Hoi
De prijs voor een Japan reis van ruim een week varieert van
1500 tot 2500 euro. Het ligt er aan of je naar noorden of zuiden gaat.
In het noorden ben je zo vanaf je hotel bij alle kwekers. Dus verblijf in
een hotel en relatief kort rijden met de auto voor je bij de kwekers ben.
Zuiden veel kilometers maken ( van 100 tot 400 km ) per dag tol wegen
en verblijf in verschillende hotels . Het lange reizen diesel tol brengt met
zich mee dat het bezoeken van kwekers in het zuiden wat duurder uitvalt.
Groet John
Geert, smetjen en dvr op Japan citytrip
-
- Contacteer:
Re: Geert, smetjen en dvr op Japan citytrip
zij die het wisten weten het niet.
zij die het niet weten wisten het wel.
zij die het niet weten wisten het wel.
bedankt voor de info john.
koivijver 56 kuub
filterlijn : 4 drains en 1 skimmer, Trommelfilter 70,bewegend bed 200l, mattenkamer Japans/matala met airhouse beluchting, 2 waaierpompen 26kuub elk.
filterlijn : 4 drains en 1 skimmer, Trommelfilter 70,bewegend bed 200l, mattenkamer Japans/matala met airhouse beluchting, 2 waaierpompen 26kuub elk.
Hela David en Gerard,
maak jullie valiesje klaar want morgen is het tijd om af te reizen naar het verre Japan,
wat is dit spannend om dit te mogen meemaken. Wat eerst op het verlanglijstje stond om "OOIT"
eens te doen staat nu al te gebeuren.
Dankjewel makkers dat ik deel kan uitmaken van deze mooie vakantie die we tegemoet gaan.
grtz en tot morgen aan de Gate met bestemming Niigata
maak jullie valiesje klaar want morgen is het tijd om af te reizen naar het verre Japan,
wat is dit spannend om dit te mogen meemaken. Wat eerst op het verlanglijstje stond om "OOIT"
eens te doen staat nu al te gebeuren.
Dankjewel makkers dat ik deel kan uitmaken van deze mooie vakantie die we tegemoet gaan.

grtz en tot morgen aan de Gate met bestemming Niigata
I love de rain, no way José
Mijn laatste "to do" is juist gedaan, kan eindelijk beginnen inpakken en aan vakantie beginnen denken
Mijn yen zijn ook gearriveerd, ik ben benieuwd hoelang ze gaan meegaan in het land van de rijzende zon en dure koi

Mijn yen zijn ook gearriveerd, ik ben benieuwd hoelang ze gaan meegaan in het land van de rijzende zon en dure koi

Koivijver 30 m³ met 3 beluchte bodemdrains, combi doit 50 + pomp BE 500 met 4flowkop en variopomp 30m3, trickle + variopomp 10m³,
- mart-ang
- Contacteer:
Heren, geniet van deze reis.
We hopen op een mooi verslagje met veel foto's om ons te doen watertanden.
We hopen op een mooi verslagje met veel foto's om ons te doen watertanden.
Goede vakantie! Geniet ervan! We gaan jullie volgen!
ik ben mij er eentje...
wij gaan dit ook zeker volgen, en inderdaad, geniet ervan.
mannen veel plezier daar en ik ga ook volgen en mee genieten 

DAG 1
Vrijdagochtend om 9u was het verzamelen blazen in Willebroek voor onze expeditie richting het land van de rijzende zon. Onze vlucht vertrok om 11.30 richting Helsinki als tussenstop om even onze gsm op te laden en de nodige vitaminen binnen te spelen... (burgerking
) na een uurtje hingen we al terug de lucht in voor een 8,5 durende vlucht richting osaka.

onderweg een filmpje zien, dutje doen om de jetlag tegen te gaan, we vliegen per slot van rekening onze tijd vooruit, en wat gefantaseerd over ons nakend avontuur. eens toegekomen was het even aanschuiven aan de controle voor paspoorten. Natuurlijk mocht onze vriend gerard bijna zijn broek uitdoen en ondervond hij wat last van de burocratie

