kleine q-bak incl spullen

De vanzelfsprekendheid zelve: heb je wat te koop of zoek je iets, is dit de rubriek!

Moderator: FredLekx

Plaats reactie
jocca

kleine q-bak incl spullen

Bericht door jocca »

met al die grow-outs dat er momenteel zijn zal er wel iemand een opgroeibakje willen zeker :-D

Onze kleine q-bak mag weg, hier hebben in het verleden probleemloos de 2 shiro's in gezeten, wat hi-utsuris en ook de matsukawabakes.
Deze staat mij af en toe net iets te veel in de weg (vooral als we aan de schakelkast moeten werken - wifi zit daar, alarm ook ...).

q-bakje heeft zijn dienst gedaan tijdens de opgroei van de shiro's. Wat zit er allemaal in of bij?
- polyester bak ZONDER bodemdrain - binnenmaat 85x140 en 85 cm hoog = bakje heeft al een rondje gedaan, maar kan zeker nog veeeeeel jaren goed werk doen
- opzet 3-kamer filter
- inhoud 3-kamerfilter (kamer 1 borstels - kamer 2 japanse mat en groene matala - kamer 3 mousses met een zak siporax en zeoliet (moet geregenereerd worden)
- retour kamerfiltertje heb ik een grotere buis genomen en die volgepropt met glafoam
- aquaforte EC-3500 pompje (verbruikt amper 16 watt !!!) - 4 maanden gebruikt
- superfish smart heater 300 watt - 4 maanden gebruikt
- japanse luchtslang 80 cm lang (ik had hier een nitto LA28 luchtpompje op staan, luchtpomp zit NIET mee in het pakket - mits de juiste prijs eventueel wel)
- klein luchtpompje met 2 bollen om het filter te beluchten
- gratis erbij, breed spectrum verlichting - paar leds zijn nl stuk
- volledig voorzien van isolatie rondom (4 cm rond de bak en filter, 12 cm op de bodem - moet omdat er een stop op zit in de bodem ...).

- ontbreekt: deksel van het filter, ik plaatste hier gewoon een isolatieplaat op.
- extra: wat virkon, ik zou die nl eerst ontsmetten en dan pas vissen in steken - heeft nl een poosje stil gestaan

staat er nog bij zoals op de foto, dit is letterlijk ophalen, stopcontact insteken, wat vullen met water, ontsmetten en opnieuw vullen.
op max 3u tijd heb je een perfect draaiende q-bak die aardig wat voer kan verwerken.

effectieve waterinhoud MET filter zal rond de 1200 liter zitten.

prijs:
volledige bak incl pomp en alles wat hierboven beschreven staat: 230 euro AFGEHAALD bij ons thuis
enkel de bak + filter (leeg) wel met isolatie er rond: 170 euro AFGEHAALD bij ons thuis
Bijlagen
20230212_172902-3.jpg
20230212_172902-3.jpg (176.16 KiB) 1723 keer bekeken
jocca

Re: kleine q-bak incl spullen

Bericht door jocca »

bump ...

staan open voor ieder bod ...
jocca

Bericht door jocca »

bak en filter (zonder inhoud en toebehoren) mogen weg voor amper 99 euro.
daarna haal ik die uit elkaar en haal ik er de bruikbare stukken nog uit (bolkranen bv) en vliegt het op het containerpark.
jocca

Bericht door jocca »

alé hup, het zijn vroege solden.
voor wie een q-bak wenst ... tis de moment.

1 briefje van 50 euro is voldoende (let wel ... lege filterbak!!

dus bak + opzetfilter en alle afsluitkranen, maar zonder pomp of filtermateriaal (kan erbij gekocht worden indien gewenst).

wie nog een bakje zocht, het is de moment, goedkoper zal die niet worden.
moet nog deze week wel weg.
jocca

Bericht door jocca »

verkocht ...
hier zal iemand nog veel plezier aan hebben. :Hyper: :Hyper:
Plaats reactie

Terug naar “Koop en verkoop onder koivrienden”