• Advertentie

Sponsers van onze nieuwjaarsreceptie op 20 januari 2018

Het "smoelenboek" van de koivrienden

We willen natuurlijk geen datingsite worden, maar wil je jezelf voorstellen, kan dit hier!

Het "smoelenboek" van de koivrienden

Berichtdoor Koivrienden » vr 12 jan 2018, 21:03:19

Beste koivrienden,

We kregen onderstaande vraag van Ronald en konden ons daar wel in vinden en zeker het enthousiasme van Ronald konden we waarderen, vandaar we dit voorstel gaan helpen uitbouwen :D

Beste Marc en Martien,

Ik ben sinds augustus 2015 lid van de koivrienden en vraag me dikwijls af wie zou er achter die of die bepaalde nicknaam zitten en wat voor vijver heeft hij/zij ? :unknown:

Nu vind ik als ik doorzoek wel een foto van die koivriend of soms staat er eentje in hun avatar en in de rubriek vijvercataloog van de koivrienden vind ik dan weer heel veel vijvers maar kan daar niet op nicknaam zoeken.

Nu vroeg ik me af, of het een meerwaarde zou kunnen zijn voor het forum dat er een onderdeel/topic zou zijn waar men gewoon via de nicknaam alles direct terug vindt over die bepaalde koivriend.

Dit kan misschien voor de 'oudere' leden wat overbodig lijken, maar nieuwe leden zouden op die manier sneller ingeburgerd geraken en ook de leden die niet naar vijvervoorstellingen of andere bijeenkomsten kunnen komen, kunnen zo toch een echt beeld krijgen van de koivrienden waar ze mee omgaan via het forum.

Om alles wat luchtig te houden zou de titel van dat onderdeel eventueel kunnen zijn:

HET SMOELENBOEK

Groetjes,
Ronald

We zouden een topic voorzien dat enkel zichtbaar zal zijn voor de leden die hieraan meewerken omdat we vinden dat dit toch een zekere vorm van privacy vereist.

De leden zullen in alfabetische volgorde - volgens de nickname - geplaatst worden onder de vorm van onderstaande voorbeeld

68043

Dit is de topic waarin alle " smoeltjes " hte vinden zijn

Dan hebben we nodig
1ste : een goede/recente foto van de koivriend hemzelf voor een neutrale achtergrond zoals in het voorbeeld of Ronald kan daarvoor zorgen op eender welke bijeenkomst.
2de : een foto van de vijver met de link naar zijn vijvervoorstelling hier bij de koivrienden ( een link is eventueel ook voldoende, want dan pikken we er eventueel zelf eentje uit )
3de : woonplaats, gemeente of stad is voldoend,wel even vermelden of het in België of Nederland is.
4de ; telefoon nr mag maar hoeft niet, daar is iedereen uiteraard vrij in, al gaan we er wel vanuit dat niemand daar misbruik van maakt !
5de : email, ook dit is niet bindend.

Wie wenst hieraan mee te werken kan de gegevens mailen naar info@koivrienden.com , via Pb naar koivrienden, of naar Ronald ronald.c@telenet.be waarvan dit laatste onze voorkeur heeft.

Wie op onze nieuwjaarsreceptie 20 januari 2018 aanwezig is kan aan koivriend Ronald ( The Digital Hunter ) vragen om een foto voor het smoelenboek te maken of wie via pb contact opneemt met Ronald en hem een foto toezend met bijhorende info zal na controle en plaatsing in de smoelenboek ook toegang krijgen enz......

Niet onbelangrijk is dat Ronald een pracht van een verrassing heeft voor wie aan deze topic wenst mee te werken.

Met vriendelijke groeten

koivrienden
Koivrienden
Site Admin

Afbeeldingen: 927

Re: Het "smoelenboek" van de koivrienden

Berichtdoor kelvin » vr 12 jan 2018, 22:27:14

Goed idee vind ik,
Ik heb dan wel geen foto op een neutrale achtergrond of van mijn vijver maar ik zal mijn kopke bij deze ook maar eens laten zien :good:

68086
kelvin

Afbeeldingen: 311

Berichtdoor FredLekx » za 13 jan 2018, 0:24:16

Goed plan.
Detail: even het landennummer bij gsm toevoegen.
FredLekx

Afbeeldingen: 108

Berichtdoor WTR » za 13 jan 2018, 0:35:17

Leuk idee, je krijgt dus toegang tot dit topic als je zelf je informatie toestuurt? Dat vind ik wel een plus.
Gr Wouter
WTR

Afbeeldingen: 41

Berichtdoor kelvin » za 13 jan 2018, 8:47:01

Oww, dat is maar een kleine zie ik, even een betere:
68087
kelvin

Berichtdoor Marcje » za 13 jan 2018, 13:36:38

FredLekx schreef:Detail: even het landennummer bij gsm toevoegen.

Prima tip is dit :good:
WTR schreef:je krijgt dus toegang tot dit topic als je zelf je informatie toestuurt?

