Toch maar weer terug...

We willen natuurlijk geen datingsite worden, maar wil je jezelf voorstellen, kan dit hier!
Plaats reactie
bazzio

Toch maar weer terug...

Bericht door bazzio »

Iets minder dan een jaar geleden ben ik abrupt gestopt met posten hier en heb ik afgezegd voor de vijvertour als gastvijver, waarom?

Er was een interessant topic over Befil filters welke m.i. behoorlijk gecensureerd werd omdat dit bedrijf het forum niet wilde supporten. Aangezien mijn filter een Befil is, vond ik dat niet rijmen met als gastvijver vrolijk vertellen over mijn vijver maar eigenlijk het gevoel dat ik niet frank en vrij over mijn filterinstallatie kon praten waar ik toendertijd bewust voor had gekozen.

We zijn nu bijna een jaar verder, ondertussen ben ik in aanraking met het Boeddhisme en Advaita gekomen en heb ik mijn leven daar op aangepast, Ik heb daarbij veel geleerd over mijn eigenwijze en sterke EGO dat mij in de greep hield. In het Advaita zijn verleden en toekomst niet belangrijk maar alleen het nu.
NU denk ik anders over de situatie van een jaar terug en had ik dat anders moeten doen maar mijn EGO was helaas erg sterk en veranderen kan ik niet meer, dus voor mij doet die situatie er ook niet meer toe.
Ik vind het NU trouwens ook geen punt als er niet (uitgebreid) over de Befil gepraat mag worden, dat zijn nu eenmaal de forum regels, dat respecteer ik dan ook.

Ik heb het forum, de mensen hier en het discussiëren over onze hobby erg gemist, ik zat al weer een paar dagen anoniem bij te lezen voordat ik deze stap heb gezet.

Lang verhaal kort, ik wil de gezelligheid, de discussies en het regelmatig posten weer gaan oppakken.

Gr,
Bas.

jocca

Re: Toch maar weer terug...

Bericht door jocca »

welkom terug :good:

Ronny66

Bericht door Ronny66 »

Inderdaad Bas spijtig dat het topic gesloten is,vermits ik de zelfde filter installatie heb maar er zijn regels.
Toch terug welkom op het forum
Gr Ronny
Koi vijver 11 kuub
Befil trommelfilter met 68 micron gaas
BWB 510L - 1bodemdrain - 1 skimmer
Vijverbouw viewtopic.php?f=17&t=18843

kelvin

Bericht door kelvin »

Welkom terug Bazzio :good:

ROLIN15

Bericht door ROLIN15 »

Welkom terug voor mijn part , een mens leert zijn hele leven ( sommigen :D ), respect voor ieders mening en regels en de wereld ziet er een stuk mooier uit !

Spike

Bericht door Spike »

Misschien moeten de forumregels maar eens ter discussie worden gesteld...warm zeer warm maar als iets goed is moet daarover toch vrij kunnen geschreven worden?
Vroeger schreven artsen alleen geneesmiddelen voor waar ze een reisje of dergelijke konden mee sparen, nu zijn er generische middelen die even goed zijn en stukken goedkoper.
Censuur op informatie kan mijn inziens noch in Noord Korea en China.
Adverteerders die daar last van hebben...so what, ze kunnen ook toch iets leren? Daarbij iemand die goed in zijn zaak zit heeft geen last van concurrentie: vroeger jaagde ik me ook op aan nieuwe spelers op de markt maar nu al lang niet meer: de zon schijnt voor iedereen en Koivrienden is er voor info te geven en niet om enkel prijzen te oogsten voor de Nieuwjaarsreceptie...

Spike

jocca

Bericht door jocca »

ik heb die discussie destijds ook gevolgd en mij was het eerlijk ook niet duidelijk waarom dit niet mocht vermeld worden ... maar hé .. ik ben ook geen moderator :-D

Marcje
Contacteer:

Bericht door Marcje »

Hoi Bas,

Tof u hier terug te zien :Yahoo: en het lag zeker niet enkel aan u , maar evenzeer aan ons en was een discussie die ik graag achter ons laat :D

Voor de nieuwkomers , het was deze topic waar het over ging :oops:

Groetjes
Marc
Zelfkennis is het begin van alle wijsheid

Airliftgestuurde vijver, Crielzeef
Trickle

bazzio

Bericht door bazzio »

Dank jullie wel!

Mark, ik wil dan ook zeker geen nieuwe discussie starten hierover. :wink:

Marcje
Contacteer:

Bericht door Marcje »

Dat weet ik , en onze discussie was altijd zeer netjes met respect voor mekaar , dus moet kunnen :D
Zelfkennis is het begin van alle wijsheid

Airliftgestuurde vijver, Crielzeef
Trickle

poutie

Bericht door poutie »

Welkom terug bij de Koivrienden :good:
Grts Luc.

AVG

Bericht door AVG »

Welkom terug Bazzio :good:

pjkoi

Bericht door pjkoi »

Welkom terug! :good:

FredLekx
Contacteer:

Bericht door FredLekx »

Hallo Bas,
Ik ben even wat minder/niet aanwezig geweest en zie tot mijn groot genoegen dat je weer terug bent.
;OK; ;OK;

Plaats reactie

Terug naar “Kennismaking en jezelf voorstellen”