• Advertentie

Sponsers van onze nieuwjaarsreceptie op 20 januari 2018

Ook maar eens voorstellen

We willen natuurlijk geen datingsite worden, maar wil je jezelf voorstellen, kan dit hier!

Ook maar eens voorstellen

Berichtdoor KevinL » ma 09 jul 2018, 19:59:01

Hallo koivrienden,

graag wil ik mij even voorstellen: mijn naam is Kevin, en ongeveer 10 jaar geleden ben ik met "vijveren" begonnen met wat goudwindes in een klein zelf aangelegd vijvertje.
Inmiddels is de hobby wel al aardig verder gegroeid waarbij de vijver steeds iets aangepast en groter werd gemaakt.
Vorig jaar heb ik de folievijver bij onze nieuwe woning verbouwd van 4 naar 11m3, en daarin zitten nu uitsluitend koi als bewoners.

De nieuwe vijver is voorzien van een bodem- en zijdrain en combi trommelfilter, en is volledig airlift gestuurd.
In de voorbereiding en tijdens de aanleg heb ik heel veel kennis van dit forum toegepast, alle ervaring hier heeft echt enorm geholpen in het maken van goede keuzes.
De vijver is inmiddels 8 maanden oud en alles gaat naar wens. Of toch in elk geval bijna alles, want ik merk dat je nooit uitgeleerd raakt wanneer je koi houdt, en steeds op zoek gaat naar verbeteringen.

Ik zal dus zeker nog vaak op het forum zijn om verder te leren, en misschien ook om al wat eigen ervaringen te gaan delen :D

groeten,
Kevin
KevinL

Afbeeldingen: 0

Re: Ook maar eens voorstellen

Berichtdoor bazzio » ma 09 jul 2018, 20:12:40

Hoi, welkom en veel plezier hier!
bazzio

Afbeeldingen: 51

Keer terug naar Kennismaking en jezelf voorstellen