Grow out

Een forum dient constant te evolueren wil het niet gedateerd zijn. Dus heb je tips ... ???
Plaats reactie
mullie

Grow out

Bericht door mullie »

Goedemiddag
Is het een idee om bij de grow outs een tussentijdse stand te maken
een fout is ook een 9
jocca

Re: Grow out

Bericht door jocca »

een tussenstand in de zin van?
Ik kan de lijst plaatsen van wie een geldige update heeft gedaan en wie niet, maar individueel gaan beoordelen is niet echt doenbaar, temeer omdat we bv ook een update goedkeuring van enkel een foto uit de vijver.
mullie

Bericht door mullie »

Zoiets bedoel ik en dan de opgegeven maten in de meet bak
een fout is ook een 9
jocca

Bericht door jocca »

mullie schreef: 04 aug 2022, 16:02 Zoiets bedoel ik en dan de opgegeven maten in de meet bak
hi,
neen dat gaan we niet doen vrees ik, door een tussentijdse evaluatie te gaan doen en onderlinge koi te gaan vergelijken gaan sommige deelnemers zich gepushed voelen (ook al is het vrijwillig) om telkens opnieuw te koi te gaan netten en dat is net iets wat we niet willen doen. Zo laagdrempelig mogelijk, maar wel met hoge kwaliteitsvissen een grow-out houden is wat we voor ogen hebben. Om toch iets of wat inzet te verkrijgen "verplichten" we wel om die tussentijdse updates te doen adhv een foto (mag uit de vijver, opgroeibak, meetbak zijn). Enkel om het einde is het met filmpje en foto in een meetbak.

Ook moet het voor ons nog doenbaar zijn om alles bij te houden, ik moet momenteel een dikke 100 vissen en updates bijhouden, laat staan dat ik nog es afmetingen moet gaan afpunten :lol: :lol:

toch bedankt voor de insteek ;-).
WimB

Bericht door WimB »

jocca schreef: 04 aug 2022, 16:18
mullie schreef: 04 aug 2022, 16:02 Zoiets bedoel ik en dan de opgegeven maten in de meet bak
hi,
neen dat gaan we niet doen vrees ik, door een tussentijdse evaluatie te gaan doen en onderlinge koi te gaan vergelijken gaan sommige deelnemers zich gepushed voelen (ook al is het vrijwillig) om telkens opnieuw te koi te gaan netten en dat is net iets wat we niet willen doen. Zo laagdrempelig mogelijk, maar wel met hoge kwaliteitsvissen een grow-out houden is wat we voor ogen hebben. Om toch iets of wat inzet te verkrijgen "verplichten" we wel om die tussentijdse updates te doen adhv een foto (mag uit de vijver, opgroeibak, meetbak zijn). Enkel om het einde is het met filmpje en foto in een meetbak.

Ook moet het voor ons nog doenbaar zijn om alles bij te houden, ik moet momenteel een dikke 100 vissen en updates bijhouden, laat staan dat ik nog es afmetingen moet gaan afpunten :lol: :lol:

toch bedankt voor de insteek ;-).
Want enige wat je kan doen als je de lengte wilt is in een meetbak... De vissers hebben ook altijd vissen van 1m gevangen :Yahoo: :Yahoo:
En zeker als ze nog klein zijn is het bijna niet doenbaar in sommige vijvers om ze te vangen.
Plaats reactie

Terug naar “Ideeënbus”