi Guyke
heb dit al meermaals gemeld aan Koiidol ( Piet van Leest) en ze zijn er mee bezig
de ene keer lukt het de andere keer niet , raar
stond zo altijd een 20 tal stemmen achter de kindai showa en altijd lichtjes voor de hi utsuri
als ik nu zie dat beiden tegen de 200 stemmen hebben( ik rond de 110 ) dan zie je duidelijk dat mijn stemmen niet altijd doorgaan

kversta het niet,
grts
Hallo,
De laatste in het rijtje staat ook al fiks voor......
Mvg
Guyke
Ps kan nog steeds niet stemmen en de teller beweegt ook niet
De laatste in het rijtje staat ook al fiks voor......
Mvg
Guyke
Ps kan nog steeds niet stemmen en de teller beweegt ook niet
Ik ondervind geen problemen,ik kan dagelijks mijn stem uitbrengen.
De koimicrobe heb ik al, nu nog de kennis ervan!
http://www.dameat.be" onclick="window.open(this.href);return false; Nieuwe Website
http://www.dameat.be" onclick="window.open(this.href);return false; Nieuwe Website