grapje!!!!!!!!!!!

Als de behoefte ontstaat om eens over iets anders dan koi te praten zoals... koetjes en kalfjes ... bits en bytes ... voetbal of vrouwen ... je favoriet bier :-)
mario1

Re: grapje!!!!!!!!!!!

Bericht door mario1 »

Een man met een pistool loopt een filiaal van de bank binnen en roept tegen de bediende achter het loket:
"He jij daar, gooi al het geld, biljetten groot & klein en munten in deze grote papieren zak!"
Toen de zak met geld gevuld was draaide de bankrover zich om naar een man in de rij en vroeg:
"Heb jij gezien dat ik deze bank beroofde?"
Bang antwoordde de man: "Wel zeker heb ik het gezien!"
De bankrover schoot de man tussen de ogen en deze viel meteen morsdood tegen de grond.
Toen draaide hij zich om naar een koppel in de rij en vroeg aan de man:
"En heb jij gezien dat ik deze bank beroofde?"
De man antwoordde rustig:
"Nee, meneer ik heb niks gezien, maar mijn vrouw wel!"
FredLekx
Contacteer:

Bericht door FredLekx »

:shock:
AVG

Bericht door AVG »

Het zou waar gebeurd kunnen zijn.
mario1

Bericht door mario1 »

Ik weet het niet meer !
Er komt nogal een kakvent een restaurant binnen. Hij zegt: "Ober, ik wil graag een Brugse kip hebben."
De ober loopt naar de keuken, haalt een kip bij de kok en loopt er mee naar de klant. "Is deze goed?" vraagt de ober.
De man steekt zijn vinger in de kont van de kip, steekt zijn vinger in zijn mond en in de lucht en zegt:
"Ober, deze kip komt niet uit Brugge. Deze kip komt uit Tongerlo." De ober loopt weer naar de keuken, haalt een andere kip en gaat er mee terug naar de klant.
"En deze meneer, is deze goed?"
De klant steekt weer zijn vinger in de kont van de kip, steekt zijn vinger in zijn mond en in de lucht en zegt: "Ober, deze kip komt niet uit Brugge, deze kip komt uit Doornik."
Een dronken vent aan de bar zit dat zo wat aan te kijken.
Hij stapt van zijn kruk, loopt naar die klant en zegt: "Meneer, zou u bij mij ook even de vinger in de kont willen steken, want ik weet bij god niet meer waar ik woon!!!"
evn35

Bericht door evn35 »

:lol:
mario1

Bericht door mario1 »

er staat een lange rij bij de bushalte...
Vooraan staat een mooie meid in een behoorlijk krap minirokje..
Dan verschijnt eindelijk de bus. Als die mooie meid wil instappen
krijgt ze haar been niet ver genoeg omhoog.
Meteen glijden haar handen naar de rits achteraan de rok, om haar minirok wat ruimer te maken.
Ze doet een tweede poging om in te stappen, maar ook dat lukt niet.
Weer glijden haar handen naar achter en prutst ze weer aan de rits.
Ze doet een derde poging om de bus in te stappen, maar.... het lukt nog steeds niet!
Een beetje geïrriteerd glijden haar handen opnieuw naar achter en begint ze wat
steviger aan de rits te sjorren.
Plotseling krijgt ze een duw, zodat ze bijna over het opstapje van de bus kukelt.
Als ze omkijkt, staat er een heer in driedelig pak haar een beetje pissig aan te kijken.
"Zou je misschien even normaal willen doen?" roept ze boos.
Zegt die heer geïrriteerd;
"Moet jij nodig zeggen, je hebt net drie keer mijn gulp opengemaakt...........hahahahahaha…..🤣🤣🤣
mario1

Bericht door mario1 »

