• Advertentie

Sponsers van onze nieuwjaarsreceptie op 20 januari 2018

Even reageren

De naam zegt het zelf...

Even reageren

Berichtdoor The digital hunter » ma 22 okt 2018, 11:33:56

Beste koivrienden,

ik krijg de laatste tijd nogal wat vragen van koivrienden over mijn afwezigheid op het forum en daarom even een reactie van mij om zo te vermijden dat ik constant iedereen apart moet gaan beantwoorden.

Sommigen onder jullie weten al dat bij mijn vrouwke een tweetal jaar huidkanker vastgesteld is en dat zij daarvoor immunotheraphie krijgt.
Bij het opstarten van die behandeling werd ons toen verteld dat het in eerste instantie afwachten was of de behandeling wel zou aanslaan.

Na een drietal maanden kregen we dan te horen dat de behandeling aansloeg maar dat er ook een gezwel gevonden was in de lever op een plaats die moeilijk bereikbaar was (midden in de lever)
Daarop zijn er 4 markers geplaatst in de lever om via een nieuwe techniek het gezwel te kunnen bestralen.
Dat is gelukkig goed gelukt en volgens de prof is dat gezwel nu onder controle (wat dat ook moge betekenen :unknown:)

Ondertussen zijn we dus ongeveer 1,5 jaar verder en is alles naar omstandigheden met de nodige ups en downs ( ze is ondertussen ook in behandeling voor arteriitis temporalis ontstaan door de medicatie voor de immunotheraphie) goed gegaan tot er een drietal weken geleden een nieuwe PET-scan genomen is en daar zijn verschillende 'verdachte' plekjes gevonden.
Onder meer in haar rechter borst ,nek en buikholte, daarvan is donderdag een punctie genomen en we wachten nu natuurlijk met een klein hartje af wat daarvan het resultaat gaat zijn.

Volgens de prof moeten we ons voorlopig nog niet te veel zorgen maken en kan het ook 'vals' alarm zijn en gewoon om ontstekingen gaan. :CrossFingers:

Maar ik verzeker jullie telkens weer te moeten horen dat alles onder controle is en dan de volgende keer weer te horen krijgen dat er toch iets niet klopt vreet ongelofelijk aan een mens.
Het is een rollercoaster van emotie's die veel van je energie kost.

Maar gelukkig is Frida een heel sterke vrouw en ons motto is

72125

We zullen samen blijven vechten en weten dat we niet alleen staan dank zij jullie medeleven en vriendschap.
Waarvoor veel dank [thank_you

Zelf heb ik momenteel veel problemen met mijn rug en wacht daarvoor op een MR-scan die uitsluitsel moet geven over de oorzaak van mijn aanhoudende pijn.
Maar dat is nu maar bijzaak en komt desnoods met een operatie weer wel goed.

Om dit bericht toch met een positieve noot af te sluiten want wij zijn jammer genoeg niet de enige die met kanker te maken krijgen.

Een paar foto's van nog een reden waarom ik momenteel zo weinig op het forum te vinden ben en die voor wat afleiding zorgt.

De vijver moest uitgebreid worden om er ook in te kunnen zwemmen.

73069

Dus ben ik er ingevlogen met veel goede moed.

73063

Jammer genoeg ook hier de nodige problemen tegen gekomen bij de uitvoering daarvan.

73065

Dit is de huidige stand van zaken en alles gaat traag (omdat ik alles alleen doe en nu dus met mijn rug problemen zit) maar het zal wel af geraken.
Het gedeelte onder de partytent wordt de filterruimte voor het nieuwe deel van de vijver want dat zal volledig apart kunnen/moeten kunnen draaien.

73068

Het klinkt en leest misschien heel raar om de vijverbouw in één adem met de gezondheidsproblemen te vermelden, maar soms doet het goed om je gedachten eens te kunnen uiten zonder daar verder te moeten bij nadenken.

Veel koiplezier allemaal en hopelijk tot binnenkort met goed nieuws.

Allemaal een goede gezondheid gewenst want er is niets belangrijker dan dat. :good:

Groetjes,

Ronald en Frida
Digitaal jagen is mijn andere hobby vandaar mijn nickname.
https://www.flickr.com/photos/ronald_ceulemans/
The digital hunter

Afbeeldingen: 1144

Re: Even reageren

Berichtdoor ferdy.1234 » ma 22 okt 2018, 11:55:26

Ja Ronald dat is al heel wat. Hopelijk krijgen jullie snel goed nieuws te horen en komt het allemaal terug in orde.
Verzorg je vrouw dan maar goed.
En wat een werk heb je dan ook nog tussen door verzet ! Amai hoedje af hoor :good:
Groeten Ferdy
ferdy.1234

Afbeeldingen: 132

Berichtdoor FredLekx » ma 22 okt 2018, 12:05:45

Hou jullie taai he!!!
Verder doen we hier :CrossFingers:
FredLekx

Afbeeldingen: 108

Berichtdoor JordiW » ma 22 okt 2018, 12:08:40

Ronald, wat een verschrikkelijk nieuws!

