grapje!!!!!!!!!!!

Als de behoefte ontstaat om eens over iets anders dan koi te praten zoals... koetjes en kalfjes ... bits en bytes ... voetbal of vrouwen ... je favoriet bier :-)
mario1

Re: grapje!!!!!!!!!!!

Bericht door mario1 »

;cool;
Natal

Bericht door Natal »

Met Mario wil ik niet op café. Ik ben zat voor hij al zijn moppen verteld heeft.
mario1

Bericht door mario1 »

Natal schreef: 06 apr 2021, 22:31 Met Mario wil ik niet op café. Ik ben zat voor hij al zijn moppen verteld heeft.
;cool;
mario1

Bericht door mario1 »

De directeur van het zothuis heeft een rondvlucht boven België en Nederland gewonnen voor al zijn patiënten. Er wordt een bus ingelegd naar Zaventem waar hen een airbus 380 staat te wachten.
Ze stappen in en eventjes later kiest het vliegtuig het luchtruim. Wanneer ze de Belgisch-Nederlandse grens overschrijden begint het vliegtuig hevig te schommelen. Het is nochtans prachtig weer en er zijn geen turbulenties voorzien.
Verbaasd roept de piloot de stewardess bij zich in de cockpit om te vragen of ze soms iets abnormaals heeft opgemerkt aan de vleugels of zo. Het meisje vertelt dat er met het vliegtuig niks aan de hand is, maar dat de zotten aan het voetballen zijn in de passagiersruimte.
De piloot kan het vliegtuig onmogelijk in de hand houden en is ten einde raad. De copiloot stelt voor om de situatie van nabij te gaan bekijken. Hij verlaat de cockpit en blijft enkele minuten weg. Wanneer hij even later terug komt is het vliegtuig weer stabiel, geen trillingen of rare bewegingen meer op te merken.
De piloot is natuurlijk nieuwsgierig hoe hij het probleem heeft aangepakt. “Heel simpel,” zegt de copiloot, “ik heb ze gezegd buiten verder te spelen…”
FredLekx
Contacteer:

Bericht door FredLekx »

;cool; :Yahoo: :dance: :good:
mario1

Bericht door mario1 »

Een vliegtuig landt op Zaventem en de piloten hebben de intercom vergeten uit te zetten.

De co-piloot vraagt aan de piloot wat hij nu gaat doen.

"Ah, zegt die, ik ga eerst een goe kaksken doen en daarna de stewardess eens suf neuken."

De stewardess achteraan in 't vliegtuig hoort dit en rent naar de cockpit om te zeggen dat ze de intercom moeten uitzetten.

Halverwege struikelt ze over de voeten van een oud vrouwke.

Terwijl ze overeind krabbelt zegt dat vrouwke: "Ge moet u zo niet haasten, hij moet eerst nog kakken …" 🤣🤣🤣
mario1

Bericht door mario1 »

Zo, even een berichtje van mij, dit is vervelend maar ik lig in het ziekenhuis 😩 gelukkig heb ik mijn telefoon bij de hand.

Vanmorgen was alles oke. Dacht: heb nu lang genoeg binnen gezeten en met dit mooie weer doe eens spontaan en ga paardrijden, iets wat ik al pfff jaren niet meer heb gedaan. Dat bleek een grote fout!
Ik klom erop en dat ging nog best goed. Dus voorzichtig aan de wandel, maar toen schrok het paard en sloeg op hol. Voordat ik het in de gaten had hing ik er naast maar met mijn voet in de stijgbeugel en het paard rende maar door.
Gelukkig kon de manager van Albert Heyn de stekker uit het stopcontact trekken. Hij had zelfs de brutaliteit om mijn kleingeld af te pakken zodat ik niet ook nog een ritje zou maken op de olifant..... :lol:
mario1

Bericht door mario1 »

