hoi hier nog 10,8.
mvg pedro
temperatuur koivijvers
Hoi,
Hier 15° verwarmd. De kap gaat er volgende week op en dan laat ik de Temp geleidelijk zakken tot 8° omstreeks half december.
Gino
Hier 15° verwarmd. De kap gaat er volgende week op en dan laat ik de Temp geleidelijk zakken tot 8° omstreeks half december.
Gino
Laatst gewijzigd door Gimil op 07 mei 2014, 10:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoi Gino,
Iedereen doet er de kap op om te verwarmen, en u ……
Groetjes,
Marc
P.s. 10°C
Iedereen doet er de kap op om te verwarmen, en u ……

Groetjes,
Marc
P.s. 10°C
Laatst gewijzigd door Marcje op 07 mei 2014, 10:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Hier op een paar dagen tijd toch wel sterk afgekoeld, nog net 7.5 °c. Deze nacht geven ze tot -7°c, en de drie watervallen staan nog steeds aan, dus zal er tegen morgen weer wat af gaan. Ik wilde vandaag de kap erop te zetten
, maar het zal voor het weekend zijn.

Laatst gewijzigd door Danny op 07 mei 2014, 10:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoi Danny,
Je bent niet de enige, ook hier heeft de temperatuur een duik genomen naar 7°C, en heb ondertussen de ondiepe plantenvijver afgekoppeld .
Groetjes,
Marc
Je bent niet de enige, ook hier heeft de temperatuur een duik genomen naar 7°C, en heb ondertussen de ondiepe plantenvijver afgekoppeld .
Groetjes,
Marc
Laatst gewijzigd door Marcje op 07 mei 2014, 10:15, 1 keer totaal gewijzigd.
- die -7 is niet voor antwerpen hoor, eerder voor de ardennen.Danny schreef:Hier op een paar dagen tijd toch wel sterk afgekoeld, nog net 7.5 °c. Deze nacht geven ze tot -7°c, en de drie watervallen staan nog steeds aan, dus zal er tegen morgen weer wat af gaan. Ik wilde vandaag de kap erop te zetten, maar het zal voor het weekend zijn.
groeten Alexander
Laatst gewijzigd door alexuskoi op 07 mei 2014, 10:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Hier vanmorgen een watertemperatuur van 5.8 °c zonder overkapping. vorig jaar zat ik nooit lager dan 7 °c met overkapping maar de winter was dan ook mild. De overkapping gaat er in het korte normaal wel op.
groeten Alexuskoi
groeten Alexuskoi
Laatst gewijzigd door alexuskoi op 07 mei 2014, 10:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Hier vanacht nog een fikse daling, van 7.5 naar 6.7°c. Dit weekend ga ik al zeker het moerasgedeelte en het deel daarachter van de vijver overkappen.
groetjes Danny
groetjes Danny
Laatst gewijzigd door Danny op 07 mei 2014, 10:15, 1 keer totaal gewijzigd.
- marie-paule
Hier is de temperatuur ook niet veel soeps meer,nu dringend tijd vinden om de overkapping te plaatsen
Groetjes
Marie-paule
Groetjes
Marie-paule
Laatst gewijzigd door marie-paule op 07 mei 2014, 10:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Ook hier de temperatuur gezakt naar 7,5°C 

Laatst gewijzigd door JMAS op 07 mei 2014, 10:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Hier ookETIENNE D schreef:hier nog 16° overkapt en verwarmd
Groetjes
Etienne

Het is trouwens erg vroeg erg koud vind ik en de winter duurt nog wel even

Ingrid
Laatst gewijzigd door Fukarin op 07 mei 2014, 10:15, 1 keer totaal gewijzigd.