Na jarenlang door geweldige hoofdpijnen te zijn geteisterd, ging Bert eindelijk naar een dokter. Na een langdurig onderzoek zei de dokter: “Ik heb goed nieuws en slecht nieuws. Het goede nieuws is dat ik voor uw hoofdpijn een kuur heb. Het slechte nieuws is dat uw testikels zoveel druk op uw ruggengraat geven, dat het vreselijke hoofdpijnen veroorzaakt. Het enige wat ik kan doen, is u castreren om die druk weg te nemen.” Bert was geschokt en werd depressief en wist niet wat hij moest doen. Een leven zonder seks was niet erg aantrekkelijk, maar met zijn vreselijke hoofdpijnen had hij daar over het algemeen toch weinig zin in. Hij besloot om zich te laten castreren. Toen hij na de operatie het ziekenhuis uit liep, en voor het eerst in twintig jaar niet door hoofdpijnen werd geteisterd, voelde hij zich een heel ander mens, Ondanks het feit dat hij iets miste. Hij stond aan het begin van een nieuw leven. Om dat gevoel van een nieuw begin te vieren, besloot hij om een herenzaak in te gaan en een nieuw pak te kopen. Toen hij een herenzaak in liep zei hij tegen een oude verkoper dat hij een pak wilde kopen. De verkoper zei: “Ik zie dat u maat 44 nodig hebt.” Verbaasd keek Bert naar de verkoper en zei lachend: “Hoe weet u dat? Och meneer, ik ben al 40 jaar in deze zaak en heb daar een hele goede kijk op.” Bert paste een pak en keek in de spiegel. Het pak zat hem als gegoten. “U moet daar een mooi overhemd bij kopen”, zei de verkoper. Bert was het daar wel mee eens. De verkoper zei: “U heeft maat 34 van mouwen en 16 van nek.” “Het is gewoon verbazend hoe u dat zonder te meten kan zien”, zei Jos. “Och meneer, na 40 jaar is dat echt niet zo moeilijk.” Bert paste het overhemd, en ook dat was precies op maat. “Nu wij toch bezig zijn”, zei Bert, “laat mij eens wat schoenen zien die goed bij dit pak staan.” De verkoper keek naar Bert zijn voeten en zei: “Maat 44 niet?” Weer verbaasde het Bert dat die verkoper dat zonder te meten kon zien. Na de schoenen, die perfect pasten, te hebben geprobeerd, zei de verkoper: “Natuurlijk wilt u ook nieuw ondergoed hebben?” Hij keek even naar Jos zijn taille en zei: “Maat 36 niet?” Een beetje triomfantelijk zei Bert toen: “Nee hoor, deze keer heeft u het mis, ik draag altijd maat 34!” De verkoper schudde zijn hoofd en zei: “Dat moet u beslist niet doen. Maat 34 is voor u te strak en drukt uw testikels tegen uw ruggengraat, iets wat vreselijke hoofdpijnen kan veroorzaken.
evn35

Bericht door evn35 »

:lol: :lol:
mario1

Bericht door mario1 »

De preken van de dominee werden enkele zondagen achter elkaar steeds korter.
Van 30 minuten, naar 15, tot uiteindelijk maar 5 minuten.
Zijn vrouw had al snel door wat er aan de hand was:
Door een aanhoudende tandpijn werd het preken steeds lastiger.
Aangezien zij zelf goede ervaringen had met het dragen van een kunstgebit, probeerde ze haar man te overtuigen er ook één aan te schaffen.
Na veel gepraat ging de dominee om.
De plaatselijke tandarts haalde al de oude verrotte tanden eruit en bracht een nieuw kunstmatig gebit aan.
De eerste zondag daarna preekte de dominee 8 minuten lang.
De tweede zondag 10 minunten.
En de derde zondag... 2 uur en 48 minuten! Voorafgaand aan de vierde zondag, vroegen de kerkgangers wat er toch aan de hand was.
En dus vertelde de dominee over zijn oude tanden en de aanschaf van zijn nieuwe gebit.
"De eerste twee weken was het nog wel pijnlijk, maar het ging de goede kant op."
"Maar dominee, hoe kan het dan dat u vorige week opeens 2 uur en 48 minuten kon preken?"
"Och ja," sprak de dominee, "op die dag droeg ik per ongeluk het gebit van mijn vrouw... en zodoende ratelde mijn mond maar door!"
evn35

Bericht door evn35 »

mario1

Bericht door mario1 »

Jantje komt thuis en zegt tegen vader: "Papa, ik wil later rijk worden. Dan wil ik een groot huis zonder badkamer en elf bedienden en veel eten natuurlijk."
"Geen badkamer?", vraagt vader. "Neen", antwoordt Jantje, "want ik wil stinkend rijk worden."
FredLekx
Contacteer:

Bericht door FredLekx »

;cool;
FredLekx
Contacteer:

Bericht door FredLekx »

mario1 schreef: 26 jul 2021, 06:06 De preken van de dominee werden enkele zondagen achter elkaar steeds korter.
...............
"Och ja," sprak de dominee, "op die dag droeg ik per ongeluk het gebit van mijn vrouw... en zodoende ratelde mijn mond maar door!"
;OK; :Hyper: :Yahoo:
evn35

Bericht door evn35 »

mario1

Bericht door mario1 »

Een jonge Moslim vraagt aan zijn vader:
"Papa, waarom hebben jullie zo'n bizarre hoed op jullie hoofd?"
Vader: "da's een kap en die beschermt ons in de woestijn tegen de zon"...
Zoon: "Ah, zo!.......maar.... papa?"
Vader: "Ja jongen!"
Zoon: "Wat voor een raar kleed dragen jullie!"
Vader: "Da's een burka die ons lichaam beschermt tegen de hevige woestijnzon".
Zoon: "Da's goed!...zeg... papa?"
Vader: "Zeg eens.... jongen."
Zoon: "Waarom die eigenaardige schoenen aan jullie voeten?"
Vader: "Ah..ja, dat zijn muiltjes. Die heb je in de woestijn echt nodig om je voeten niet te verbranden."
Zoon: "Oke, .....maar.... papa?"
Vader: "Wat nu...jongen?"
Zoon: "Maar papa, waarom wonen wij dan in België ?
Plaats reactie

Terug naar “koicafé”