Een man zit s'avond in zijn luie zetel voor de tv . Mee denk hij eraan om zijn dagelijkse blauw pilletje te nemen . Met een stoer gebaar schiet hij het pilletje zoals een nootje in de lucht e n wilt hij het opvangen met zijn mond . Maar het pilletje gaat de verkeerde kant uit en beland bij de papagaai in zijn kooitje . De vogel kijkt verbaast en eet het blauwe pilletje nieuwsgierig op. De man in alle state en weet niet goed wat hij moet doen . Na een uurtje begint de papagaai te zweten en te zweten waardoor de man nog ongeruste word . Maar hij dacht ik steek hem even in de diepvries en dan kan de papagaai even afkoelen . Zo gezegd zo gedaan. Na een dik uur gaat de man naar de diepvries en trekt deze open . Waar hij zijn papagaai kletsnat van het zweten en volledig buiten adem aantreft . De man verwonderd dat het beestje nog niet afgekoeld is en vraagt aan de papagaai hoe het komt dat hij zo buiten adem en zo bezweet is. Waarom de papagaai antwoord ....
WEET JE WEL HOE MOEILIJK DAT HET IS OM DE BEVROREN KIPPENBILLEN UITEEN DE DUWEN ....
mario1

Bericht door mario1 »

Klaagmuur

Een jonge journaliste van CNN had horen praten over een oude zeer oude jood.

Een die sinds jaren tweemaal per dag aan de Klaagmuur in Jeruzalem ging bidden.
Ze dacht dat het een mooi onderwerp was om deze man te interviewen.
Ze ging ter plaatse en zag deze oude man zeer langzaam slenteren naar de muur.
Nadat de man driekwart uur gebeden had kwam hij steunend op zijn wandelstok terug geslenterd.

Ze ging tot bij hem voor een interview.
"Verontschuldig mij , mijnheer, ik ben Rebecca Smith van CNN. Hoe is uw naam?"
"Morris Fishbien" Antwoordt hij.

"Sinds hoelang kom je hier al bidden?"
"Meer dan 60 jaar antwoordt hij.

"60 jaar ! dat is ongelooflijk ! En voor wat bid je?"
"Ik bid voor vrede tussen Christenen,Joden en Muzelmannen."
"Ik bid voor het einde van alle oorlogen en haat."
"Ik bid dat onze kinderen zouden opgroeien in veiligheid en een mooi toekomst zouden hebben."

"En wat ondervind je na 60 jaar bidden?"
"Ik heb de indruk dat ik tegen een muur praat!!."
Jef

Bericht door Jef »

jaaaa :Yahoo:
nog steeds aan het bouwen ...
goshiko

Bericht door goshiko »

Volgens mij ken jij toch ergens een cafeke dat nig open is zulle.... 😀
koivijver 56 kuub
filterlijn : 4 drains en 1 skimmer, Trommelfilter 70,bewegend bed 200l, mattenkamer Japans/matala met airhouse beluchting, 2 waaierpompen 26kuub elk.
Jef

Bericht door Jef »

kennen of hebben :kez:
nog steeds aan het bouwen ...
mario1

Bericht door mario1 »

Tandpijn

Een werkgever maakt zich druk omdat een van zijn werknemers niet aanwezig is
op het werk.
Hij telefoneert naar hem thuis en krijgt zijn vrouw aan de lijn.
'Hallo madame, waar is de Mohammed ?'
'Oh' zegt de dame, 'Mohammed siek, kanne ni warke komme'.
Enfin de volgende dag weer van 't zelfde.
'Hallo madammeke hoe zit het vandaag met de Mohammed ?'
Enfin wanneer Mohammed er de volgende dag weer niet is besluit de baas hem
eens persoonlijk een bezoekje te brengen.
Hij belt aan en vraagt of hij Mohammed mag spreken.
'Ja' zegt zijn vrouw, 'Mohammed bofen in sijne bedde'.
Den baas gaat naar boven maar wat hij daar ziet.....: Mohammed helemaal
naakt in bed met een Frans brood in zijn achterste...!
'Oh baas', kreunt Mohammed 'ikke so siek ikke so tandpijn'.
'Ja' zegt den baas 'maar wat doet dat Frans brood daar in uw gat ?'
'Ja' zegt Mohammed 'ikke kan ni eten fan tandepijn... tantist geseg Mohammed, ge moet langs andere kant eten...
mario1

