Ok, maar waarom enkel en alleen bij foto's van Aad ?janus schreef:Dan zit het probleem toch bij Chrome en is er niets aan te doen.
test foto's aad
Re: test foto's aad
Inmiddels heb ik mijn browser verandert van Edge ( deze zou als beste/snelste werken in combi met Windows 10 ) naar Chrome, los van dat ik natuurlijk opnieuw moest inloggen, zie ik geen enkel verschil en kan ook alle foto's bekijken.
Als test heb ik Marcje een andere koifoto gestuurd die ik nadat Marcje deze geplaatst heeft ook zal plaatsen. Mss. dat daar een verschil in zit
Wel een gedoe
Als test heb ik Marcje een andere koifoto gestuurd die ik nadat Marcje deze geplaatst heeft ook zal plaatsen. Mss. dat daar een verschil in zit

Wel een gedoe

Sinds een tijdje plaats ik wel de foto's ietsje groter, was 800 naar nu max. 900 pixels. KB blijft ook ruim binnen wat toegestaan is.
OK, kan de foto natuurlijk zien.
Bedankt ! zal zo ook dezelfde foto in het album zetten en hier plaatsen.
Bedankt ! zal zo ook dezelfde foto in het album zetten en hier plaatsen.
Jan, inderdaad vrij raar en sowieso bedankt om dit te bekijken
Aad, nu kan ik uw foto op alle manier zien , en hopelijk is dit voor iedereen zo

Aad, nu kan ik uw foto op alle manier zien , en hopelijk is dit voor iedereen zo

Ik kan deze zoals steeds zien en maar gelukkig ook, want wat een plaatje
Schitterende koi

Schitterende koi
OK, dan laat ik Crome even als standaard browser staan. ( zal op termijn wel mijn favorieten over moeten plaatsen
)
Nu maar afwachten of andere leden die eerst de foto's niet konden zien, dit nu wel kunnen.

Nu maar afwachten of andere leden die eerst de foto's niet konden zien, dit nu wel kunnen.
Ik zie deze foto niet Aad 

Welke browser gebruikt u dan Franky ?
Hallo,
Wat er veranderd is weet ik niet maar alle foto's in het gehele topic zijn nu zichtbaar in google chrome.
mvg
Guyke
Wat er veranderd is weet ik niet maar alle foto's in het gehele topic zijn nu zichtbaar in google chrome.
mvg
Guyke
- renesylvia
Ik gebruikte al google chrome en waren voor mij altijd al zichtbaar en nu nog steeds
.

vijver 24m3 - 2x bodem drain 1x skimmer -trommelfilter- 1 pomp naar 5 kamer en 1 pomp naar 4 kamer - retour via plantfilter
Sorry maar deze foto zie ik niet in chrome....
De foto van aad die marc plaatste dan weer wel ??
Met de standaard browser van android zie ik de foto ook niet...
We zijn er nog nie uit peinsk...
Gr bart