Klopt en gaan we ook streng op toezien dat niet zomaar iedereen zich kan inschrijven want is per slot vertrouwelijk info maar wel zeer leuke en handig voor op samenkomsten en tijdens een daguitstap naar een koishow :wink:

Ik heb mij alvast ingeschreven , en op komende nieuwjaarsreceptie zal Ronald mijn smoeltje op de gevoelige plaat zetten, ene wie dit wil zien - of toch liever niet :lol: - zal ook zijn gegevens moeten doorsturen

@ Kevin, leuk u te leren kennen , en nu zal ik u kunnen aanspreken ipv voorbijlopen :good: ( ene zend uw info maar naar Ronald indien gewenst :wink: )

groetjes

Marc
Zelfkennis is het begin van alle wijsheid

Airliftgestuurde vijver, Crielzeef
Trickle
Marcje

Afbeeldingen: 5679

Berichtdoor kelvin » za 13 jan 2018, 13:52:18

Zal ik doen Marc!
En spreek me maar aan bij het loten van de shiro's, normaal breng ik daar wel even een bezoekje :good:
kelvin

Berichtdoor The digital hunter » za 13 jan 2018, 15:16:52

Dag beste koivrienden,

Sommige onder jullie kennen mij al wel, maar voor de meeste zal ik nog een onbekende zijn denk ik.

Dus ik zou zeggen ,
meld je ook aan om in het smoelenboek te komen en leer mij en hopelijk een hoop andere koivrienden (beter) kennen.

Ik ben blij dat ik de kans krijg van 'het bestuur' om het smoelenboek uit te werken [thank_you

De eerste kandidaat om in het smoelenboek te komen heeft zich ondertussen al aangemeld :good:

Hopelijk komen er nog vele bij en wordt het een mooi boek,maar daar twijfel ik niet aan met al die knappe koivrienden hier op het forum :wink:

Ik moet wel streng zijn wat de foto van de koivriend betreft :evil: :wink:

Het moet overzichtelijk blijven en het gaat om het herkennen van de koivriend in kwestie dus enkel de koivriend mag er op staan.
Het is vrij makkelijk om een geschikte foto te maken,hoor.
Gewoon even voor een witte of lichte egale muur gaan staan en een 'selfie' maken zoals in het voorbeeld.

Zolang de foto maar scherp en recent is.

Ik heb inderdaad nog een verrassing in petto voor hen die aan dit project mee willen werken :Yahoo: zoals Marc al vertelde , maar daar kom ik later op terug .

@ Fredlex bedankt voor de tip van het landennummer [thank_you ik maak er werk van.
Mochten er nog mensen zijn die een tip weten om het smoelenboek beter te maken dan hoor ik dat heel graag.

Alvast bedankt voor jullie medewerking

Groetjes,
Ronald
Digitaal jagen is mijn andere hobby vandaar mijn nickname.
https://www.flickr.com/photos/ronald_ceulemans/
The digital hunter

Afbeeldingen: 1133

Berichtdoor mart-ang » za 13 jan 2018, 16:53:54

met de nieuwjaarsreceptie mag u mijn smoel ook even op de gevoelige plaat vastleggen en geef ik u mijn gegevens zodat ik er ook op kom te staan.

weet alleen niet of hierdoor anderen niet meer durven .................... zo een knappe smoel :Yahoo: :Yahoo:
eigenwijs is ook wijs.

vijver
overkapping
mart-ang

Afbeeldingen: 1335

Berichtdoor The digital hunter » za 13 jan 2018, 17:59:51

mart-ang schreef:met de nieuwjaarsreceptie mag u mijn smoel ook even op de gevoelige plaat vastleggen en geef ik u mijn gegevens zodat ik er ook op kom te staan.

weet alleen niet of hierdoor anderen niet meer durven .................... zo een knappe smoel :Yahoo: :Yahoo:

Bedankt dat jij ook wil mee doen met het boek Martien [thank_you

weet alleen niet of hierdoor anderen niet meer durven .................... zo een knappe smoel :Yahoo: :Yahoo:[/quote]

Mocht dat nu echt het geval zijn dan kan ik daar altijd nog wel iets aan doen via fotoshop :wink:

We zijn ondertussen al met ;cool; ;cool; ;cool; ;cool; ;cool; koivrienden die mee doen momenteel.
Jammer genoeg hebben ze geen van alle een foto van hun zelf en mag ik die op de nieuwjaarsreceptie maken.

Dus nog even wachten op de eerste die zich aanmeld met alle juiste papieren op zak om het boek op te kunnen starten ;cool;

Wie wordt het :?:

Groetjes,
Ronald
Digitaal jagen is mijn andere hobby vandaar mijn nickname.
https://www.flickr.com/photos/ronald_ceulemans/
The digital hunter

Afbeeldingen: 1133

Berichtdoor G.I.O. » za 13 jan 2018, 18:31:53

Voilazie, ik heb alles gemaild, met foto volgens voorwaarden ;cool;

Ps: schitterend voorstel Ronald !
思い立ったが吉日
G.I.O.

Afbeeldingen: 1102

Berichtdoor bjarne » za 13 jan 2018, 18:35:23

Mijn foto is toch quasi dezelfde als Kelvin :lol:
bjarne

Afbeeldingen: 32

Berichtdoor WTR » za 13 jan 2018, 19:17:52

Mijn informatie ook opgestuurd :good:
Gr Wouter
WTR

Afbeeldingen: 41

Berichtdoor giovanni » za 13 jan 2018, 19:54:30

Die van mij ook,juist de foto zal het moeilijkste zijn :Yahoo: :Yahoo:
De koimicrobe heb ik al, nu nog de kennis ervan!

http://www.dameat.be Nieuwe Website
giovanni

Afbeeldingen: 19

Berichtdoor Marcje » za 13 jan 2018, 23:09:31

Oeoei mannen ,

Onze Ronald gaat overuren moeten draaien :lol:

Groetjes

Marc
Zelfkennis is het begin van alle wijsheid

Airliftgestuurde vijver, Crielzeef
Trickle