Bericht door mario1 »

Een super aantrekkelijke man besloot dat hij het recht had de perfecte vrouw te trouwen, zodat ze samen bijzonder mooie kinderen konden verwekken.

Met die gedachte ging hij op zoek naar de perfecte vrouw.

Het duurde niet lang of hij vond een boer die drie bijzonder mooie dochters had, alle drie benamen ze hem zijn adem, zo mooi waren ze.

Hij vertelde de boer wat zijn plannen waren en vroeg toestemming met één van zijn dochters te trouwen.

De boer antwoordde slechts met:

“Ze zijn er alle drie aan toe om te trouwen, dus ben je op de goede plek.

Neem ze allemaal een keer mee uit en neem degene die je wilt.”

De man ging op stap met de eerste dochter.

De volgende dag vroeg de boer wat hij van zijn eerste dochter vond.

“Nou,” zei de man, “ze heeft slechts een heeeeeeel klein beetje, niet dat je het kunt zien hoor, …. maar ze heeft kromme tenen.”

De boer knikte en stelde voor dat de man met één van de andere dochters uit moest gaan.

Aldus vertrok de man met de tweede dochter. De volgende dag vroeg de boer weer wat hij van zijn dochter vond.

“Nou,” antwoordde de man, “ze is slechts een heeeeel klein beetje, niet dat je het kunt zien hoor, … maar ze is een beetje scheel.”

De boer knikte en stelde de man voor om dan maar met de derde dochter uit te gaan om te zien of deze de ware zou kunnen zijn.

En zo gebeurde het.

De volgende ochtend haastte de man zich naar de boer en vertelde enthousiast: “Zij is perfect, helemaal perfect.

Zij is degene met wie ik wil trouwen!!!”

En dat gebeurde nog diezelfde dag.

Maanden later werd de baby geboren.

Toen de man op de kraamafdeling kwam schrok hij zich een ongeluk: de baby was het lelijkste, meest zorgwekkende zielige persoontje dat je je kunt voor stellen.

Hij haastte zich naar zijn schoonvader en vroeg hem hoe het heeft kunnen gebeuren dat, gezien de schoonheid van zijn ouders, het kind zo verschrikkelijk lelijk was.

“Nou,” legde de boer uit, “ze was slechts een heeeeeeel klein beetje, niet dat je het kon zien hoor, …. zwanger toen je haar ontmoette.”
mario1

Bericht door mario1 »

Zaterdagochtend, halfzeven, een wielerfanaat ontwaakt, glipt stilletjes

uit bed om z'n vrouw niet te wekken en verdwijnt in alle stilte in de

badkamer.

Eenmaal in zijn rennersoutfit, gaat hij op z'n tenen naar de garage om

de banden van zijn fiets op te pompen.

Bij het openen van de garagepoort slaat de ijskoude sneeuwregen hem in

het gezicht.

Alhoewel hij al erger meegemaakt heeft, besluit hij toch maar eerst naar

het weerbericht te luisteren op de radio.

De weersvoorspelling is dramatisch: sneeuw, ijzel, hagel, stormwind...

Uiteindelijk besluit hij maar terug te gaan slapen.

Hij kleedt zich uit en, terug in bed, kruipt hij dicht tegen z'n vrouw

haar rug aan en fluistert: "Het is verschrikkelijk slecht weer!"

Waarop z'n vrouw, half-slapend, antwoordt: "Kan je geloven dat mijn man daarin gaat fietsen!" :P
Plaats reactie

Terug naar “koicafé”