test foto's aad

Het mapje waar één en ander kan uitgetest worden.
frankske

Re: test foto's aad

Bericht door frankske » 13 sep 2018, 18:50

Google chrome ook?

janus

Bericht door janus » 13 sep 2018, 23:02

frankske schreef:Google chrome ook?
Ik kan alleen maar adviseren om Firefox te gaan gebruiken https://www.mozilla.org/nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Favorieten kun je gemakkelijk importeren en ik gebruik deze browser ook op mijn smartphone en andere laptops, via synchroniseren zijn de instellingen overal hetzelfde.

Marcje
Contacteer:

Bericht door Marcje » 14 sep 2018, 09:14

Ik werk altijd met internet explorer, maar voor sommige sites ( thuisbankieren , of ingeven waardes van zonnepanelen enz... ) gebruik ik chrome of firefox omdat het niet anders kan , hoe raar ook

Denk dat veranderen van browser de enige oplossing is, want anders gaan we er hier niet uitkomen :wink:

Groetjes

Marc
Zelfkennis is het begin van alle wijsheid

Airliftgestuurde vijver, Crielzeef
Trickle

bazzio

Bericht door bazzio » 14 sep 2018, 15:08

Een vreemd iets... van de week kon ik ze ineens allemaal zien wanneer ingelogd. Bij uitloggen niet meer (terwijl alle andere foto's wel te zien in andere topics). Maar nu ingelogd op zowel de telefoon als de laptop (beide Chrome) zijn ze niet meer te zien. Op Microsoft Edge ook niet, Firefox idd weer wel...

Marcje
Contacteer:

Bericht door Marcje » 14 sep 2018, 21:22

Hoi Koivrienden,

Ondertussen de foto's in de topic van Aad aangepast zodat deze zichtbaar zijn voor iedereen, en ga ik voorlopig blijven doen tot dit probleempje is opgelost , want is anders zonde van de topic , en zeker omdat de foto's het belangrijkste zijn in deze

Dus maak er maar een leuke topic van https://www.koivrienden.com/phpBB/viewt ... 24&t=19956" onclick="window.open(this.href);return false;

Groetjes

Marc
Zelfkennis is het begin van alle wijsheid

Airliftgestuurde vijver, Crielzeef
Trickle

AVG

Bericht door AVG » 15 sep 2018, 13:16

Hoi vrienden,

Ik ben gisteren naar de fotozaak geweest waar ik altijd kom, na wat nieuwe spulletjes aangekocht te hebben meteen gebruik gemaakt van de mogelijkheid om het probleem zoals we het hier over hebben voor te leggen.

Volgens de verkoper heeft het wegschrijven van jpg in kleine of grote letters geen enkele invloed. De optie om Jpeg te gebruiken is gewoon GEEN optie, deze wordt al een tijd niet meer gebruikt voor websites of anderszins
Of ik nu met Chrome werk of Edge, zou ook niet van belang zijn, eenmaal de foto’s wel in het album zichtbaar zijn maakt dat dus niets meer uit, of er zouden voor het forum specifieke restricties van toepassing moeten zijn. ( wat ik mij eigenlijk niet kan voorstellen )

Dat de ene persoon wel de foto kan zien en andere niet kan wel met de browser die gebruikt wordt te maken hebben, maar dan alleen als er geen updates zijn uitgevoerd of er iets in de instellingen fout zou zijn gelopen bij een update of door eigen handelen.

Omdat ik wat door bleef zagen ( zoals jullie dat noemen ) zijn er nog twee verkopers geraadpleegd met verstand van IT, ook zij kwamen tot dezelfde conclusie.

Al met al komen we daar niet verder mee, temeer als Marcje een toegezonden foto van mij plaatst en wel wordt gezien en als ik de zelfde foto opnieuw laad deze niet gezien wordt ?

De komende dagen ga ik hier nog wat verder zoeken, maar of ik de oplossing ga vinden ?

@ Marc, bedankt voor uw inspanningen

Zojuist kreeg ik tot twee keer toe onderstaande tekst ?
Deze pagina werkt niet
Chrome heeft ongebruikelijke code op deze pagina gedetecteerd en heeft de code geblokkeerd om je persoonlijke gegevens (zoals wachtwoorden, telefoonnummers en creditcards) te beschermen.
• Probeer de homepage van de site te bezoeken.
ERR_BLOCKED_BY_XSS_AUDITOR

AVG

Bericht door AVG » 15 sep 2018, 21:28

Die vervelende tekst blijf ik nu krijgen bij het plaatsen van getallen welke bij foto's horen. Chrome is voor ons dus niet echt prettig :dash: ( Ingrid haar spelletjes lopen ook niet echt lekker )

janus

Bericht door janus » 15 sep 2018, 22:21

Welke versie van Chrome draai je?