Heel veel sterkte voor jullie en de familie!

Ik kan me voorstellen dat de vijverbouw wat is om je gedachten te verzettend, komt helemaal goed, ziet er nu al prachtig uit!
JordiW

Afbeeldingen: 63

Berichtdoor Guyke » ma 22 okt 2018, 12:12:16

Hallo,

We houden jullie in gedachte en houden beide onze vingers :CrossFingers: :CrossFingers:

Mvg
Guyke
Een airlifter in hart en nieren !!!
Guyke

Afbeeldingen: 961

Berichtdoor bazzio » ma 22 okt 2018, 12:16:36

Een klote ziekte blijft het die helaas heel veel mensen treft. Heel veel sterkte toegewenst voor jullie!! En je moet idd ook wat hebben om je gedachte te kunnen verzetten, dan is de vijver daar een mooi iets voor Wat een mooi plekje en vijver heb je daar trouwens :good:
bazzio

Afbeeldingen: 68

Berichtdoor Budeltje » ma 22 okt 2018, 12:40:35

Veel sterkte en vooral heel veel meer geluk met jullie gezondheid toegewenst!

Fijn dat je ontspanning en afleiding haalt uit het uitbreiden van de zwemvijver. Het ziet er nu al knap uit!
Ik hoop dat ook uw vrouw hier wat rust uit haalt.
Budeltje

Afbeeldingen: 29

Berichtdoor Ronny66 » ma 22 okt 2018, 12:44:45

inderdaad dit is een hele boterham!
we wensen jullie heel veel sterkte in deze moeilijke periode en hopelijk snel goed nieuws :CrossFingers:
Ronny66

Afbeeldingen: 140

Berichtdoor nico1012 » ma 22 okt 2018, 14:56:16

veel sterkte
nico1012

Afbeeldingen: 44

Berichtdoor Robanne » ma 22 okt 2018, 15:53:06

Veel sterkte Ronald en Frida ! :CrossFingers:
Robanne

Afbeeldingen: 20

Berichtdoor poutie » ma 22 okt 2018, 16:02:52

Dat is zeer triste nieuws om te horen Ronald !
IK wenst je het beste voor allebei en dat maar alles weer goed komt daar bij jullie .
Wij duimen voor jullie :CrossFingers: :CrossFingers: :CrossFingers:
Grts Luc en David .
poutie

Afbeeldingen: 190

Berichtdoor ROLIN15 » ma 22 okt 2018, 16:09:17

Ronald en vrouwtje , ik ken jullie niet persoonlijk , maar dit raakt me diep , inderdaad moed houden
Weet dat je niet alleen bent, we hebben ons deel ook al flink gehad .... Ook in mijn gezin trof deze ellendige ziekte ons dit jaar opnieuw , een zware tijd , gelukkig slaat de behandeling aan ...Hopend op snelle genezing wens ik jullie toch mooie tijd bij elkaar
gr Ronnie
ROLIN15

Afbeeldingen: 53

Berichtdoor mario1 » ma 22 okt 2018, 16:35:18

Heel veel sterkte toegewenst Ronald en Frida.
mario1

Afbeeldingen: 2163

Berichtdoor polleke » ma 22 okt 2018, 16:57:03

Van hieruit ook veel sterkte en ik wens jullie veel geluk in deze strijd .Grtjs
We spreken met vele stemmen maar hebben een gezamelijk doel,een beter leefmilieu voor onze koi .
polleke

Afbeeldingen: 1170

Berichtdoor beereke » ma 22 okt 2018, 17:57:21

hoi Ronald en Frida
wij waren al op de hoogte van deze ziekte ,maar ik en Linda willen wel langs deze weg jullie veel moed toewensen en blijven hier voor jullie duimen
:CrossFingers: :CrossFingers: :CrossFingers: :CrossFingers: :CrossFingers: :CrossFingers: :CrossFingers:

grts beereke en Linda
beereke

Afbeeldingen: 313

Volgende

Keer terug naar Algemeen