wie zoekt die vind hem
Eenmaal buiten de vluchthaven liepen we pardoes 2 bekenden tegen, zijnde john en joop. Samen konden we dan onze reis verder zetten met de shinkokansen richting Okayama, grootstad met 2 miljoen japkes. Hier aangekomen snel even ingechekt, een uurtje gaan verfrissen en afgesproken voor te gaan eten. Man man man, wat hebben we gelachen, probeer maar eens voor 5 man een diner te bestellen zonder dat ze u ook mar 1 woord verstaan, we leken wel chinees te spreken. Ergens op fb circuleert er een mooi filmpje over
Na het eten nog even de stad gaan bezichtigen, momenteel vieren ze hier Halloween wat voor een leuke sfeer zorgt met vele jongeren die verkleed zijn. Maakten we er daar toch enkele giechelende meiden wijs dat john een bekende zanger uit belgie was..... een half uur heeft ie op de foto gemogen met het halve plein, pret verzekerd!
eenmaal john zijn fans afdropen was het tijd om naar het hotel te keren en te gaan slapen. Joop zag het ondertussen al niet meer zitten en moest door onze 2 beren ondersteund worden...

Zo, dit was het zowat voor onze eerste lange dag, terwijl ik dit hier lig te typen, zaterdag 23.12u plaatselijke tijd zijn de 2 Geerten hier ter plaatse in slaap gevallen... foto volgt morgen!
Morgen starten we bij de koning van de showa, momotaro
Hier nog een foto van het zicht uit ons raam over Okayama

Groetjes
Vrijdagochtend om 9u was het verzamelen blazen in Willebroek voor onze expeditie richting het land van de rijzende zon. Onze vlucht vertrok om 11.30 richting Helsinki als tussenstop om even onze gsm op te laden en de nodige vitaminen binnen te spelen... (burgerking

onderweg een filmpje zien, dutje doen om de jetlag tegen te gaan, we vliegen per slot van rekening onze tijd vooruit, en wat gefantaseerd over ons nakend avontuur. eens toegekomen was het even aanschuiven aan de controle voor paspoorten. Natuurlijk mocht onze vriend gerard bijna zijn broek uitdoen en ondervond hij wat last van de burocratie
wie zoekt die vind hem

Eenmaal buiten de vluchthaven liepen we pardoes 2 bekenden tegen, zijnde john en joop. Samen konden we dan onze reis verder zetten met de shinkokansen richting Okayama, grootstad met 2 miljoen japkes. Hier aangekomen snel even ingechekt, een uurtje gaan verfrissen en afgesproken voor te gaan eten. Man man man, wat hebben we gelachen, probeer maar eens voor 5 man een diner te bestellen zonder dat ze u ook mar 1 woord verstaan, we leken wel chinees te spreken. Ergens op fb circuleert er een mooi filmpje over

Na het eten nog even de stad gaan bezichtigen, momenteel vieren ze hier Halloween wat voor een leuke sfeer zorgt met vele jongeren die verkleed zijn. Maakten we er daar toch enkele giechelende meiden wijs dat john een bekende zanger uit belgie was..... een half uur heeft ie op de foto gemogen met het halve plein, pret verzekerd!
eenmaal john zijn fans afdropen was het tijd om naar het hotel te keren en te gaan slapen. Joop zag het ondertussen al niet meer zitten en moest door onze 2 beren ondersteund worden...

Zo, dit was het zowat voor onze eerste lange dag, terwijl ik dit hier lig te typen, zaterdag 23.12u plaatselijke tijd zijn de 2 Geerten hier ter plaatse in slaap gevallen... foto volgt morgen!

Morgen starten we bij de koning van de showa, momotaro
Hier nog een foto van het zicht uit ons raam over Okayama
Groetjes

Zumorikato katakikachi katamikanomotoku
life is like a box of chocolates, You never know what you're gonna get.
life is like a box of chocolates, You never know what you're gonna get.
Slaapt men in Japan altijd dwars in bed, of is het om met zijn 3en in een tweepersoonsbed te kunnen?

Groeten,
Paul
Laatst gewijzigd door paul1 op 31 okt 2015, 20:40, 1 keer totaal gewijzigd.
https://www.facebook.com/renderssriwiset" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja Paul het zijn zeer speciale maar vermoeiende dagen die nog lang blijven hangen .
Naar morgen ben ik natuurlijk ook bernieuwd want het is mijn favoriete koifarm .grtjs
Naar morgen ben ik natuurlijk ook bernieuwd want het is mijn favoriete koifarm .grtjs
We spreken met vele stemmen maar hebben een gezamelijk doel,een beter leefmilieu voor onze koi .
- mart-ang
- Contacteer:
Dit lijkt me een geweldige trip.
Ik lees hier een begin van een zeker jaloersmakende ervaring.
Geniet ervan heren, en niet al jullie Yen op een plaats spenderen

Ik lees hier een begin van een zeker jaloersmakende ervaring.
Geniet ervan heren, en niet al jullie Yen op een plaats spenderen