Ronny V

Bericht door Ronny V » 15 sep 2018, 23:14

frankske schreef:Vroeger was het wel zo Aad, fotos van u konden alleen maar bekeken worden als ik ingelogd was dus geen probleem.
De laatste tijd was dit niet zo?? :( :(
Spijtig maar hier een zelfde verhaal als bij Franky, waarschijnlijk heb ik al vele mooie plaatjes gemist.
In het topic Ter land, te water en in de lucht heb ik alle zeg maar prachtige foto's kunnen bekijken maar in dit topic en deze over de vissen kan ik geen enkele van de laatst geplaatste bekijken.

proview

Bericht door proview » 16 sep 2018, 07:08

Ik heb nu eens firefox op mijn tablet gezet.....
Just hetzelfde, kan de fotos van aad niet zien :(

Gr bart

janus

Bericht door janus » 16 sep 2018, 09:00

Is dat misschien het geval, verschil tussen tablets en "gewone" computers?

maarten.v

Bericht door maarten.v » 16 sep 2018, 12:32

AVG schreef: Zojuist kreeg ik tot twee keer toe onderstaande tekst ?
Deze pagina werkt niet
Chrome heeft ongebruikelijke code op deze pagina gedetecteerd en heeft de code geblokkeerd om je persoonlijke gegevens (zoals wachtwoorden, telefoonnummers en creditcards) te beschermen.
• Probeer de homepage van de site te bezoeken.
ERR_BLOCKED_BY_XSS_AUDITOR
XSS staat voor cross-site-scripting, een site, in dit geval koivrienden.com probeert beveiligde data (over https) te sturen als koivrienden.com dat niet van koivrienden.com komt.
  • --> Als iedereen er last van heeft (niet het geval):
    Zou ik vermoeden dat er nog data van koivrienden.be mee verstuurd wordt.
    --> Als een specifieke combinatie van browser en toestel er last van heeft (ook niet het geval):
    Certificaat op koivrienden.com dat niet alle versleutelingen ondersteund
Omdat bovenstaande criteria niet matchen, vermoed ik dat het een lokaal probleem is op enkele toestellen.

Heb je al eens geprobeerd je cookies en cache weg te gooien van koivrienden.com (en koivrienden.be)?
Je kan altijd eens een incognito tabblad opstarten om te kijken of het zou helpen. In Incignito modus gaat er geen cache gebruikt worden.

Mocht dit niet helpen:
- Overbodige plugins en/of extra browser balken deinstalleren.
- Virusscanner installeren

Mocht het niet lukken, stuur gerust een PB.

Mvg,
Maarten

AVG

Bericht door AVG » 17 sep 2018, 00:08

janus schreef:Welke versie van Chrome draai je?
Hoi Janus,

Ik heb even moeten zoeken waar ik die info kon vinden ( eigenlijk heel makkelijk en denk dat meerdere dit niet weten, ik dacht altijd dat dit automatisch ging ) ) en heb nu een update laten uitvoeren:

Was > Versie 68.0.3440.106 (Officiële build) (64-bits)
Na de update > Versie 69.0.3497.92 (Officiële build) (64-bits)

Mij zeggen die cijfers niets, maar wie weet heeft het iets geholpen.

@ Maarten,
Bedankt voor de uitleg betreffende de melding. De rest ga ik binnenkort nogmaals even bekijken, want wat ik tegenkwam durf ik op dit uur toch even niet aan.

Wellicht ga ik u nog vragen stellen.

AVG

Bericht door AVG » 17 sep 2018, 23:08

Nou, is kijken of het nu wel wil lukken, heb zowat de gehel PC afgezocht, dingen opgeschoond en updates gedaan :kez:

72695

@ Maarten, heb Kaspersky als beveiliging

bazzio

Bericht door bazzio » 17 sep 2018, 23:19

Ik zie hem ;) en uitgelogd ook....

Plaats reactie

Terug naar “Test forum”